Final Fantasy XI

Opprinnelig skrevet av Evehr@30.01.2005, 13.36
hmm  har ikke hørt my fra blackwatch men soul stikker inom ganske ofte..   ingen andre er 75 enda  men arago er rank 8.
171015​
Jeg er lvl 61 (11600/30000) da :p mer enn Arago ;). Jeg er fortsatt rank 7 da :( , men gjorde M 7-1 i helgen. ^^
 
lol mente ikke å si du er lavere enn arago (du er best av alle) men han er vel den eneste som har fått no nytt i det siste...
 
yaww yaw!
lenge siden nå ass...
vært på ferie ol, har ikke sluttet. men jeg tror ikke jeg kommer til å spille like mye som jeg gjorde i en liten periode før jul...

men åssn ligger snippers an?

jeg er vell en av få lv49 som er rank4....

gleder meg enormt til å komme inn igjen =)))
 
Opprinnelig skrevet av Tidus+31.01.2005, 15.40-->
<!--QuoteBegin-Evehr
@30.01.2005, 13.36
hmm  har ikke hørt my fra blackwatch men soul stikker inom ganske ofte..   ingen andre er 75 enda  men arago er rank 8.
171015​
Jeg er lvl 61 (11600/30000) da :p mer enn Arago ;). Jeg er fortsatt rank 7 da :( , men gjorde M 7-1 i helgen. ^^
171669​
[/b]
>.> jeg er lvl 61 også da ast, du har bare 5k xp mer enn meg :p
Skal vel vedde på jeg blir rank 9 snart ;)
men uansett, her er det noen AF1 filmer fra "AF1 run" i går:
WHM AF1
MNK AF1
WAR AF1
SAM AF1
Lufter hunden våres
 
Cerberus
Raps rank.10 windurst
LS. SoT
Zilart Mission 14 Ark Angels
Chains of Promathia så vit ferdig med de 3 promy mea, holla og dem
Job's: pld 75 - war 43 - nin 38 - mnk 36 - thf 31 - bst 16 - whm 10
missing jobs: brd - drk
avatars: all utenom fenrir >_<
AF: pld all
jobber med "Abjuration" Cursed gear

noen som spiller på Cerberus her..?! drop en /tell eller no, er temelig lei us ppl.
no støre egoister å greedy ppl skal men leite lenge etter. hvertfall min erfaring

ps. begyner å bli dritt lei alt med FF
 
jess.
da var jeg online...
har rukket å bli lvl 6 allerede, halvveis til 7 (woot...)

server: fairy
navn: Chizujin
jobb: Warrior
level: 6,5
linkshell: bushido knights
har lyst til å bli: samurai/ninja/dragoon, bard/black knight

kommer til å spille masse fremover.

noen andre på fairy, gi meg en /tell :D
 
[/quote]
Lufter hunden våres
172473​
[/quote]


buuuuuuu tottal ripp off ;p likte "newb" bedre ;p syns'en hadde bedre musikk lol
poster denna på den der jeg fant newb viss atte det går greit??
 
GM leker så deilige, så en som prøvde å solo king Behemot en gang, han ble eid som faen.

GMer er bare til for å kødde med, ikke sant Monty?
 
Joa, GM's er dumme.. husker når de forklarte broren min at han ikke kunne charme goblin fordi det ikke er alltid charm treffer og at han trengte mer CHR.. lol, poenget er at goblin ikke kan charmes fordi dem er beastmen!
 
Vi husker jo alle dine wilde stunts da Mont :p
Og kødding med GM's var jo dagligdags da, Skulle tro at Ett krav for å bli GM er at du er skadd elns, :flau:

Jaja, savner ffxi litt -.-
Tipper jeg blir lvl 60 i wow på no time :p
Bestilt wow Mont :p?
 
noen andre som ikke kommer in på playonline??? jeg ble kasta ut klokka halv 9 eller no i går... kommer ikke inn igjen...
 
I går klokka 9 spilte jeg...
Spiller du på Titan? Hvis ikke så kan det jo hende at det var update for din server... :ehm...:


Synd dere slutta ja... monty, du kunne sikkert ha joina staticen vi skal lage ^_^
(Husk! det er aldri for sent å begynne på nytt :p )
 
nei jeg spiller ikke på titan men kommer ikke inn i det hele tatt....har spørt på et annet forum også...der er det også mange som ikke kommer inn....
 
kommer fortsatt ikke inn....enten er det noe med telenor/internetten eller's så har playonline maintience...