Final Fantasy XI

Har du testa Carbuncle? Den rocker mye mer. Dessuten liker jeg bedre å bli kjent med helt nye folk når jeg spiller MMORPG's, vet ikke helt hvorfor.

EXp updaten og hele pakka kom visst nå i kveld;

Example:
Player status before the version update -> Level=51 EXP=8100
Amount needed for level up (before update) = 10000
Amount needed for level up (after adjustment) = 8000
Player status after the version update -> Level=51 EXP=7999

Det er altså ikke snakk om så veldi mye, men det blir litt i lengden. 20% mindre... jeg tippet vel nesten 25% mindre :)

Jeg joiner PSO, men det vet du Bob.

Nok off topic fra meg.

Har ikke fått tid til å spille FFXI denne uka, pga mye øving i forskjellige band. Men fra mandagen av blir det FF for alle penga!

レーンジャー いつまでも^^;
Litt info om meg kanskje umm..

Server: Titan :D
Name: Whimsical
Race: Tarutaru
Rank: 5 -.-;;
Job: RNG61/THF48/BLM40/NIN36

hehe :kul:

kommer ikke inn på FFXI nå, så.... :tommelned:

Whimsical! *vinkzor*

Server: Titan
Name: Chizukun
Race: Tarutaru
Rank:1 ?
Job:mnk lvl 9

edit: lot den stå over natta og laste ned, er på 85% og den står bare stille.
Stengte den og kommer ikke på igjen POL ERROR 00011 eller noe i den duren.
Er det bare meg?

du må nok bare prøve om igjen, mange kompiser av meg har ikke kommt inn, noen har suttet i 12timer og prøvd. o.o;;

Jeg fikk det fiksa til slutt, bare restart POL eller maskinen din for den saks skyld og prøv på nytt. Det går til slutt.

Lykke til!

yes da får jeg ikke logga inn i dag heller
bare digger dager jeg gleder meg no sinnsykt til å spille, men ender med å se i taket....

bare meg som har hadd dette problemet idag lr..?

Tredje gangen jeg laster ned den nyeste updaten nå. Dataen har klikka hver gang.
I går holdt den på i 4 og en halv time før den fikk error, da var det ca 40 min igjen. Sykt irriterende.

Nå er jeg bare deprimert... Titan gikk ned for 1 time siden og vel så det, og den er nede helt til 00.00. Minst. Var jo perfekt at den gikk ned akkurat når jeg hadde fått PT, og stod ved siden av en kar som skulle ha Raise 2 for 10k. Begynte å kaste spellen, og serveren gikk ned! PT er ikke vanskelig å få for WHM, og 10k er ikke mye men jeg vil jo fortsette mitt eventyr! ;,( Sendte mail til SE nettopp for å få ut min frustrasjon etter de siste ukenes problemer. Noen som vil dele sine vanskelige tider her sammen med meg? He he...

Opprinnelig skrevet av NaruChan@20.04.2005, 23.29
så det betyr at jeg bare er 6k fra lv.59 :eek: /joy  :D
209300​

Hei, du ... WoW finnes. :(

Opprinnelig skrevet av Kork@23.04.2005, 21.37
^_^ spiller du ffxi igjen da tyr ^^
:blunk:
210726​

Gjør det ja, dumme dumme blizzard sletta accounten min. Så WoW spiller jeg aldri igjen. WoW var ikke noe gøy heller, for mange tullinger på pvp serverne.

Opprinnelig skrevet av SilentBob@26.04.2005, 16.50
andre som ikke kommer seg på idag?
får bare error 00011  >_<

er det sånn for alle?
stod ikke noe om det på playonline.com...
211832​
Jeg får også error... og nå som jeg skulle hente min sky pass. :(

Herregud så jævlig! De kan da umulig ta penger fra oss denne mnden?
Får ikke logga inn på POL en gang. Ble nettopp Lv72 og fikk Sky, men så kan jeg ikke spille. Så nå kjeder jeg meg og lager bilder.

Lag noen dere og da. Så har dere noe å gjøre.