Linkepizza. Det... Det er min feil.
Jeg vet ikke helt hva som har skjedd, men dagens bebi-rasjon var ødelagt. Jeg gikk som vanlig inn på byssa idag, og tenkte at jeg skulle gi Terje litt fri, siden han måtte gå gjennom scanneren. Jeg vet jo selv hvor slitsomt det er.
Men han var helt fra seg. Kastet potter og kjeler rundt, nesten på gråten var han. "ALLE NUDLENE MINE??! JEG HADDE JO TENKT Å SERVERE NUDLER MED BACON OG PEPPER....-OST FRA TUBE!!!"
Jeg måtte fysisk stoppe han. Endte med å sende han på lugaren sin med min aller siste yumyum-pakke (smak = and).
Hva gjør jeg nå da, tenkte jeg. Og det... Jeg hadde en pakke med magic-the-gathering-grillkrydda, kjøpt på UNESCO-BILLIGHANDEL på planeten SHAD ARSANCTI for fire fem år sida. Faktisk et utrolig godt krydder basert på plasmalarver og hypermagnesium, men problemet er at det takler overhodet ikke varme, noe jeg ikke visste... før isted. Dumme meg, som alltid tar jeg olje i panna, også tar jeg krydderet oppi. Varmen gjør at det tørre krydderet får ut mer smak. PLUTSELIG står flammen helt opp i taket. Terje løper inn, får slukket brannen, og det var ikke all verdens røykutvikling på dette tidspunktet.
Vi må jo ha mat, og morgendagens matrasjoner er inne i en tidsstyrt safe, så vi måtte bare gjøre det beste ut av det.
frem med pizzadeigene.
Pga plass så mi bruke disse. Man heller en dråpe med et eller annet kjemisk stoff, Dr. Demake kan sikkert hjelpe meg å huske hva navnet var, men etter at man har helt den på denne kuben, så
Det morsomme med den er at den ser ferdig stekt ut. Den er varm. Og den lukter pizza, men den er aldri innom noen ovn.
Ihvertfall da. Etter at pizzaen er ferdig, altså på stadiet som man ser på bildet, så tenkte jeg og Terje at... Vi ikke kunne kaste bort krydderet, selv om det var litt svidd. Så vi tok det på pizzaen, og da. Jeg tror den krydderet reagerte med det kjemiske stoffet man tar på pizzaen, for plutselig ble hele pizzaen helt mørkt stekt og begynte å ryke noe helt forferdelig.
Vi serverte det og nesten ingen spiste det. Det var kun én person som spiste av den brente pizzaen, for vi så at noen biter manglet.
Så beklager. My bad. Terje er jo min assistent så ikke skyld på han.