Final Fantasy XI

Bruk LS og friend list til å snakke med folk, havner jeg i et japanskt party så snakker dem Kanjii... Noe jeg ikke forstår.. Bare når det er info bruker dem engelsk eller oversettelse greia.. Men det bryr jeg meg ikke om.. Jeg er der for å expe og det gjør vi fint.. Snakke med folk, det har jeg LS og friend list for!

(Spathi, sjekk avataren min! ^^)

Etter noen lange uker med venting så ringte endelig Spiderman butikken i Stavanger å overrakte den gode nyheten, de hadde fått inn FFXI.. :D

*btw takk til Tyrions som tipsa om dette forumet, som igjen ga meg et tips om at Spiderman bestillte fra USA*

Men, jeg har et par spørsmål som jeg håpte noen kunne svare på.

1. Jeg har forstått det slik at jeg (som er under 18) må låne mors Visa for å kunne regge meg, men funker det å skifte til Visa Electron (ungdomskort greie) etter registrering?

2. Trekkes det da ca 100 kr automatisk pr måned fra den kontoen?

3. Hvor mye vits er det å skaffe FFXI: Rise of the Zilart? (ekstrapakke?)

MVH: Sindre Ewing (nyfrelst)

Opprinnelig skrevet av Ewing@14.06.2004, 12.10
Etter noen lange uker med venting så ringte endelig Spiderman butikken i Stavanger å overrakte den gode nyheten, de hadde fått inn FFXI.. :D

*btw takk til Tyrions som tipsa om dette forumet, som igjen ga meg et tips om at Spiderman bestillte fra USA*

Men, jeg har et par spørsmål som jeg håpte noen kunne svare på.

1. Jeg har forstått det slik at jeg (som er under 18) må låne mors Visa for å kunne regge meg, men funker det å skifte til Visa Electron (ungdomskort greie) etter registrering?

2. Trekkes det da ca 100 kr automatisk pr måned fra den kontoen?

3. Hvor mye vits er det å skaffe FFXI: Rise of the Zilart? (ekstrapakke?)

MVH: Sindre Ewing (nyfrelst)
Du må nok ha visa hele veien igjennom, jeg vet ikke om det går ann og endre på til en annet visa engang.

Det trekkes automatisk 100 per måned ja, du får beskjed over playonline hver gang de trekker penger fra kontoen.

Rise of Zilart updaten er inkludert i spillet, det var ihvertfall det på min. Det er absolutt et must hvis du ikke får det med. Nye jobber og missions som er ganske greie å ha med.

Til Minox, jeg vet ikke hva som er galt med updaten din, det har skjedd det samme på min et par ganger, men bare på de mindre updatene, ikke på den store når du installerer spillet. Jeg bare gjorde det en gang til og da virket det.

Utdrag fra Play Online CD'en under CREDIT CARD REQUIRED

"If you wish to let your child use a teen card, please register with your card first. Then, change your payment method after completing registration."

Jeg tolker dette som at det vil gå an å skifte til et Visa Electron som ikke er et kreditt kort.

HEI HEI! I'm inn!!!!

hehe kan si detaljer om meg selv selv om jeg netopp kom inn.

navn: Erdoron
rase: elvaan
job: MNK lv.1
nasjon: San D'oria
server: titan

jeg lurer bare litt på hva jeg skal gjøre nå på begynnelsen? han fyren sier noe om ei dame... jeg har snakka med ho, og fikk noe sånn tull.... finner det sikkert ut selv

ps. hvordan saver jeg?

Nå har jeg fiksa en ordning med mor, blir trukket i ukelønn :flau:

*installerer spillet aws*

Jeg lurte helt på tampen om noen kunne skaffe meg et Worldpass til Titan, så ville jeg være veldig takknemlig.

... sitter med følelsen av at det ikke kommer til å bli mye søvn i sommer :)

Jeg skal skaffe deg et wp. Håper jeg har nok penger....

Opprinnelig skrevet av oLLa@08.06.2004, 00.50
Her er WorldPass'et: 5560011090
Kom deg inn i en fei! :D

Her er Elvarions World pass, det varer bare i 5 timer til, så skynd deg og bruk den fort.

Tusen takk for all hjelp! :)

Nå virrer jeg forvirret rundt i Windurst, prøver å finne ut av saker og ting.

Navn: Ewing
Rase: Tarutaru
Jobb: Black Mage Lv.1
Nasjon: Windurst
Server: Titan

Mener du da det kom opp en melding i lilla der det sto "System Message" (eller no'), så er det fordi det er maintenance. Tror de ser fikser et eller annet da. En update eller no' sånt.

HEI HEI! I'm inn!!!!

hehe kan si detaljer om meg selv selv om jeg netopp kom inn.

navn: Erdoron
rase: elvaan
job: MNK lv.1
nasjon: San D'oria
server: titan

jeg lurer bare litt på hva jeg skal gjøre nå på begynnelsen? han fyren sier noe om ei dame... jeg har snakka med ho, og fikk noe sånn tull.... finner det sikkert ut selv

ps. hvordan saver jeg?
Den saver når du logger ut, men det har du sikkert funnet ut nå.

Eh lurer på en ting her. Er FF-XI til Europa Online? Eller er dette importert fra Amerika så mann trenger Chip? eller NTCS version? Og hvor mye ligger FF-XI på med Hard Disk til Ps2? Og kan spiderman bestille Amerikanske ps2 til deg? Hvis du vil ha en NTCS Ps2 version.

EN ting??? Tro det skulle komme til Europa ja. Jeg importerte det fra Amerika (på PC), men hvis du bestiller det fra Amerika ville jeg tippe at du må ha NTSC-PS2. Ja, Spiderman selger NTSC-PS2 for 3500 kr her, men jeg kjøpte min NTSC-PS2 fra TBCgames.com.

Hei Hei!!

Ny her, jeg har importert spillet. Holder på og registrere meg, helt til jeg måtte registrere en amerikansk adresse. Kjipe greier. Går de an på noen måte a unngå dette?

Takk

Bare skriv no piss, det er ikke sånn at de sjekker det så lenge visa addressen er riktig.

Jeg bor i Heyimadethisup street eller no, så det er ikke noe problem.

Da jeg spilte FFXI i kveld ble jeg disconnecta og klarer ikke starte den opp igjen. :mad: Er det sånn at jeg må vente en stund før jeg kan logge på? Har trykka ctrl+esc samtidig før (selvfølgelig ikke med vilje) og da ble jeg disconnecta, men klarte å starte den opp raskt etterpå. Hva må jeg gjøre? Vente?

Ja, du er nødt til å vente litt. Hvor lenge du må vente er litt tilfeldig, men det pleier ikke å ta så lang tid. Noen ganger holder det å prøve to ganger etter hverandre, andre ganger må du kansje vente 1min eller 2.

Update:

Name: Spathi
Race: Tarutaru
Main Jobs: Lv44BLM/Lv25WHM/Lv10SMN
Other Jobs: Lv25THF - Lv5WAR - Lv5DRK - Lv2PLD - Lv2BST
Server: Titan
Town: Windurst
Linkshell: Norwegian Lifestream
Rank: 4
Equipment value for BLM: 500k~
Playtime: Ca. 770 timer

NM stats:

Leaping Lizzy: 14 kill - 2 rare drops(Leaping Boots - 200k +)
Jaggedy Eared Jack: 3 kill - 0 rare drops(Rabbit Charm - ca. 400k)
Spiny Spipi: 3 kill - 2 rare drops(Mist Silk Cape - 25k)
Hoo Mjuu the Torrent: 4 kill - 1 rare drop(Monster Signa - 266k)