Final Fantasy XI

Huff svinet nekta å gi meg charen igjen. Faen ta SE, de skal få igjen.

Skal dedikere denne siste måneden før jeg drar med Olla til Bali, til å lage hælvete for alle SE ansatte. Skal garantert vært kasta ut av XI og havna på blacklista til minst 100 personer, deribalnt GMs.

haha, tyr

hadde du lvla så mye som du har plaga de GMene hadde du nokk hadd whiskyjack på lvl 75 nå >_< :tommelopp:

kameraten min kommer mandag eller tirsdag neste uke (altså ikke imorgen)

kunne noen fikse worldpass?
er nu lvl 13 og det går unna, nå som
jeg har kommet til dunes ^^

noen andre! skaff!

liten oppdatering:

De siste nettene har jeg sittet oppe og spilt ff.
har kommet meg fra 11 til 18 på bare to-tre spillekvelder (fra 5 til 5 ca.)
og har gjort subjob-questen. nu skal jeg da starte WAR lvl 1.
=D

edit:

lvl 5 war/ 2 mnk :kul:

Hei folkens!

Lenge siden jeg har vært her inne nå. Har flytta, blitt arbeidsledig og spilt alt for mye FF XI :tommelopp:

Må først få takke Spathi, om han leser her eller noen her har kontakt med han, for den hjelpsomme han var da han spilte. Tenker på deg hver gang jeg ser på Apollo`s staffen min :p Sorrow låner Light Staff på ubestemt tid :D

Ellers begynner det norske LSet å komme seg synes jeg. Hasukasu, Arago og Asterix er alle 75. Jeg tok Maat idag, så skal nå 75 om ikke så alt for lenge. Ellers har vi mange på rundt LVL 50+.

Hvis noen trenger worldpass skal jeg skaffe det, såfremst jeg ser posten her. Kan ikke love at jeg titter innom her hver dag.

Hvor lang tid tar det sånn ca, og laste ned alle updates til spillet?
Det spørs når du gjør dem. Når alle skal laste ned de nyeste oppdateringen som ble sluppet ut tidligere, kan det ende opp (Få ganger) med at jeg får problemer med å downloade updaten.
Når jeg laster oppdateringen ned litt senere (noen timer etter den nyeste updaten) Har oppdateringene tatt rundt 30~60 minutter. (Det spørs også hvor stor den nyeste oppdateringen er, men jeg vil si at alle er -store-).

Hvis du downloader alle tingene (Når du starter spillet eller har avinstallert det tidligere),
tar det for meg en time (Bruker kabel.) Av og til litt mer enn en time.

Det er en av de sterkeste Skill Chaina som man kan lage.
Krever 2 eller 3 folk for å lage den, men som du ser så fikser jeg den avleine :kul:

meste av det de skriver på alla er bs <_<
er lett å skrive de har klart det :svette:
men har de no bevis ;)
det har jeg :)

/joy

Etter 2måneders pause fra FFXI, kommer jeg endelig tilbake, forberedt på mange timer farming/mining/BCNM og hva ellers det måtte være for å få tak i en Haubergeon. Farma i ei uke og fikk kjøpt Hauby for 2.8mill! Sparte 600k fra AH. xD

Yanami = happy. :D

Men du er jo på feil server :p

Har ikke spillt så mye den siste tida, kommer tilbake når ezel er hjemme fra ferien tenker jeg, sees da^^