Football Manager 2012

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#61

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#63
Bukket under for presset og kjøpte dette fra Steam i helgen. Startet meg et spill med Manchester United (Den Beste Klubben) da jeg ikke har tålmodighet til å dra Moss opp fra andre divisjon, men fortsatt ikke kommet meg forbi dag én da det er så mye snacks å ta seg til og fikle med. Håper å få satt opp et ålreit treningsprogram de neste dagene for å deretter regjere forballverdenen!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#64
Bare noe jeg kom på: Er det flerspiller i Foppal Manager? Hvis ja, når ser vi Ultimate Showdown of Ultimate Football Destiny hvori justin, riffen og Jante konkurrerer om å kuppa heile driden med Rævsprekken FK i åttende divisjon?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#65
Neste spillstream blir det hotseat Football Manager 2012, bare å glede seg!
 
#66
Det er flerspiller ja, men det funker ikke spesielt bra online dessverre. Hadde selvfølgelig vært med på en showdown med Jante, Justincase og andre FMere her hvis det blir bedre støtte for det i fremtiden.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#67
Du skjønner Yeti, Sports Interactive har kun laget 18 inkarnasjoner av dette spillet, og da sier det seg selv at de ikke har fått multi til å fungere skikkelig helt ennå.
 
#68
Joda, det fungerer. Problemet er bare at det er helt identisk med å spille hotseat, så da tar det unødvendig lang tid. Onlinedelen flyttet de uansett over til Football Manager Live for et par år siden, men det solgte ikke noe særlig bra så det ble lagt ned tidligere i år så her foreslår jeg at dere følger med og hål kjeft du vet ikke noe din dumme dritt.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#69
Jeg har testa FM på LAN, det funka greit. Man kan sette opp tidsbegrensninger, slik at noen ikke sitter og loker etter å finne spillere/etc i flere timer før de trykker Continue. Det hjelper også å sette det opp slik at alle spiller kampene sine samtidig, slik at det ikke blir så veldig mye ekstra venting.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#70
Så det dere sier er at dere ikke har noen unnskyldning for ikke å vise oss hvordan dere får det på i 8. divisjon?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#72
Jeg og, men om dere orker er jeg med, kunne potensielt bli litt gøy og.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#73
Vel, hvis vi velger oss en merkelig liga, tar det skikkelig low-paced og skriver oppdateringer i en eller annen SG-tråd underveis hadde det sikkert vært litt skøy?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#75
Ikke forsøkt multiplayer på mange år men ryktene på gata støtter det Jante nevner angående å legge kamper på samme dag, og muligens sette en tidsfrist per runde eller noe. Men ja, en merkelig liga og tar det i fette lavt tempo så er jeg med på at det kan bli ålreit.
 
#76
Er det ikke noe greier som gjør at man kan simulere et lokalnettverk, kanskje det ville funket enda bedre?

Men ja, jeg er med. Jeg har aldri spilt i østeuropa før...
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#77
Foreslår Fetthest gir oss land, divisjon og fordeler lag til oss. Gjerne no østeuropeisk.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#78
Jeg stemmer for at alle oss andre stemmer på hvilke lag og lige dere skal spille i. Hvis dere først lager en poll på land så kan man lage en ny en senere på lag og divisjon. :)
 
#79
Gjerne en liga med få lag og relativt korte sesonger. Det er sikkert noen 10-lagsligaer rundt om kring vi kan spille i, og det trenger ikke ta lange tida å peise igjennom.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#80
Jeg gir fullstendig blanke i hvilke lag/land/ligaer som spilles, så lenge en av dere tar over sjefsstolen i NK Rudes.
A few boys gathered on the meadow “Celina” was create simple “krpenjača”. “Krpenjača” is old expression for ball made of simple rags. Shortly after that came out real madness for that unusual thing which will become the most important sideshow thing on the world. New born players were roast by the parents because they were gathering football team. However love for football was too strong and every day was stronger. Boys who are kicked the ball on the meadows in Rudeš has became boys which wants bigger challenges.
Real madness for that unusual thing which will become the most important sideshow thing on the world, indeed.

Apropos "simulert LAN" (altså, VPN) som riffen nevner, så er et godt alternativ for det et program kalt Hamachi. Tror det finnes her, og der finner dere også en OSX-versjon. Hvis noen lurer på hva hensikten med å bruke Hamachi er, så er det ganske enkelt å etablere et lukket nettverk som får PC-ene deres til å oppføre seg som om de er koblet direkte sammen, selv om de står i forskjellige byer. Veldig kjekt hvis man spiller nettverksspill som er kresne på nettverksinnstillinger.