Final Fantasy XI

Er komplett "n00b" i FF XI. Lurer på å begynne å spille snart, men hvilke muligheter for betaling har en? Har foreldre som ikke akkurat er hypp på å bruke VISA. Er det noen alternative metoder? Har hørt om såkalte "Game Cards" som brukes til å fylle på, men jeg tviler på at de selger det på den lokale spaceworld butikken..hehe...

Så hva er alternativene? Har snoka litt på sidene, men fant ikke noe særlig info der.
 
Jeg tror ikke du finner Game Cards på din lokale Spaceworld, nei. :) Aner ikke om det finnes i det hele tatt...

Jeg må gjøre det du ikke vil. Snylte av foreldrene mine. De betaler med VISA, men liker det ikke.

Ordet jeg leter etter (og du) er: Overtal.
Det er jo ikke fahlig uansett. :p
 
Er vel bare VISA som er mulig, hvis de kortene er umulige å få tak i. Du kan prøve å overbevise foreldrene dine om at det ikke er noe problem å gi VISA koden. De er ganske påpasselige så de kommer nok ikke til å tømme kortet.

Da kan du jo alltids saksøke dem for millioner av $.
 
Opprinnelig skrevet av Variabel@21.07.2005, 17.40
*Da prøver jeg å installere det på den stasjonære.*

Funket fint på laptopen, men hvordan tror dere spillet kjører med 512 MB ram, GeForc Ti 4200 med AMD 1.2 Ghz prosessor?
244055​
Prosessoren var litt drøy, men det går nok bra, skal du se.
Møter minimum req. det der, og vel så det.

forresten, jeg har fortsatt spillet og min gratise konto, så
hvis du skal spille igjen, variabel, si ifra på msn.

lvl 7 taru , fortsatt.
 
Ser det har kommet NPC boter som hjelper deg og sloss i Vanadiel. Morsomme er at de går opp i level og plutslig har de kjøpt seg ny eq. Skulle aldri slutta med XI

Les om det her
 
Opprinnelig skrevet av Tyrion@22.07.2005, 04.10
Ser det har kommet NPC boter som hjelper deg og sloss i Vanadiel. Morsomme er at de går opp i level og plutslig har de kjøpt seg ny eq. Skulle aldri slutta med XI

Les om det her
244282​
Aldri for sent å starte på nytt!
 
Opprinnelig skrevet av Variabel+22.07.2005, 15.05-->
<!--QuoteBegin-Tyrion
@22.07.2005, 04.10
Ser det har kommet NPC boter som hjelper deg og sloss i Vanadiel. Morsomme er at de går opp i level og plutslig har de kjøpt seg ny eq. Skulle aldri slutta med XI

Les om det her
244282​
Aldri for sent å starte på nytt!
244334​
[/b]
Derfor updaten min er akkurat ferdig. :D
 
Arh! Har lyst på detta spillet nå. Tror jeg kommer til å joine dere når jeg får ordna kabel internett på rommet :tommelopp:

Wireless suxx0r @ teh online gaming...
 
nu er jeg snnaaaart lvl 40 på maplestory (38 , med 85% exp)
og når jeg er 40, med fult equip er jeg med, Variabel.
hjelpe meg å lvle litt da eller?

edit: variabel cancelet kontoen sin <_<
 
Opprinnelig skrevet av SilentBob@23.07.2005, 02.59
nu er jeg snnaaaart lvl 40 på maplestory (38 , med 85% exp)
og når jeg er 40, med fult equip er jeg med, Variabel.
hjelpe meg å lvle litt da eller?
244564​
Snakker du om FFXI eller Maple Story? Hvis FFXI, nei. Har lagt kontoen min på is.
 
Driver å kose prater med en GM på tech chatten om å få igjen gamle charen. Da blir det RAI RAI skal dere se.
 
vel vel.
nå fikk jeg en kamerat til å spille ff xi.
eller, han skal på elkjøp og kjøpe det nå idag.
så kan noen fikse world pass til der vi spiller? (titan er det ikke?)
jeg er helt blakk ;_;
 
Har kjøpt spillet idag. Kjøpte pakka med 2 tillegspakker for 99,- :tommelopp:

Er i Danmark akkurat nå, men joiner dere nok om et par uker.