Forslagskasse Forslagskasse Forslagskasse

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika

Scary Paladin

Ukjent herremann
Det er vel nevnt før et eller annet sted, men vi burde ordne en måte folk kan "favorite" poster på. Ikke som en brofist, altså ikke et belønningssystem, men mer en måte vi kan arkivere andres og egne poster/tråder på. Spillegal har jo som kjent en ganske... egen måte å navngi tråder på så det er ikke alltid like lett å finne frem til poster man bare delvis husker.

Skjønner dere hva jeg mener? Gjerne også med søking og eventuell arkivering i typ mapper for lettere sortering. va tycks? diskøss.

edit: jo også langvatarer tomas fix da hæ
Noe som dette du mener?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Da har jeg lagt inn bestilling på både Bookmarks, som gjør at vi kan bookmarke enkeltinnlegg (med kommentar og diverse snacks), og to addons til som gjør livet lettere for både moderatorer og brukere.

Dette blir bra!

EDIT: Har ikke tid til å legge det inn før til helga.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
User Essentials og Moderator Essentials, av samme fyren. Jeg var først bare interessert i Bookmarks, men fikk et 3-for-2-tilbud.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja det blir å eie no grønnjævlig. Tenk at alt som måtte til var å kaste mer penger på problemet!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men det er jo ikke lov i pottitt-sosialist-Norge, nå må Siv i regjering.

Bra jobba til ledelsen, her ser man både innsjnativ og handlekraft i rikt monn.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det lar seg gjøre basert på forum (Spilling, Generelt, KSB), ikke for tråder enkeltvis.