Final Fantasy XI

Okay, da har jeg startet med FFXI igjen. Er lvl 10 Black Mage (nicket er Timon, som nevnt over).

Hvis noen rundt lvl 8-11 vil i party, så er det bare å kontakte meg når jeg spiller FFXI. ^_^

Opprinnelig skrevet av Agahnim+07.10.2004, 19.54-->
<!--QuoteBegin-Zyrus the Virus
@07.10.2004, 20.22
fordi jeg er 14 år  og foreldrene mine har altfor mange unskyldninger    er uansett best å bare kjøpe eu versjonen..   da slipper jeg å bruke masse peng på import..
113852​
Det er jo faktisk billigst å kjøpe og nedlaste det via nettet.
113873​
[/b]
kanskje du tror det men saken er at: JEG IKKE FÅR LOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!
så la det ligge for f
Ps: du kan være inni h irriterende...

Irriterte du deg virkelig over det innlegget? Helt seriøst? Du burde ikke ta ting over internettfora så seriøst, iallefall ikke irritere deg over det.
:kos:

Opprinnelig skrevet av Zyrus the Virus@08.10.2004, 16.28
du har problemer...   du har seriøst problemer...
114225​
Det er du som sitter der og sier at du irriterer deg sånn over mine innlegg, jeg har absolutt ingen problemer med dine innlegg, eller andre ting. Du har tydeligvis problemer med å være saklig, når du kommer med slik drittslenging uten begrunnelse. Du har ingenting å gjøre på et diskusjonsforum hvis du ikke kan begrunne det du sier, det er det som kalles diskutering, ellers blir det bare masing.

Opprinnelig skrevet av Agahnim@08.10.2004, 13.42
Irriterte du deg virkelig over det innlegget? Helt seriøst? Du burde ikke ta ting over internettfora så seriøst, iallefall ikke irritere deg over det.
114188​
:D det er jo du som legger deg oppi hvordan folk skriver å klager over hvor irriterende det er ;) For å si det på en pen måte : Du ekke den skarpeste kniven i skuffen :p Til Agahnim hvis dere ikke skjønte d :svette:

>_< :tommelned: Det skal ikke gå ann å krangle om en så triviell ting. Agahnim prøvede bare å si hva som var billigst. Jeg tror ikke han sa det for å irritere deg Zyrus.

Og innlegg som: "du har problemer... du har seriøst problemer..." gjør seg ikke på et diskusjonsforum, så lenge personen ikke er helt retarda, noe Agahnim ikke er når han sier hva som er billigst

Slutt å krangle og heller snakk om noe annet, eller diskuter det, men da må dere prøve å være mer sakelige.

:kos: :kos: :kos:

vil bare konstatere at han sa jeg burde importere etter at jeg sa jeg ikke fikk lov...
anyway jeg har fått subjob^^

Opprinnelig skrevet av Zyrus the Virus@08.10.2004, 17.36
vil bare konstatere at han sa jeg burde importere etter at jeg sa jeg ikke fikk lov...
114288​
Han sa ikke at du burde det, han sa at det ar billigere pga du fortalte at det var dyrere

Opprinnelig skrevet av Zyrus the Virus+08.10.2004, 18.36-->
114288​
[/b]
Jeg sa ikke at du burde importere, jeg antydet at foreldrene dine burde innse at det å ikke la deg importere er teit.

Opprinnelig skrevet av JokkiZ@08.10.2004, 17.29
<!--QuoteBegin-Agahnim
@08.10.2004, 13.42
114188​

:D det er jo du som legger deg oppi hvordan folk skriver å klager over hvor irriterende det er ;) For å si det på en pen måte : Du ekke den skarpeste kniven i skuffen :p Til Agahnim hvis dere ikke skjønte d :svette:
114261​
Jeg irriterer meg ikke over det folk skriver over forum, jeg irriterer meg over at folk skriver grammatisk ukorrekt, uansett om det er via forum eller ei.

wow...dette er en laaang tråd :)

men a..jeg trenger litt info her.
jeg haR tenkt å skaffe FFXI, men aldrig i mitt har jeg prøvd noe sånt online RPG til PC...hva er det jeg trenger?? hvordan spiller jeg FF11?? må man betale hver mnd?? og hva er CoP??

eller gi meg en link hvor jeg kan finne info...takk

Hel****! Etter updaten så hakke jg gjort annet enn å bli DC'et konstant :blunk:
Får opp Error : FFXI - 4001 eller no sånt >_< Noen som har peiling på hva som sjer eller er det bare meg som d går gale hos.. Går ikke ann å spille hvis jeg ikke får fikset d :(

Edit: Pluss at jg bruker windower.. funket så bra helt til updaten :(