Final Fantasy XI

Gikk opp en level til i dag. Spillet blir bedre når man slåss sammen med noen. Jeg spiller forresten på Hades. Kunne ikke velge tror jeg...

Og forresten, hva kan man gjøre med "crystals"?

Man bruker de til å lage ting, men det er forbanna kjedelig så jeg selger dem heller. Jeg sliter ikke akkurat med økonomien av den grunn, heller - som level 12 hadde jeg allerede 40k.

Er nå like ved level 5, og da kan jeg lære "Water" -spellen jeg har kjøpt. Spillet blir egentlig bedre og bedre, og jeg aner ikke hvorfor Square-Enix gjorde dette så dritkjedelig i starten da det kan gjøre så de mister kunder.

Litt info om duden:

Navn: Shonen
Rase: Hume - Male
Hjemmeby: San D'Oria
Hovedjobb: Black mage
Server: Hades

level 8-11 går slooooooooooooooooooooooooooooooooooooow bare hold i det er verdt det

hellu... ville bare sjekke om det er noen som har startet opp på Kujata ? Etter det jeg har skjønt er det flere nordmenn på Titan, og tror ikke jeg orker og starte opp igjen når jeg allerede er på god vei. :p

Men her er litt info om meg. <_<

server: Kujata
Nick: Yanami
Job: SAM54/WAR27
Race: Mithra
Rank: 5 (endelig gadd jeg og fikse rank5. -.-)

Opprinnelig skrevet av Variabel@01.04.2005, 22.43
Er nå like ved level 5, og da kan jeg lære "Water" -spellen jeg har kjøpt. Spillet blir egentlig bedre og bedre, og jeg aner ikke hvorfor Square-Enix gjorde dette så dritkjedelig i starten da det kan gjøre så de mister kunder.

Litt info om duden:

Navn: Shonen
Rase: Hume - Male
Hjemmeby: San D'Oria
Hovedjobb: Black mage
Server: Hades
200313​
yay! Hades.. da kan du nok fikse world pass til meg når den tid kommer..

Kan du forresten gjøre meg en tjeneste?

Si til Darkjedi at jeg sanver han mye :grine:
Jeg gikk under navnet Rebel..
:tommelopp:

Opprinnelig skrevet av NaruChan@02.04.2005, 17.55
hellu... ville bare sjekke om det er noen som har startet opp på Kujata ? Etter det jeg har skjønt er det flere nordmenn på Titan, og tror ikke jeg orker og starte opp igjen når jeg allerede er på god vei. :p

Men her er litt info om meg. <_<

server: Kujata
Nick: Yanami
Job: SAM54/WAR27
Race: Mithra
Rank: 5 (endelig gadd jeg og fikse rank5. -.-)
200767​

GIRL IRL§!?!?!?!?!

Nei, nå blir Sancti sinna på meg igjen ... tilbake til WoW. Hei.

Nå er jeg level 7 black mage, og alt equipment jeg har som jeg ikke startet med er en dritt cape og en dårlig robe.

Noen som har noen forslag til hva jeg burde kjøpe? Kan man evt. få noen kule klær/armor i quests?

PS: Jeg er ikke særlig rik.

Må nesten unskylde til Ls'et at når jeg dro gav jeg ikke bort særlig mye penger.. jeg puttet nemlig alt jeg hadde på ah en dag og gav noen venner litt penger, så logget jeg og cancella id'en, det var halvveis inne i uka så jeg antok at ff hadde tatt betalt men neida.. så jeg orka liksom ikke betale 100kr bare for å gi dere peng etc.. sorry

:flau:

Om noen skaffer meg world pass til Titan eller no, da må jeg lage ny karakter? Jeg kan vel ikke bruke fyren jeg har på Hades?

Vet nesten svaret men...

Du må nok lage ny character, er ikke mulig og få overført dataene fra din character på en annen server over. :(

Opprinnelig skrevet av Evehr@02.04.2005, 18.50
Må nesten unskylde til Ls'et at når jeg dro gav jeg ikke bort særlig mye penger..  jeg puttet nemlig alt jeg hadde på ah en dag og gav noen venner litt penger, så logget jeg og cancella id'en,  det var halvveis inne i uka så jeg antok at ff hadde tatt betalt men neida..  så jeg orka liksom ikke betale 100kr bare for å gi dere peng etc..  sorry 

:flau:
200814​
Det jeg gjorde med meste parten av pengene og tinga mine var å gi det til lowbies av de jobbene jeg lvla..

Ga en blm lvl 12 Seer gear'er :)
Og en lvl 5 lvl 40 gear bl.a.
Var moro..

men viss du lika vel vil variabel så kan jeg få skaffa deg et WP tel Ragnarok (norwegianwikings) norks LS og annet stuff der =)

eneste måte og miste han på er ved å cancle content ID..... menne viss du skal lage en på ragnarok så må du lage en helt ny person(du kan ha samme navn og samme rase og alt bare at du ikke er på level 7 =))

det må bli i morra så fall >.< POL er stupid mot meg og gidder ikke sleppe meg inn..... :mad:
vel jeg kan PM'e deg koden når jeg får den :tommelopp: