Forslagskasse Forslagskasse Forslagskasse

Sofie

Like my body?
#61
Jeg har et forslag da, som jeg egentlig har hentet fra et annet forum. At man kan velge å bare se bildene i en tråd. F.eks i en sånn "lysbildefremvisning" eller hva enn det kalles. Hendig hvis man leter etter et bilde, men ikke har så lyst til å pløye seg gjennom med sider med tekst.

Bare en forslag da
 
#62
Mest eit ønske: Då eg har meldt meg på eit par fora som kun er tilgjengelig via Tapatalk i tillegg til nettleseren må eg sei eg liker det programmet bedre. Er det vanskelig å legge inn støtte for Tapatalk i tillegg til Forum Runner?

Merker blandt annet at bilder laster lettere i Tapatalk. Pluss at du kan ha kvit tekst på svart bakgrunn om du vil.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#65


At avatarene kan være litt variable får så være.
 
#66
Det så heilt fucket ut på min forumrunner, faktisk. Trådtitler og navnet på dei som sist postet blir borte heilt til man klikker seg inn på tråden. Hey hey, det ordnet seg etter mobil-reboot! Kjører Android, serru.

Koster uansett kun 14 kroner for tapatalk, vel verd å teste ut!
 
#72
Må søke det opp, finner verken Spillegal, SG eller Promperom. Dei er sikkert berre litt trege, eg gir det til i morgen. Skulle det komme opp momentant?
 

Javi

elsker dette landet
#76
Å hellige blå, Tapatalk er jo alt for mye bedre enn forumrunner. Bra tips!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#77
Mye raskere. Litt uvant hvis man er vant til forumrunner, men helvete heller. Det skal jeg klare å bli vant til. Tapatalk eier.
 
#78
Det morsomme var at eg spurte om støtte for begge to då eg først nevnte Forum Runner for lenge siden, mens det først er no Tapatalk ble implementert. Flink Buggz som årner! :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#79
Forum Runner ble kjørt inn under Endres Totalitære Regime, da fulgte jeg ikke veldig med på driften av forumet fårråsiresånn.

Ellers: det var jo en smal, og til og med gratis, sak å ordne så det er null problem. Tapatalk har forresten en greie som gjør utgående linker til "affiliate links" som etter sigende kan generere inntekter til forumet. Jeg slo den av, for jeg aner ikke hvordan det fungerer i praksis og det høres slitsomt ut for brukerne.


EDIT: Inntekter. Generere inntekter.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#80
Har gitt etter for presset av dere andre. Føler meg skitten, voldtatt. Sittende i et hjørne i dusjen i fosterstilling mens jeg synger Time of My Life.

Har da slengt inn Tæppahtååk, og det funker veldig bra egentlig. Blir litt å sette seg inn i, men skal nok klare det ganske fint.

Eg

Likar