Forummafia 2: The Thing

Shinra85

Spillegals effort emo
scan NormalGeek
Det faktum at han kom seinere enn meg på denna skuta er grunn nok til at jeg trur det er en eller annen Ting med han. Det er brillene som gjør det

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Scan TheNormalGeek

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Terje: 7
CockMcBalls
Klaymen
Agradula
Ganon
Buggz
Maximum
Sofie

TheNormalGeek: 4
Neocon
Sjutten
Shinra85
Tutankoopa

CockMcBalls: 1
SirkusMartin

Klaymen tar ledelsen og samler en mobb mot Terje, så det er ikke mye han kan gjøre annet enn å la seg scanne. Men til manges overraskelse er resultatet det samme som de forrige gangene. Negativt. Terje er ikke infisert.

Det er nå natt 3.

Jeg lar tråden være åpen, men kun for rollespilling. Hvis noen vil stemme nå blir det ikke telt.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
En gang da jeg hadde en stalker leide plateselskapet inn en mesterdektektiv, han pattet mye på pipa men fikk jobben gjort, synd han ikke er her nå!

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Terje! Jeg er ufattelig glad for at du ikke er infisert! Dette skal feires, og Terje skal få lov til å velge måltid idag! Ingen tomler opp! :)

demake

Seksuelt godteri
Dette går åt skogen. Jeg og Shinramodo har...heh...."jobbet overtid" på laboratoriet de siste dagene for å finne ut hvordan RIOU-7 kan spre seg. Jeg tok en liten kikk i avtrekkskapet på lab'en min og der ser ut til at noen har tukla med lufteslusene. Det var noe rødt kliss rundt ventilene, og etter å kjørt en høyoppløselig GC-MS analyse ser det ut til å være Spaghetti á la Capri...hmmm...
Ganon, kunne ikke du tatt en kikk og se om du får fiksa dette. Jeg får ikke gjort noe mer arbeid på lab'en om avtrekkskapet er ute av drift.

Urk, faen til mas hele tiden da. "ganon! Brenselcellene trenger oppsyn. ganon! Det henger ledninger i veien. ganon! NAS klasse 6 er ikke bra nok (hvordan faen vet noen andre enn meg om hva en NAS klasse er uansett). ganon! Hvordan skal vi finne hvem hvem som alien ting. ganon! Fiks lufteslusene."
Neida, jeg klager ikke jeg. Jeg fikser det med en gang, det er ikke slik at jeg har noe bedre å gjøre*. Ikke som at det er en million andre ting å holde styr på her mens halvparten av mannskapet er en gjeng triggerhappy apekatter som klør i fingra etter blod. Og for å ikke snakke om den økende delen av besetningen som er analproberende aliens som er ute etter kaviarstjerna våres. Noe som videre fører meg over til realitystjerna vår! Vi har en faens realitystjerne ombord for helvete!!! Er det virkelig ingen andre som ser hvor rævpult vi er her oppe?? Og nå har jeg ikke engang startet på maten de dagene Agradula ikke er på skift!

2 timer senere:

Jeg våkner på hospitalet hvor noe som ser ut som zombie versjon av Sofie står over meg med en munnmaske som dobler størrelse hver gang hun puster eller hoster, noe som virker som samme sak for tiden. Hun unnskylder seg og forteller at jeg har hatt et uhell. Jeg titter raskt ned for å telle ekstremiteter og slår følgende konklusjon; Pikken er der og gjør sin sedvanlige morgensalutt (noe Sofie ikke legger skjul på å også legge merke til), jeg knipser fingrene med høyre hånd og vekker henne ut transen det pulserende lemmet mitt har satt henne i. "Hva faen har skjedd" spør jeg lettere panisk. "Vel du ser det har seg slik at mens du var oppe i ventilasjonsanlegget for å hjelpe Dr demake så startet Terje på middagen, som i dag besto av linkepizza alà The gathering, Det kom så mye røyka at systemenes sikkerhetsfunksjon satt i gang du må ha snublet inn i ene vifta og dessverre tatt deg for..."
Jeg innhenter tankene. Telle ekstremiteter, hva har jeg mistet?! Jeg ser ned jeg har begge beina, høyre arm kunne jeg knipse med, men uansett hvor hardt jeg ser mangler jeg venstre armen fra albuen ut. Men det er ikke det verste. Det er noe der istedet for armen, Det er en nordlending**!! Jeg blir sittende å måpe. "*kremt* Jeg håper du setter pris hva Dr demake klarte å få ut denne håpløse situasjonen. Det er jo ikke slik at vi har all verdens proteser liggende rundt her, så Dr demake tok en nordlending fra verkstedet og monterte den på." Stotrer Sofie ifra seg i et pust før hun snur på hælen og marsjerer ut.

Jeg segner om i sengen og prøver å huske hva som skjedde, men det er blankt. Jeg kjenner frustrasjonen skylle over meg når jeg ikke klarer å finne noen andre enn meg å skylde på. Jeg VET jo at ventilasjonssystemene er integrert i hverandre, og jeg burde jo selvfølgelig holde styr på måltidene. Det er bare det at når agradula ikke står for maten så har jeg en tendens til å skippe et måltid eller to. Faen ta Terje! Det må være hans skyld, på en eller annen måte, Jeg sverger ved tippoldefars lik at rettferdigheten skal seire!

*Jo det har jeg faktisk. Jeg har nettopp mekket et destilleringsapperat som spyr ut noe som smaker Johnnie Walker som jeg i skrivende stund har inntatt betydelige mengder av.
**En nordlending er ellers kjent som en rørleggertang. Begrepet kommer fra at den gaper høyt og er generelt ubrukelig.

Terje

mostly harmless
Jeg nekter å påta meg skylden for at folk ikke kan tenke såpass at de må foreta en sikker jobbanalyse før de starter på noe. Alle skjønner jo at det første man gjør når man jobber i nærheten av maskiner er å passe på at utstyr er i orden og at alle sikkerhetsrutiner er fulgt så arbeidet kan utføres på en forsvarlig måte!

20130527_211029_zps7b40eff4.JPG

Ellers er det ikke min skyld at det ble linkepizza idag. Noen har stikki av med nudelpakkene etter forrige gang jeg laga middagen.

Sist redigert:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
**En nordlending er ellers kjent som en rørleggertang. Begrepet kommer fra at den gaper høyt og er generelt ubrukelig.
Nei du! :ras: En Finnmarking derimot, er en skiftnøkkel med stor kjeft og kort skaft. (dvs. høylydt og kortvokst)

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Linkepizza. Det... Det er min feil. :matpenga:
Jeg vet ikke helt hva som har skjedd, men dagens bebi-rasjon var ødelagt. Jeg gikk som vanlig inn på byssa idag, og tenkte at jeg skulle gi Terje litt fri, siden han måtte gå gjennom scanneren. Jeg vet jo selv hvor slitsomt det er.
Men han var helt fra seg. Kastet potter og kjeler rundt, nesten på gråten var han. "ALLE NUDLENE MINE??! JEG HADDE JO TENKT Å SERVERE NUDLER MED BACON OG PEPPER....-OST FRA TUBE!!!"
Jeg måtte fysisk stoppe han. Endte med å sende han på lugaren sin med min aller siste yumyum-pakke (smak = and).
Hva gjør jeg nå da, tenkte jeg. Og det... Jeg hadde en pakke med magic-the-gathering-grillkrydda, kjøpt på UNESCO-BILLIGHANDEL på planeten SHAD ARSANCTI for fire fem år sida. Faktisk et utrolig godt krydder basert på plasmalarver og hypermagnesium, men problemet er at det takler overhodet ikke varme, noe jeg ikke visste... før isted. Dumme meg, som alltid tar jeg olje i panna, også tar jeg krydderet oppi. Varmen gjør at det tørre krydderet får ut mer smak. PLUTSELIG står flammen helt opp i taket. Terje løper inn, får slukket brannen, og det var ikke all verdens røykutvikling på dette tidspunktet.
Vi må jo ha mat, og morgendagens matrasjoner er inne i en tidsstyrt safe, så vi måtte bare gjøre det beste ut av det.
frem med pizzadeigene.

Pga plass så mi bruke disse. Man heller en dråpe med et eller annet kjemisk stoff, Dr. Demake kan sikkert hjelpe meg å huske hva navnet var, men etter at man har helt den på denne kuben, så

Det morsomme med den er at den ser ferdig stekt ut. Den er varm. Og den lukter pizza, men den er aldri innom noen ovn.
Ihvertfall da. Etter at pizzaen er ferdig, altså på stadiet som man ser på bildet, så tenkte jeg og Terje at... Vi ikke kunne kaste bort krydderet, selv om det var litt svidd. Så vi tok det på pizzaen, og da. Jeg tror den krydderet reagerte med det kjemiske stoffet man tar på pizzaen, for plutselig ble hele pizzaen helt mørkt stekt og begynte å ryke noe helt forferdelig.
Vi serverte det og nesten ingen spiste det. Det var kun én person som spiste av den brente pizzaen, for vi så at noen biter manglet.

Så beklager. My bad. Terje er jo min assistent så ikke skyld på han.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Datamaskinen har vært superopptatt med noen kalkuleringer i dag, men nå er det selvfølgelig blitt dag igjen.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeg tror fortsatt det er noe uglings i mosen med den lille ungen. Scan TheNormalGeek

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
I natt satt jeg og lekte meg med 3dprinteren og det røde emnet. Viser seg at hvis man printer modeller med hulrom så er det som fører til at den blir ødelagt under trykk, men hvis man printer uten hulrom så blir det man lager veldig bøyelig og ødelegges kjapt.
Det jeg derimot fant ut var at hvis jeg satte printeren inni trykk-kammeret og økte trykket til ca 1/4 av det objekter måtte tåle når det er ferdig og montert så gikk det fint. Det tålte enormt mye.
Jeg løp til ganons lugar for å vise han det, men da vi kom tilbake til trykk-kammeret, var printeren og objektet borte. Det eneste som var igjen var no grønt slim. Tror Tingen prøver å sabotere, og nå har vi heller ingen måtte å lage reservedeler til skipets... Ja... veit ikke hva det heter, men det kan sikkert Ganon forklare

Sånn angående mistanke. Dr. Demake.
Hvorfor er det ingen som vet hva han egentlig driver med?