Forummafia 2: The Thing

Shinra85

Spillegals effort emo
Skjer en del i livet utenfor skuta om dagen, så holdt meg litt avventene til annet enn stemming, egentlig

Ja, jeg har nok fulgt strømmen mer enn nødvendig, prøver å fikse litt på det framover.

Uansett, Dj Shinranof bringer DERE de beste av de glemte låtene.
La oss nyte noen lekre toner før vi virkelig går inn for å ta knekken på That Thiiing, Thaaat Thiiing, That Thii-ii-ii-iing

 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Dette er siste scannen i dag, så hvis du ikke er ting så blir det natt!
Åh, så vi skal kaste bort den siste skannen på meg, og så la tinga få natt og tinge noen? Dødsbra. Nei, jeg er såpass skeptisk til systemet (og at folk følger ham så hodeløst) at jeg har lyst til å se geeken skanna ... men er tinga så smarte at de tinga ham forrige natt? Hmm. Nei, jeg tror mistanken min rettes bedre mot Tutan eller en av de som er stille, så stille (kan Sjuttleik være originaltingen?).

Jeg får tenke litt frem mot halv fire. Med mindre Maximum bare gønner på og får meg skanna, da.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Jepp, folkens! sheriffen var en ting. Faktisk den originale tingen! Som belønning får NormalGeek lov til å bruke de siste nanobottene for å gro ut armene sine igjen.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Hvis Martin ikke har fått med seg det, så tror jeg faktisk ikke han er ting. Bare en observasjon.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Det var forøvrig min tanke også. Regner med de hadde snakka om det seg i mellom. Han kan jo også bare spille dum, forsåvidt
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Stem stem, det er nå det teller!

SirkusMartin: 4
TheNormalGeek
Tutankoopa
Maximum
justincase

TheNormalGeek: 5
Agradula
Drauden
Neocon
Shinra85
Terje
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg er helt lost nå, falt ut av spillet som bare søren. Uhm.

Scan Geeken
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Redd kokken spytter i maten min om jeg ikke ser opp til han som opinionsleder.
Scan NormalGeek
 

Terje

mostly harmless
Av de to det står mellom nå så er det klart geeken som er mer sansynlig, av tidligere nevnte grunner. [tapatalk, orker ikke repetere] Så skann Normalgeek.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Oh shit kom hjem nå, det var close encounter. Scan SirkusMartin, jeg tror ikke han er ting MEN jeg tror heller ikke NormalGeek er det.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
TheNormalGeek må gå i scanneren for tredje gang. "Jammen systemet!"

Vel, denne gangen … er han fortsatt Negativ.


Det er natt!
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Jeg vil endre min stemme til Agradula, skann Agradula. Morsomt nok er det han selv som overbeviste meg om at SirkusMartin sannsynligvis er uskyldig.

EDIT: Søren. Jeg sa jo det ikke gir mening å skanne NormalGeek ennå, uskyldig eller ei.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Faen, rakk ikke å stemme før jeg måtte på jobb idag :/ Hurra for enda en tinging, nå må vi jo ha tapt så det synger snart. Greit, jeg stryker Geeken av lista mi frem til han begynner å bli rar igjen. Ikke vær så tingete, Geek! Da har jeg, enligt mitt forrige resonnement bare Tutan og Sjutten som jeg synes virker litt mistenkelige. Drauden er riktignok litt flink til å komme busende inn i siste liten også (det er forsåvidt Christer også, er du ikke?).

I tillegg burde det jo være prima for tinga å tinge Maximum nå, men jeg tror ikke vi skal vase bort en skann på den hunchen.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jaja, det var jo en mongo scan. Hvor mange netter har vi igjen før det er lights out, to så fire scans? Kan gå!

Jeg er ikke enig med Martin angående Tutankoopa, han fremstår veldig troverdig og ressonementene hans maker sense. MEN godt å se fler snuser på Sjutten! Lite konkret, men han må nevnes. Shinra85, kanskje.

Men Martin nevner også drauden og må inrømme den litt nonchalante "åja følger ikke med lenger jeg men hei ta en stemme på en som er frisk jeg vet ikke altså jeg bare er her så ikke scan meg" setter meg ut litt. Har ikke tenkt over han tidligere men kan være verdt en liten mistanke.
En annen som har seilt opp de siste døgnene er kak. Kak kunne avgjort den feilaktige scanningen av NormalGeek men ikke minst kom han inn som den avgjørende stemmen da vi valgte å scanne friske Maximum før det. Det føles ikke helt riktig.

Som dere ser har jeg nå litt problemer med å konkretisere mine mistanker mot noen så slenger tankene mine ut der. Hører som vanlig gjerne hva sist friskmeldte person på skipet har av forslag.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hei, da jeg nå må jobbe hardcore ut dagen, deretter ut å bruke alle feriepengene mine på spillpremier og så hjem for å sette opp stream skriver jeg noe nå mens jeg kan, mulig det blir lite fra meg de neste titalls timene.

Jeg tror Tutankoopa er safe. Ikke nødvendigvis enig med konklusjonene hans men synes han tenker veldig riktig.

Jeg er usikker på kak og drauden, som beskrevet i forrige post. Hadde håpet de ville dukke opp i tråden å kommentere men da det ikke har kommet noe virker det som man bare ikke vil ha oppmerksomhet, så jeg setter fokus på de. Om jeg kan nominere begge gjør jeg det, om ikke regner jeg med dere tar ansvar så skal jeg prøve å få stemt før halv fire, men tviler.

Så er det alltid Sjutten. Bør kanskje bestemme oss for om vi skal scanne eller overse han.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Men om jeg kommenterer det, så blir det jo oppfattet som forsvarstale for å ikke bli scannet. Nå er jeg mest av alt usikker på hva i all verden man skal finne på.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Zzzzzzzzzzzzzzzmmmmmm! Den umiskjennelige lyden av et VGLT-gevær som lades opp før plasmabolten vekker Shinra der han ligger i fosterstilling. "Jeg har sjekket personalmappa til alle på skipet, og jeg så røntgenbildene som lå i di. Det er ikke naturlig at noen kan ha et slikt skjelett. Det er du. Det er du som er en ting!"

"Nei, vent! Det er jeg som ..."*KR-ZPP!* Bolten lager et hull i brystet til Shinra, og et enormt hull på veien ut. Blod og innvoller og ryggvirvler blir spredd utover veggen. I et nanosekund før hjernen slukner har den lutende kjøkkenassistenten sitt første øyeblikk av en verden uten smerte.

Men en ting er han ei. Besetningen er nå en person mindre, og tingene nærmer seg overtaket.


Det har blitt dag.
 
Topp