Forummafia 2: The Thing

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Skal dere waste enda et scan på meg? HORER
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Æsj, det der overrasket meg! Det er tydelig, at noen ikke engasjerer seg og heller lar oss velge hverandre. Jeg tror Sjutten har sluppet unna med den splittoghersk-taktikken litt for lenge.

Agradula har engasjert seg veldig her, noe som kunne være et dårlig tegn. Likevel tror jeg det må være lurt å avvente en eventuell skann, fordi vi trenger aktive postere i tråden. Tror det er en god idé å ta de i besetningen som sluntrer unna først, moppe inntil listene først.

Kanskje bør vi også holde et øye på Maximum? Han var jo den som reddet inn skannen på SirkusMartin, det er fiende jeg tipper tingene vil holde nært.

A propos, får vi ikke én ekstra skann siden SirkusMartin viste seg å være en ting?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Tidligere har det vært scan nummer to som har gitt oss ekstra scan, så det er tydelig at tingene prøver å få scannet de friske på scan nummer 2 og eventuelt ofre de infiserte på scan 1.
 
kanskje på tide å la de som klarer å nominere ting her ta styringa for hvem vi skal scanne? Begynner å bli mektig lei av at dere skal kaste bort hver eneste scan på tull.

Dere har jo forresten en logikk som er mektig tilbakestående. "Se på han der a, han nominerer og treffer, han må være ting", mens resten av dere surrehuer nominerer hverandre og bommer 100% av tida.

Agradula er garantert ting.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hvor er giffen? Han var ting?
 
Siden Agradula mest sannsynlig ble gruppevoldtatt av noen så tror jeg kanskje vi skal slenge Terje inn i skanneren? Han må vel ha maks blitt scannet en gang?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hæ, hva har han gjort? Enig med tanke på at det er lenge siden men jeg hadde mentalt avskrevet han litt...

Jeg er sikker på at minst to av tingene som er igjen befinner seg blant de som bare lener seg tilbake å lar spillet gå sin gang, garantert. Nå er det ikke mange aktive igjen i denne tråden men en del igjen på skipet.

For tiden stoler jeg bare på kak som nettopp ble scannet. Og kanskje litt Maximum utifra hvorfor Terje skal scannes.

Som vanlig 1: Vil høre hva kak, siste bekreftede friske, har å si

og

som vanlig 2: Sjutten. Slenger på f.eks. drauden og som også bare er på skipet. Det maker ikke sense!
 
Terje er glad i å stemme på folk som ikke er ting hvertfall, det holder for meg akkurat nå.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Det... er noe, ihvertfall. Skal se over stemmingen, er redd det er flere som havner i den kategorien men point made.

Men igjen, er det kun jeg som synes de som ikke deltar men er på skipet er mistenkelige? Det er mange som kan ha gunner/skjold/være ting som ikke har skrevet noe på sikkert 20 sider og om man først ikke er veldig entusiastisk er det veldig lett å vinne ved å bare lene seg tilbake.

Jeg regner med spillet ikke er slutt før alle tingene er daue. Vi kan ihvertfall planlegge hvor mange døgn til vi skal scanne hverandre før noe skjer.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Du kan vaere inne paa noe angaaende Terje, Maximum. Han har faktisk holdt seg overraskende stille, men paa den annen side er jeg redd for aa ta feil side i en mulig krangel her. Jeg ser han trodde du var en ting noen sider tilbake, haaper ikke bare du er ute etter aa ta igjen paa ham. Foeles som om dere har en slags intern krangel her. Og som sagt, du virker som et opplagt maal for tingene, jeg maa bare nevne det.

Hva sier systemet ditt, NormalGeek? Om vi fortsatt foelger det?
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
Det har vært for lite aktivitet i denne tråden til at systemet kan si noe som helst lenger, så jeg tror tingene begynner å skjønne hvordan systemet fungerer. Sirkusmartin var den siste av de som var veldig annerledes, og selv tror jeg at du kan være inne på noe.
 

Terje

mostly harmless
Jeg har da ikke vært så veldig stille akkurat, jeg har igrunn mista tråden litt og vært litt passiv da jeg ikke har noen gode mistanker. Maximum var den siste jeg hadde sterk mistanke til (og jeg hadde gode grunn til det, det var nok av indisier). Ja, jeg har bomma litt for mye i det siste, men jeg har hele tiden synes det har vært gode grunnee å stemme på de jeg har gjort. Var ganske opptatt hele helga så var bare kjapt innom og slang meg med på kak i går, innrømmer akkurat den var lite gjennomtenkt, bare så folk stemte på han og tenkte han har vel ikke blitt skanna på en stund og det er vel en grunn til at de peker på han.

Så nei, det er ingen akkurat nå som jeg har lagt spesielt merke til noe ved som kan tyde på at de er ting. Og da lurer jeg på om det enkelte sier har noe for seg, at det er de som ikke gjør noe ut av seg her som henger i bakgrunnen og er tingene. Det er den eneste tråden jeg ser som kan kanskje være verd å prøve å nøste opp litt.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
"Nauls Hakeem Agradula. Han var aldri et lurt menneske. Og dessuten var han imot oss. Han måtte bli en av oss.
Nå som vi har kopiert Agra, den jævelen. Hvorfor måtte han være så aktiv? Han var jo ikke akkurat på sporet av oss, det var helt tydelig. Samtidig. Han tenkte for mye og rablet og bablet altfor altfor mye.
Vi kommuniserer sånn som vi alltid gjør, via våre telepatiske organer. Vi er mange. Vi er en. Vi er deg.
Vi skulle bare gjøre et par småting, men det var også en av ulempene med å kopiere Agra. Han må jo lage mat til hele crewet, og vi klarer ikke å infisere via mat. Vi må konsumere kroppen, for deretter å kopiere den. Perfekt. Minner. Smaker. Stemmen. Tankene. Alt.
Men som sagt. Vi holdt på å legge noen planer via organene våre, helt til agra-delen plutselig hørte en lyd. Den gikk for å undersøke hva det var, og så en skygge i korridoren. Det var en mann. Han sto der med VGLT-Rifla. Den dritten. Han skjønner ingenting. Han kan fjerne den delen av oss, men han kan aldri fjerne oss helt. Vi vil aldri gi opp. Og hva er det verste som kan skje? At vi dør en etter en og ender opp med bare en igjen? HAHAHAAH. Dere klarer det aldri. ALDRI."

Mannen som står og ser på Agradula, bare klør seg i huet.. "Hvorfor sier han alt dette?" tenker han, lader om og før han skyter sier han: "Intet menneske klarer å lage sånn mat!"
*PANG*
Han lander hardt tilbake på bordet, men han er ikke død... ennå...


nå er'n død.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Cash money! Da kan Agra sprelle hele veien til banken, han klarte å lure meg skal jeg innrømme så mulig jeg ikke er så observant jeg trodde, det er uansett på tide med en ny slik:

TheNormalGeek
Sjutten
justincase
Buggz
Neocon
Maximum
Drauden
Terje
Tutankoopa
kakarlsen

Dette er da de som er igjen på skipet, inkludert ting og gunmen. Vi har aktivt tre scans om dagen siden gunman er menneske PLUSS eventuell bonusscan. Jeg er åpen for de absolutt aller fleste på andrescan (for bonus) men føler definitivt vi burde bruke momentumet til å rydde opp blant noen av de som garantert har lent seg tilbake å ledd mens vi har scannet hverandre. Sjutten og Buggz peker seg spesielt ut med drauden som outsider, det kan umulig kun være meg som mistenker at det er en taktikk de har i vertfall har fulgt til en viss grad. Eller er jeg på viddene?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Personlig vil jeg se nærmere på han derre Sjutten.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Enig med kak, scan på Sjutten.