Final Fantasy XI

Er ikke det jeg mener helt.. Det skal gå ann a skifte musikken permanent..
F.eks System of Down i san doria, rhcp i bastok osv..

Kan prøve å få tak i han fyren som har gjort det og så kan jeg annonsere det her itilfelle noen flere har tvangstanker når de hører musikken i sandy :p

Opprinnelig skrevet av Montana@24.11.2004, 09.06
står en guide på gamefaq.com hvordan bytte musikk!
140190​
Ok, takker.. (ler av meg selv for at jeg ikke tenkte på å sjekke der)

Montanah hadde noe sånne greier, han spilte med blant annet Dragostea din tei i jeuno og yatta yatta i windurst eller noe.

Synes orginalmusikken er best jeg, skal jeg gjøre noe med den setter jeg heller opp winamp i bakgrunnen, men dette varjo under windower tiden da man kunne gå ut av spillet og skifte sang uten og måtte logge seg ut.

Opprinnelig skrevet av Tyrion@24.11.2004, 16.10
Montanah hadde noe sånne greier, han spilte med blant annet Dragostea din tei i jeuno og yatta yatta i windurst eller noe.

Synes orginalmusikken er best jeg, skal jeg gjøre noe med den setter jeg heller opp winamp i bakgrunnen, men dette varjo under windower tiden da man kunne gå ut av spillet og skifte sang uten og måtte logge seg ut.
140320​
Ja, orginal musikken er jo bra.. Men det er mange mange timer med spilling og jeg liker vel litt variasjon.. Tror ikke jeg vil bytte til noe annen musikk en FF da, så jeg fortsatt har litt av den "stemningen"..

sletta charen min... ville ikke spille på Quetzalcoatl, nå har jeg en helt ny og fersk char på Azura eller hva nå enn den verdenen het :p

Navn:Sketch
Rase:Elvaan
Job:THF Lvl:1
Borgerskap:Sand'Oria

hvis andre folk spiller der spiller jeg gjerne med folk... kjekt å få litt hjelp til å lvl'e :D

Jeg kommer til å hoppe over på en annen server nå snart, har hørt at folk er generellt mye hyggeligere på andre servere. Jeg kommer fortsatt til å ha Titan-fyren min, men jeg kommer nok ikke til å spille så ofte.

Bah! Det er altfor stor levelforskjell mellom oss uansett, men kos har det vært og mer kan det vel fortsatt bli.

PS: For de som vil inn på Carbuncle kan de fortsatt bruke dette WP-et (tror jeg): 7617226769

Opprinnelig skrevet av Tyrion@24.11.2004, 15.10
140320​

Jasså?? kunne huske at jeg brukte orginalmusikken jeg :confused:

Skjerp deg a. Du sa jo at du hadde gjort sånn at du hørte på forskjellige sanger i forskjellige byer. Tipsy blant annet.

har veldig lyst til å skaffe ffxi snart. har endelig mulighet for
å spille det på en bra pc med bra internett hastighet. Det som er problemet
er at den er hos faren min, som jeg er hos annenhver helg. jeg regner med at dette er et spill man må spille minst hver dag, vil det gå bra å bare spille det
annenhver helg? , eller vill man ikke få noe særlig utbytte av spillet hvis man spiller for lite?

Opprinnelig skrevet av Tyrion@26.11.2004, 14.46
Skjerp deg a. Du sa jo at du hadde gjort sånn at du hørte på forskjellige sanger i forskjellige byer. Tipsy blant annet.
141352​
Nei.. har aldri hatt det jeg :blunk:

jeg får drite i FF XI foreløpig... nå skal jeg fokusere på WoW =)