Final Fantasy XI

:sikle: Hvordan i svarte fikk du alle de penga!?!? :sikle: Har aldri hatt mer enn 270k jeg. :(
Gratulerer forresten ^^ :tommelopp:

Men bare vent til jeg og Spathi dreper Argus du. :tommelopp: (Hvis vi klarer det)

Hvordan han fikk dem, hm husker jeg fikk noen wilde tells om at han fikk drop av stroper chyme ellerno ;) men men aldri hatt mer enn rundt 300k~ :p

Jeg har glemt content id og passoret mitt er det noen som hvet hvordan man kan få den tilbake???

Plz svar for det er jævlig surt uten FFXI:(

Gratz med 60 monty, endelig klarte du det, la oss se et bilde av af fæf armouren din og da :p

Navn: lordchatham
Server: bahmuth
Rase: tarutaru, male
mainjobb: blm/rdm 30/15
nasjon: windy!!!
Rank: 2
linksh: tarunation

ugh nesten ingen EU folk på BH serveren altså..

yoyo straight out of P.I.M.P-ville!!

Stats:
Navn: Montanah
Job: WAR & DRG
Levels: 60 & 55
Rase: Elvaan Male
Rank: 6-1
Allegiance: San D'Oria
World: Titan

Opprinnelig skrevet av Luzifer@09.09.2004, 18.11
Jeg har glemt content id og passoret mitt er det noen som hvet hvordan man kan få den tilbake???

Plz svar for det er jævlig surt uten FFXI:(
100445​

du er ganske føkt

Det blir noe drit å lage ny da når jeg ikke kan sletta den gamle uten content id og passord :(
Om noen måneder sitter jeg her men 50 kontoer.
Dette kan bli dyrt:)

Jeg hadde campet Argus i 4 timer ellerno, men etter en stund gav jeg opp. <_< Deretter gikk jeg til Hoo Mjuu the Torrent for å prøve lykken, og gjett hva. Etter 30-40 minutters venting spawnet han ved siden av meg, og jeg fikk Monster Signa. :D
2/14 nå ^_^

av en eller annen merkelig grunn klarte jeg å kjøpe et WorlPass ingen trengte...men her er det iallefall WP = 2119660875

PS.hvis noen har tid til å hjelpe meg med det der missionet som gjør at jeg slipper inn i kazham, så send et tell til Typhoeus neste gang dere/du, og jeg er inne da... :blunk:

WP et varer i 160 timer...fra den 11/9 (13:30)