Forslagskasse Forslagskasse Forslagskasse

#81
En annen ting som er hella nice med TT er at man kan se hvem man har fått likes av osv. I denne Web 2.0-verdenen er det en funksjon som er særdeles nyttig.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#82
Sånn som dette?



(jeg unlika, siden det bare var et eksempel)
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#84
Tror han mente mer som dette;

ImageUploadedByTapatalk1337161503.998514.jpg


Edit: FUUUUUUUUU
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#88
Sagosen: Jeg googla i hele går, men å finne en fornuftig sammenligning av FR vs. Tapatalk var som å finne en saklig sammenligning av Windows og OSX.
 
#89
Eg for min del hadde allerede testet Tapatalk på andre fora og synes det var meir responsivt og var bedre på lasting av bilder, som svært ofte bruker unødvendig lang tid på Forum Runner. Veldig konkrete ting for min del. Men dette er på HTC Desire, Android 2.3. Forum Runner oppfører seg mykje bedre på iPad enn min Android for eksempel. Smak og behag og whatever, vi har jo fortsatt mulighet til å bruke begge.

Så igjen: Kvifor forsvarer du Forum Runner som om SG skal legge ned støtten for det?
Forelska? :p
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#89
Og noe sier meg at det fort vekk er hele essensen i diskusjonen. "Jeg har kjøpt den, så den er best." HAR MAN BETALT 14 KRONER SÅ HAR MAN BETALT 14 KRONER.

Edit: til kak.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#90
Jeg ser ingen grunn til å fjerne støtten for Forum Runner, så hvorfor dette er en diskusjon i det hele tatt skjønner jeg ikke.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#91
Døh, jeg har betalt for Tapatalk også. Jeg prøver bare å finne ut hvorfor jeg skal bruke det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#92
Bruk det om du liker det, bruk Forum Runner om du liker det. Hvorfor er dette en diskusjon igjen?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#94
Har dere glemt at dette er Spillegal?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#95
Tapatalk: pro- raskere enn Forum Runner, ser bedre ut generelt sett. Mer intuitivt og oversiktlig (når man har brukt 3min for å sette seg inn i ting)

Con- ser ikke om ting er italic, bold, etc. Ikke sjekka angående spoiler ennå, men. Ser heller ikke om noen har lika posten din i selve forumet, heller ikke hvem som har lika diverse poster
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#97
Forum Runner viser heller ikke bold, og spoiler får jeg ikke sett innholdet av i det hele tatt (bortsett fra om en post med spoiler er siste innlegg, da vises faktisk innholdet spoilerløst i trådoversikten, aka en bug). FR viser om posts er liket, du får bare alert-ikke oversikten som vist ovenfor.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#98
Man kan gå inn på selve posten, da ser man bold, etc. Når man leser forumet (ikke enkeltposten) står det *spoiler* og evt [bokstav her] bla bla [end bokstav her]. går man inn ser man bold, italic, strike, etc.

Man ser også hvem andre enn du som har likt posten til noen, her har man bare en tommel som ikke er trøkkbar
 
#99
Reklame for enda en drittapp jeg ikke vil ha når jeg starter forumet på padda! :argh:
Ser at den blir irriterende. Vi er ikkje så schvære at vi ikkje kan rekruttere brukere til Tapatalk/Forum Runner på andre måter. Sånn reklamering skal være mulig å deaktivere via foruminstillinger, Buggz?

Ellers, spoilers og bold etc får eg ikkje frem på forum runner i det heile tatt (Android). På Tapatalk får eg lese spoilere ved å trykke på spoilerknappen. Sånt likes. Ellers, hadde vore kjekt å få lokale emoticons på plass. Husker jo så klart korleis :penga: ser ut etter ein stund, men det er litt kjedelig at eg må lese :p enga: kvar gong.
 
Man kan gå inn på selve posten, da ser man bold, etc. Når man leser forumet (ikke enkeltposten) står det *spoiler* og evt [bokstav her] bla bla [end bokstav her]. går man inn ser man bold, italic, strike, etc.
Det går ikke an å gå inn på selve posten på FR på Android, hvertfall ikke etter det jeg har opplevd. At man ikke kan lese spoilertags er katastrofalt ræva. Tydelig at FR var laget hovedsakelig for iOS.