Final Fantasy XI

Svina fra POL har ikke svart på mailen min om jeg kan få igjen den gamle Charen min enda.

Nesten en måned siden jeg sendte mailen. Huff huff, dette er nesten like ille som Blizzard staffen.

Hehe... kanskje de bare er like rotete som deg? :p

Aw, digg og komme tilbake til FFXI etter to formateringer.
Gikk opp 3 leveler og er storfornøyd! Været var fint, og partyet über.

Fyren min har forresten fått masse nytt siden det bildet. :rulleøyne:

Spilt litt lite FFXI i det siste. Knight Online og Guild Wars har vært "the thing" de siste dagene.

Hvorfor liker ikke denne topicen på "Rollespill" forresten?

hoho lenge siden jeg har vært her og skrivd.
Driver atm med å opptatterer den norske LS sida.
Der kommer det nye filmer og bilder osv :p
Nettop funnet en ny gratis server med uendlig plass på, så nå får jeg endelig hosta filma mine :D
Blir ferdi med å opptattere sida om par dager regner jeg med:
Norwegian-Legacy

Bra initiativ! :tommelopp:

Spiller folka fortsatt FF?
Arago
Asterix
Cornelia
Ramusama
Elvarion
Elend
Spathi
Og mange mange andre.. så mange at jeg ikke orker å skrive dem.. (ikke føl dere utelatt..)

Opprinnelig skrevet av Evehr@01.07.2005, 21.12
Arago
Asterix
Cornelia
Ramusama
Elvarion
Elend
Spathi
Og mange mange andre.. så mange at jeg ikke orker å skrive dem.. (ikke føl dere utelatt..)
238025​
Arago, Ramu, Elend og meg (Asterix) spiller hvertfall. Spathi har slutta så vidt jeg vet... gav ihvertfall bort alle tinga. Og Corn har slutta. Det er en del andre som også spiller ;) så det er bare å komme tilbake :p

Da var jeg endelig Lv 75

Opprinnelig skrevet av Tidus+02.07.2005, 21.06-->
<!--QuoteBegin-Evehr
@01.07.2005, 21.12
Arago
Asterix
Cornelia
Ramusama
Elvarion
Elend
Spathi
238025​
Arago, Ramu, Elend og meg (Asterix) spiller hvertfall. Spathi har slutta så vidt jeg vet... gav ihvertfall bort alle tinga. Og Corn har slutta. Det er en del andre som også spiller ;) så det er bare å komme tilbake :p
238422​
[/b]
Jeg får se om jeg gjør det snart, synd at mange har slutta, har jo fått 60 i wow så er ikke så mye å hente der =)

Hallo jeg spillte FF11 før men ble lei og sluttet, nå kommer jeg tilbake, blir på lørdag eller mandag, noen server jeg skal velge fremfor andre?

Titan er de norske her på menne ragnarok har et litt solid norsk LS de å ^^b

Etter hva jeh har sjønt so er det norsker på Hades,Titan,Ragnarok,
Vilken skal jeg velge og er det tilfeldig vilken jeg havner på eller kan jeg velge frit, viss jeg ikke kan det, hvordan kan jeg velge på nytt vis jeg ender opp på feil server. :kul: