Forummafia 2: The Thing

Sofie

Like my body?
Jeg setter meg halvveis opp i senga når Hakeem Agradula setter seg på sengekanten. Kyllingsuppe! Akkurat hva jeg trenger i denne tilstanden. Jeg får ned to skjeer i det jeg føler behovet for å sove igjen. "Scan Klaymen" hvisker jeg, i det øyelokkene siger ned.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hei hei!




Jeg merker Terje er ved sitt aktive seg, slående likt som da han var mafia i forrige runde... Usikker på Klaymen asså, men kan være med på å scanne han nå for å få det ut av veien.

Scan Klaymenkisen
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Mistenkelig. scan Klaymen
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeg har trua på Terje. En som har så god peiling på mat kan umulig ha noen ting å skjule. Klan Scaymen
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
justincase: 1
Maximum

Terje:2
Klaymen
CockMcBalls

Klaymen: 8
Terje
Agradula
Shinra85
Neocon
Sofie
justincase
kakarlsen
Sjutten


En snurt Klaymen blir ført til scanneren, men protesterer ikke mot operasjonen. Negativt. Klaymen er selvfølgelig ikke infisert.



Det er 24 timer til scanneren kan brukes igjen. Hvis dere klarer å identifisere en Ting da, vil dagen forlenges.
 

Terje

mostly harmless
Jammen.. jammen.. jeg var sikker på at..

Vel vel. Jeg er ihvertfall fortsatt ikke en ting. Det er forbanna sikkert. Og nei, jeg kommer ikke til å stemme på meg selv for å "bevise" det, det er fullstendig bortkastet. Tingen er noen andre. Men hvem?
 
Ganon er den eneste som bruker huet her ja, resten digger bare å anklage. Hadde det vært opp til meg hadde jeg scanna unga, men igjen så tror jeg ikke de er no high value targets.

La klaymen velge.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Hadde det vært opp til deg hadde du tatt BFG 9000 på luftetur i motorrommet for så å gå i slow-motion mens alt eksploderer bak deg
 
Og hva er galt med det????
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
Uff, dere fant meg. Jeg trodde jeg kunne ligge her mens dere der oppe kranglet i et skval.

Slutt å vekk meg, jeg er her kun for å sove.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Scan TheNormalGeek. Garantert ting som en tingeling.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Scan Terje da.
Forstår dere jo godt. Han hjelper meg å lage mat. Men jeg har ihvertfall ikke sett noe mistenkelig.