Jeg skal spille men er ganske low lvl så jeg vet ikke om jeg har tid.
Men hvis du eller noen andre nye kommer til Valkurm Dunes kan jeg da altids hjelp dere.
Hvis dere spør pent da
Det ville nok kanskje vært det beste , om tidus og jeg kunne møte luzifer i dunes, og eventuelt trene sammen, så får kanskje jeg litt exp også..
Jeg regner med at jeg vil spille fra 15 - 18 og 20 - 23
Han er jo sikkert low level da, han får jo ikke levla i Valkurm før om noen dager sikkert. Det går alltid tregt første gangen man spiller, ihvertfall hvis ingen sier hva du burde gjøre.
Dere får se og skaffe han en linkshellpearl så han kan få litt hjelp
Oje endelig inne på Titan Får vel starte m lvle da, antar d blir lone lvling de første lvl'ene... sånn som på de fleste mmorpg Relativt kjedeli men må til ikke sant :kul: Thx 4 hjelpen m WP Tidus X, du er en orntli kar :tommelopp:
Hehe ok... men ffs da! ble eid2K av en kanin :blunk: er d normal eller er jeg über noob? spillt i like 40min.(brukte 35min på å finne veien ut av byen ) Jaja får hoppe i det igjen... Åsså er det noen enklere critters i området som ikke voldtar en stakkar nybegynner
Ser ikke ut som jeg får spillt i dag :grine:
Var ikke fornøyd karakteren min, og jeg tok derfor og slettet den for å lage en ny. (Dum som jeg var!!) Nå kommer ikke inn igjen på Titan serveren. Jobber med å komme inn ved å få Titan som server, men det tar tid. Sorry folkens..
Nicket mitt er Aluerd... Løvlei ikke sant? Sliter assen av meg med å ta de kaninene asså... Skal drepe dem alle en dag, bare vent å se når min dag er kommet skal alle "søte lille" aka. blodtørsdige kaninene DØ! :gevær: Me arnold, me kill everyone