Final Fantasy XI

vel, slutta? nja, får ikke solgt noe account med det første anyway, paypal greiene mine funker heller dårlig :p men men

Hei husker dere meg? Jeg hakke spilt på en stund fordi kortet ble tomt da Playonline ville ha betaling >.< ikke nok med det men dagen jeg kunne betale slo lynet ned i Sandefjord og fukka vår inernett boks... Telenor garanterte at det ble fiksa på 3 dager.... det tok 5.....

Jeg frykter også det verste...at updaten har kommet og det tar så lang tid at jeg ikke får spilt idag... Der var updaten ja :(

fa**!!! pc'en min er blitt sent til reprasjon og nå har jeg fått den tilbake...problemeter at alt som var der er sletta inkludert FF XI.. og når jeg skriver in den ID'en jeg hadde funker det ikke og logge inn....fa**... hvet noen hva jeg må gjøre....eller er det eneste og ta kontakt med SE?? :(

sa det i spillet og sier det her:
Når Ls'et heter Norwegianlifestream er NORWEGIANnøkkelordet vi har svensker i ls'et... det er litt rart..

Opprinnelig skrevet av Zyrus the Virus@14.10.2004, 20.21
sa det i spillet og sier det her:
Når Ls'et heter Norwegianlifestream er NORWEGIANnøkkelordet    vi har svensker i ls'et...   det er litt rart..
116990​
Når du heter Zyrus the Virus er Virusnøkkelordet    du har virus i hjernen... du er litt rar...

problemer med svensker? montana feks inviterte svenske til ls før du i det hele tatt kom hit men men, lurer på om vi kanskje skulel laget ett nytt ls med navn Scandinavian Lifestream?
bare ett forslag.. kom med meninger pls

hadde vært bedre...
jeg får ikke logga inn på playonline... det bare står "connecting to playonline" noen forslag?

WP coming UP: 4586300751 med 5 uses left og litt over 150 timer ;) dere som skal inn på titan hurry uP!

Hadde en jo masse dansker i linkshellet back in teh day. Er jo ikke noe problemer med dem. Siden Montanah inviterte han regner jeg med at han ikke er en n00b som visse andre her.

Ja, jeg mener deg Zyrus the Virus.

Opprinnelig skrevet av Kork@14.10.2004, 21.41
sorry at jeg glemte deg tyr ;) men det er helt ok for deg altså også da ;)
117047​

Det er stort sett greit for meg og lage et skandinavisk ls, prob er vel bare at det finnes et fra før :blunk: Gjør det ikke Montanah?

Det er jo få sack holders som spiller regelmessig og det blir vanskelig for de som skal ha pearl.

Dessuten er Norwegian Lifestream Spathis ls :( Litt kjipt å slette det :grine:

Opprinnelig skrevet av Tyrion@14.10.2004, 22.39
Hadde en jo masse dansker i linkshellet back in teh day. Er jo ikke noe problemer med dem. Siden Montanah inviterte han regner jeg med at han ikke er en n00b som visse andre her.

Ja, jeg mener deg Zyrus the Virus.

117046​
Meg da? :svette: :kos:

Nei da. Du er ikke en n00b, litt newb kanskje, men det er vi jo alle sammen i starten. N00b er jo noe ganske annet. Du har sikkert gode muligheter til å nå langt i et spill som dette.

Folk som kødder og er mye usaklige kan jo komme langt de og. Bare se på meg og Montanah :D :p