Final Fantasy XI

Opprinnelig skrevet av Tyrion@02.12.2004, 17.46
En mule er en character som du lager for fun eller du vil ha mer plass i safen din i huset. Du sender ting fra main charactern din til "mulen" Personlig skjønner jeg ikke vitsen med å levle mule for det er jo bare sløsing av tid. Skal du på død og liv levle en ny jobb så gjør du det med main. Da for du også sub jobb som gjør at den nye jobben blir sterkere.
145163​
Får vi mer plass i safen om man har en ekstra character?! Safen min er konstant stappfull, så dette høres veldig lovende ut.

Takk for infoen, Tyrion! :)

Det er ikke din safe som blir utvidet, men du har muligheten til å sende alt stuffet ditt til mulen som kan ha det i sin safe.

M

Mako

Gjest
Jeg kjøpte FFXI i dag, jeg har instalert det og nå skal jeg registrere. Pappa er ikke hjemme før senere i kveld men siden man har 30 dager trail tid så tenkte jeg jeg slapp å skrive inn visa/mastercard info? må jeg det før jeg kan spille de 30 dager gratis greiene også??

Jeg kjøpte FFXI i dag, jeg har instalert det og nå skal jeg registrere. Pappa er ikke hjemme før senere i kveld men siden man har 30 dager trail tid så tenkte jeg jeg slapp å skrive inn visa/mastercard info? må jeg det før jeg kan spille de 30 dager gratis greiene også??
Du må nok skrive inn visa/mastercard info først før du kan spille det ja...

ja du må ha visa/mastercard'en inne før du i det hele tatt kan begynne og spille....(ellers kunne du egentli fortsatt og spilt etter de 30 dagene....)

jeg ventet på noen i jeuno som ikke kunne etter 1 time med venting, som skulle hjelpe neste dag så jeg levla litt mule... klarte ikke slutte

OK meg, Hasukasu og Cornelina tok 2 ballista kamper i går ;)

Den første ble det uavgjort mellom Bastok - San'doria

Og den andre vet jeg ikke for jeg måtte dra på trening midt i den >< (Windurst ledet da^^)

p.s jeg drepte corn mer enn 1 gang :konge:

Omedetou (gratts) ^_^
Var det fett eller? Har aldri giddet å prøve >_< , men jeg burde vel prøve en gang. Blir vel når jeg lvler NIN. Hvilken lvl cap tok dere a? Kan man velge?
GO WINDURST, GO!!!! ;)

Vi tok lvl 40 på begge kampene meg og hasu var for Windurst og Cornelina for bastok.

tydeligvis har Hasu sviktet meg>< Windurst tapte.

( neste gang skal jeg pwne corn ;P )

EDIT: Du MÅ prøve det ast ^^, det er sykt morro (man kan kjøpe items for ballista points^^)

Btw, jeg har begynt med å lvl'e rng og det kan hende jeg tar den langt så ls'et får en rng^^

Kan noen skaffe et WP til Titan serveren?
Trenger et til "mulen" min, og jeg er selv blakk som en kirkerotte.

Setter veldig stor pris på det :)

Stakkars n00b, vet du ingenting? :p

Alle mules kommer automatisk inn på samme server som hoved charactern din.

Opprinnelig skrevet av Tyrion@18.12.2004, 05.37
Stakkars n00b, vet du ingenting? :p

Alle mules kommer automatisk inn på samme server som hoved charactern din.
150553​

Que?
Sier du det? :flau:

Så flott da! :D

Takker for infoen!

lol, d må jeg også teste azz, hadde vært jævla kult å lage d helvette i n00bsville (Valkurm Dunes) ta hevn på alle de n00be pt'ene >:)