Final Fantasy XI

Dette står det sikker noe om i en annen post i dette emne, men jeg orker ikke lese igjennom.

Kommer dette spillet noen gang til og komme ut på Ps2?
Eventuelt når?

På grunn av den nye, lille PS2-en kommer ikke HDD-en til å komme til Europa, FFXI er avhengig av den HDD-en. Men det har florrert noen rykter om en HDD man setter i minnekortluken, noe som åpner mulighetene for en lansering av spillet i Europa. Det er iallefall så mye jeg vet, jeg har ikke hørt noe sikkert.

Det kommer aldri til å bli sluppet til PS2 til Europa. Som Agahnim sa er Xi avhengig av HDD, men den blir ikke solgt i Europa. Og PSTWO støtter det ikke. Eneste muligheten du har er hvis du har en NTSC maskin.

Men det funker ikke det heller for du får nemlig ikke kontakt med det amerikanske netterket her i Europa og den klarer heller ikke å lese Pal nettverksdiscen.

Med andre ord, PS2 versonen av FF blir umulig å spille i Europa.

Opprinnelig skrevet av Avenius@28.12.2004, 22.32
Haha, virkelig? Høres ut som noen har skutt seg i foten her :D
154845​

Jeg kjøpte min PStwo stort sett pga Metal Gear Solid: Snake Eater. Tenkte jeg skulle sjekke om jeg kunne få lasta ned noen nye kamoflasjer eller spillt litt SOCOM 2 så jeg kasta inn den Amerikanske nettverksdiscen som fulgte med. Trodde det faktisk kom til å gå siden jeg hadde en samtale med han som jobber i Spiderman Oslo, og han sa det var eneste muligheten for å spille FFXI på PS2.

Når jeg skulle sette opp internettforbindelsen får jeg selvsagt valgene mellom 8 forskjellige internettselskap, alle amerikanske selvsagt. Jeg ga faen å prøvde likevel, men det virket dårlig. Så da tenkte jeg at PAL discen kanskje virket, men da klarte ikke PStwoen å lese den engang.

Tror jeg ikke hadde foretrukket XI på PS2 uansett. Mye enklere med tastatur og mus. Uansett er jeg drittlei spillet og grenseløst happy for at jeg klarte å selge accounten til masse penger.

Så du solgte accounten din.. Så man vil kanskje se en lvl 60~ warrior løpe rundt i Jeuno og spørre folk om hvor man kjøper seg en chocobo?
Alltid morsomt med sånne ;)

Personlig bare deaktiverte jeg kontoen min... Men så klart, kan man få penger for det så er det et ganske klart valg ville jeg tro :p

Opprinnelig skrevet av Avenius@29.12.2004, 02.42
Så du solgte accounten din.. Så man vil kanskje se en lvl 60~ warrior løpe rundt i Jeuno og spørre folk om hvor man kjøper seg en chocobo?
Alltid morsomt med sånne ;)

Personlig bare deaktiverte jeg kontoen min... Men så klart, kan man få penger for det så er det et ganske klart valg ville jeg tro :p
154920​
54 Paladin takk, ikke noen skitten Warrior. Han hadde en kompiss på samme level så han bør klare seg, dessuten bytta han til en av de nye serverne.

Nei, nei, nei!
Gjør som jeg skal, delevl din main job når du skal slutte... Det kommer til moro :D
hehehe

Hold munn skitene ape. Warriors er bare barske soldater som bare tenker damage (så lenge man ikke subber NiN da)

Paladin derimot er de ærefulle som tar skaden fra fienden for å hindre at andre blir skadet.

Paladiner er pure, ekte helter :D

Her er en film av meg og Zato (aka Cornelina) som PWNER dragen i M2-3, d er bare vi to som slåss mot den og d som er rart er at vi knuser SERVER REKORDEN som bare 2 stykker, og et helt party på 6 (som er anbefalt) ikke har klart det. kos dere ;) M2-3

Laster ned nå...... btw når meg og noen andre folk drepte dragen var vi ca 1.2 sekunder for trege >.< til å ta rekorden lol bra gjort^^

hvis du vil ha meg til å fikse noen bilder til sida er det bare å si hva du vil ha av størrelse så fikser jeg no fint(bilder hjelper også selv om jeg har model viewer)

Edit: satt her og tenkte på hvordan man kunne slå dragen lett og det eneste jeg kom på var mnk med hundred fists lol (selvfølgelig hadde rng med eagle eye shot skada no sykt det og men mnk pwner^^)

Opprinnelig skrevet av Evehr@29.12.2004, 12.18
Huh?!    du vet at dragen har lvl 25 cap så du må slå den som lvl 25..  ;P
155349​
greit vi snakket om feil drage.. men forsatt er poenget det samme, rekord er ikke noe spess..

Opprinnelig skrevet av Tyrion@28.12.2004, 21.18
Men det funker ikke det heller for du får nemlig ikke kontakt med det amerikanske netterket her i Europa og den klarer heller ikke å lese Pal nettverksdiscen.

Med andre ord, PS2 versonen av FF blir umulig å spille i Europa.
154829​
Dette stemmer ikke...
PS2 versjonen av FF fungerer utmerket i Europa. Det er nemlig PS2 versjonen jeg benytter. Har aldri hatt problemer med dette. :tommelopp:

ok, hvordan i all verden får du det amerikanske nettverket til å fungere her i Norge?