Forslagskasse Forslagskasse Forslagskasse

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg vil gjerne ha et eget koppeforum.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Forslag: Finnes det noen mulighet for å legge til en funksjon for å lagre utkast av innlegg/tråder før man publiserer de? Tenker da på effortposter man er uheldig å lukke/nettleseren dør på seg eller andre uforutsette ting. Man kan selvsagt håndtere dette selv ved å mellomlagre eller skrive hele innlegget i en tekstbehandler, men om det finnes en enkel måte man kunne integrert det i forumsoftwaren hadde vært en fin ting. Ikke et stort behov, men tror nok det er flere som en eller annen gang har raeget over at teksten ble borte.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den finnes og kalles Notisblokk. Nei altså, det går så klart an, men da... hmm. Jeg tenker meg at den mest praktiske løsningen blir å mekke en databasetabell kalt Drafts som har Id, Userid og Textfield, og så et script for å lagre, et script for å velge/lime inn og et script for å administrere. Øh, det blir en del arbeid er hva jeg prøver å si. Hvor mange ville brukt funksjonen, mon tro?

PS jeg efforter alltid i Notisblokk så er det sagt.
PPS burde jo tenkt at noen hadde mekka det allerede.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Det... ser jeg ikke helt poenget med. Utover den symbolske handlingen å gi tråder om tema man syns er sjedlie lav rating. Vi har jo brofists for positiv tilbakemelding, negativ tilbakemelding er jeg ikke særlig opptatt av.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
JustinCase og jeg har hatt flere samtaler om lignende ting tidligere, og faktum er at vi ikke har tenkt å oppfordre til negativ feedback. End of diskusjon.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Finnes det no plugin eller noe annet som gjør at man kanskje kunne søkt på spesifike youtube-klipp som er lagt her på forumet? Sett at jeg vil finne alle som har postet ludicrous display last night-videoen her på sg og vil brofiste dem... Er det mulig?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Ordet "forslagskasse" forekommer tre ganger i tittelen, men bare to av de synes på forsiden. Hver gang jeg ser dette nynner jeg derfor "forslagskasse, forslagskasse, hvor har du gjort av deg..." osv. Ville bare påpeke dette.