Forumet er tregere

#22
Opprinnelig skrevet av Mongis@06.02.2005, 17.53
Bruker du Opera Frenzy? Da kan du bruke noe som heter "tryllestaven", den lagrer passordet for deg. Så slipper du å logge inn hver gang du besøker forumet :tommelopp:
173842​
Jeg bruker Firefox, og der finnes det akkurat den samme funksjonen hvor jeg bare kan logge meg inn automatisk, men av en eller annne grunn fungerer det ikke på spillegal sida.... og da BARE spillegal!
 
C

Crizpy

Gjest
#24
Er det ikke avklart for ørten innlegg sida? Trur administratorene har tatt hintet.
 
#25
Syntes at forumet er tregere på den måten at det er mindre liv her enn før...

Har adsl så merker ikke at det er tregt å bla igjennom forumet da...
 
#26
Det at tråder ikke merkes som lest skal være fikset nå. Hastighetsproblemene også.
 
#31
Hastighets problemene er ikke borte. Om du er gått inn på en tråd og skal gå tilbake til utgangs punktet foreksempel så kan det ta evigheter og litt til.

Men det varierer, plutselig så går det som vanlig.

EDIT: Samme gjelder ved innlegg.
 
#32
#33
Treigere ja.
Tok meg to minutter å komme inn på denne tråden. Ga opp og trykka på nytt. Da gikk det.

Vis nye innlegg kommer sjelden på første forsøk. Henger seg bare.

Skjedde aldri på den gamle.

Edit: Så tok det 15 sekunder før jeg trykka Legg til svar her nå før noe skjedde....
 
#34
Jeg bruker Opera, men det går fortsatt utrolig tregt, men det er veldig opp og ned.
 
#36
Har faktisk merka at hastigheten er treigere her også. Tok cirka 2 minutter å skifte til side 2 i dette innlegget, og jeg sitter med 35Mbps linje her og bruker Mozilla Firefox.
Men når jeg skriver innlegg, går det ganske greit.
(Bruker Fast reply)
 
#39
Skjønner ikke hva som er galt, her går det knallfort. Sikker på at det ikke er dere som har n00ba no innstillinger eller no? Må nesten sjekke neste gang jeg er hos Shadar eller no og se om jeg finner feilen da.