Final Fantasy XI

aw :svette:

selv er jeg ganske sur på spillet.

lvler litt, dør og lvler ned.

også trenger man så jævlig mye tid for å få noe ut av det.
vet ikke hvor lenge jeg gidder å spille <.<;

Savner XI så sinnsykt, vil spille det igjen. Likte det mye bedre enn WoW. WoW accounten har dessuten blitt frozen fordi jeg ikke har mer penger, noe som aldri skjedde med XI uansett hvor mye penger jeg hadde.

Så surt og sitte på xfire og snakke med Spahti og Elvarion når jeg ikke får spillt selv >.<

XI abstinenser........

vel vel, da takker jeg for meg på ff xi-fronten.
Har for mye å styre med for tiden. Mye skole nå før
sommeren. Ja, så kom jeg aldri helt inn i spillet.

Kanskje jeg tørker av støvet i sommerferien, men
bare kanskje.

Takk og farvell

så trist så trist...

Oi, nå ble jeg trist også...
Jeg er så slem også, skulle gifte meg men den finske Darkjedi, men så slette jeg char'en..
*mimre*
Jeg og plistifid drar ut på NM hunting, og jeg sier masse rart og grovt i ls'et.
Så sier en eller annen dust at det er barn som spiller. Så sier jeg unnskyld.
Også spør jeg om noe rart noe, og Xiozen sier noe klokt noe.
Så kommer my fav lil' taru Darkjedi og så slæfer vi.
Så begynner en eller annen newbie og spørre pm hva et AH er, og ingen svarer, så han/hun bruker cas lock, og helvetet brytes løs idet Crystyn ser setningen.
:grine:

FFXI blir bare bedre og bedre for tiden, og i mye større hastighet enn tidligere. Det er tydelig (og en selvfølge) at Square-Enix prøver å konkurrere mot Blizzards World of Warcraft. Du burde nok sjekke opp litt hva du kunne tenke deg å spille - WoW, FFXI eller kanskje et annet MMORPG? Det er iallefall verdt det, uansett hva du kjøper.

PS: Alle oppdateringene Square-Enix skyter vilt rundt seg kommer du nok ikke til å merke så mye til før du har spilt en stund, men tenk så sabla gøy det blir når du kommer opp i level. ^_^

Du må få lastet den opp et sted.
www.home.no
Registrer deg der, og last opp filmen, etterfulgt av en rask copypaste over hit.
Enkelt og greit.

NB, pass på at filmen din ikke er unødvendig stor.

Ok. Hva i helvete foregår i dette spillet?

Før det første. Jeg får et lusent "oppdrag" av en eller annen bøg. Jeg får en "parcel" og skal levere det til en kjerring. Jeg snakker med hu kjerringa, men det skjer jo ikke noe!!!

Kan bare velge mellom og stikke, kjøpe magi av henne... Og enda en lusen ting.

Og en annen ting. Hvorfor i svarte kan ingen høre hva jeg sier? Og hvorfor er det ingen vinduer rundt på skjermen?

EDIT: Fant det ut...

Opprinnelig skrevet av Variabel@31.03.2005, 15.28
Ok. Hva i helvete foregår i dette spillet?

Før det første. Jeg får et lusent "oppdrag" av en eller annen bøg. Jeg får en "parcel" og skal levere det til en kjerring. Jeg snakker med hu kjerringa, men det skjer jo ikke noe!!!

Kan bare velge mellom og stikke, kjøpe magi av henne... Og enda en lusen ting.

Og en annen ting. Hvorfor i svarte kan ingen høre hva jeg sier? Og hvorfor er det ingen vinduer rundt på skjermen?

EDIT: Fant det ut...
199328​
du skal trade det til henne (de sier det til deg hvis du hører etter =P )

det er et utrolig bra laget meny system - åpner hoved meny og man kan bruke musa, tab, 0 på numpad eller noen andre hotkeys du måtte velge til å targete ting, derfra kan du velge ting som tell, attack etc. ^^

Ok. Har spilt litt mer. Enda ikke gått opp en level :p

Men hvordan er det med disse guildene? Kan man joine en, eller hvordan fungerer det.

Æsj, nå er det noe igjen...

Jeg er i den byen som har/er en jævlig stor borg eller no. Og jeg har et oppdrag om og finne en dust som heter "Phairet". Han skal selge meg bønner eller no skit.

Jeg har lett gjennom hele byen, og finner'n ikke. Og å spørre de andre som spiller der er jo som og snakke med en vegg!

Noen som vet hvor jeg kan finne denne bønnemannen?

utrolig at jeg, en som har sluttet å spille må svare på disse spørsmålene... well well ^^

han er i et tårn helt sør i western ronfaure.

for å joine Linkshells som er som guilds bare at du kan ha mange må du få en linkpearl av lederen eller linksack holders som fungerer som offiserer i WoW.

...zzzz

Javel....zzzz

Får bare vandre 28323432476 mil, for så og finne han og KANSKJE tjene et item jeg ikke kan bruke en gang.

Seriøst, jeg kan ikke skjønne hvordan dere greier og spille dette spillet? Fy faen, det er så elendig!

Gå hit, gå dit. YEAH, du får 20 gil.
Så ut for og levle: Gå ut i skogen med et tonn magi, hundre spells. Møt på en fuckings SAU, den sparker deg, du går ned 2837 levler.

....?
Etter gratis måneden skal dette på huet og ræva ut av vinduet.

EDIT: Fant duden og gikk opp en lvl osv. Litt morsommere blir det, men ærlig talt...

for det første: FFXI blir utrolig mye bedre etterhvert, det er ikke gøy å være i lav level når du er alene, finn en venn spill sammen.

for det andre: FFXI er laget sånn at de som er noobs ikke kommer lenger enn lvl 15-20 som egentlig er sinnsykt bra men det kunne vært mer morro i begynnelsen...

FF er ett av de beste mmorpg's jeg har spillt, F.eks. CoH sugde så hard at jeg fjernet alle filer som hadde med det å gjøre i systemregisteret, så i forhold til mange spil er FF helt sinnsykt bra, det tar bare litt tid.

Jaok. Jeg har funnet ut at det blir bedre etter hvert. Dumt jeg ikke kjenner noen andre som spiller...

CoH ga meg et mye bedre første inntrykk. Jeg syns det var moro, although den moroa varer kort.

Eg har akkurat begyntå spele, e det ei slags klan som eg kan bli med i?

Eg spelar på Titan som mange av dokker gjør? Trur dere eg kunne få bli med?

Kaller meg Whiskeyjack i spelet.

Eg e ikke så fornøyd med å vere galka thf, nokon som har noe bra forslag til jobb og rase?