Forslagskasse Forslagskasse Forslagskasse

Aslak

Humanoïde, incognito
Går det an å fikse at man kan se adressa til bilder som ikke laster ved å sitere igjen? Det irriterer meg å se innlegg som får masse brofists og ikke ha noen måte å finne ut hvorfor.

Screen Shot 2013-05-08 at 6.17.51 PM.png
Screen Shot 2013-05-08 at 6.18.00 PM.png
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Trykk på A-greia i høyre hjørne.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du har sånn ghetto opplegg som går etter filetternavn og ikke filheader, tipper jeg. Aner ikke om det er Chrome eller hva som gjør det. Oppdatert i det siste?
 

Aslak

Humanoïde, incognito
Chrome oppdateres jo hver gang den restarter (hvis det finnes en oppdatering), så problemet må ligge et annet sted.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har du noen fancy-schmancy plugins som har noe med bilder å gjøre? Jeg veit ikke, for alt jeg veit er OSX såpass supersmart laget at det ser på .jpg:large-endelsen og tenker ".jpg:large har jeg da aldri hørt om, best å ikke åpne den fila". Kanskje det er en sikkerhetsinnstilling. Jeg bare gjetter her.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg ser hva du gjorde der, problemet er at det ikke blir valgfritt. Det endrer totalt og absolutt på layouten på forumet og alle blir påvirket. Det som i praksis også skjer er at alle får mindre plass til smalere avatarer, ikke mer plass til lengre.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Tapatalk har en jævlig irriterende greie man må skru av på selve forumet; poster man (iallefall når jeg poster), dukker det opp "sent from my iphone using tapatalk 2".

Etter et kjapt google-søk er det ikke noe jeg kan fikse, men må gjøres i plug-in'en. Irriterer meg grønn over sånt, så her må Buggz fikse eller dra på båttur


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
:(