Forummafia 2: The Thing

Shinra85

Spillegals effort emo
#61
Drauden scannes. Slik er min stemme
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#62
Altså. Her i byssa mi er kun det beste godt nok, og noen ganger får jeg Terje til å skaffe meg noen av de litt mer sjeldne ingrediensene. Altså, ikke syntetiske, men faktiske ingredienser. Som for eksempel mel, melk, fløte, ris, frukt. Dere trodde bare jeg var en flink kokk som gjorde bra ting med S.G.B.E.B.I.-rasjonene?
Det er Terje sin fortjeneste. Og dere tenker, jammen han spiser jo bare de kjipe rettene sine? Ja, men det betyr ikke at han vil at dere andre skal lide også. Terje fortalte meg den dagen han mistet de tingene at... Det hadde rent olje ned fra tralla og idet de skulle lesse over så hadde det kommet olje inn i de bremsene og alt falt utfor og ble knust. Det hjalp jo ikke at det var masse kabler og slikt sånn at han ikke rakk å ta det imot. Men lojaliteten til Terje er 110prosent.
Han spiser bare søppel for at dere andre skal være i bedre humør, og fordi jeg har en annen kontakt på gammel amiga og comodore-musikk, som Terje får av meg på gamle kasetter, siden de ikke kan spores. Det går bra Terje. Vår hemmelighet er over, og fra nå av blir det sikkert kjipere mat, og mindre musikk på deg, min gode venn!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#63
Agradula: 5
Drauden: 5
Terje: 3

Ved uavgjort vil skipsdatamaskinens randomiseringsalgoritmer velge hvem som scannes. I tilfellet Agradula vs Drauden er det Drauden som blir scannet.

Resultatet er negativt. Drauden har ingen spor av RIOU-7-vev. Det er 24 timer til neste scan og alle stemmer er tilbakestilt til 0.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#65
Stemmer på Agradula igjen jeg, ass. Det er ikke en trivelig, matglad, hårete kar; det er en slags ting. Den bare simulerer en dula.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#72
Jeg står fremdeles der jeg sto i stad. Agradula kan testes.

Vet egentlig ikke hva han prøver på ved å spille mistenksom enten han gjør det med vilje eller ikke. Så lenge du ikke er en ting, agra, så er du en av oss!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#73
Det er litt for risky spill å kjøre så hardt på å få folk til å scanne han selv, så jeg vil heller at vi retter fokuset mot noen andre. Vi er 20 folk på dette skipet og det virker som bare fem av oss har deltatt i diskusjonen. Hva skjer med de andre? Hvem håndterte viruset før dritten traff vifta? Hvem sto ved roret? Hvem var såpass langt unna at de rett og slett ikke kan være involvert.... enda?


Følg med i morgen.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#74
Personlig tror jeg ikke Agradula er infisert; Det tar en viss mennesketype å klare å lage mat av ypperste kvalitet basert på de Ostebaserte Laktosefrie Adekvate, men Delikate Uten Natrium og Karbohydrater (O.L.A.D.U.N.K)-råvarene vi har her på skipet. Nei, jeg sier la han gå.

Er heller på det å få satt igang screening prosessen slik Martin foreslo her tidligere da sjansen å treffe riktig er ganske lav, så det å spekulere heftig om hvem som er Tingen er litt fåfengt akkurat nå.

Uansett, så det kan være lurt å sjekke hvem som var nærme først. Kjemikeren som innhalerer litt mer LOK3-W1LS0Ngass enn det som er normalt bør sjekkes snarlig.

Scan Demake
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#75
Jeg stemmer for å scanne Agradula - om han arbeider i byssa burde vi ihvertfall være sikre på at han serverer friske råvarer og ikke roter med hygienen.

Jeg har, som skipets HF-student, hatt svært lite med laboratoriet å gjøre. Faktisk er jeg helt uegnet for arbeid ombord på et skip og tilbringer hele dagen i senga. Takk til Galaktisk Overstatsminister Jens for å ha skapt arbeidsplassen "frame-semantisk lingviststyrmann" med skattepengene DINE!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#76
Altså. Jeg har aldri nominert meg selv, jeg sier bare at hvis folk vil scanne meg, så er de hjertelig velkommen til å gjøre det.
Men ellers så er jeg enig med så å si alle her. Å vite hvem som er Tingen er ganske vanskelig på dette tidspunktet.
Jeg er altså usikker på hvem jeg vil stemme på, så dermed stemmer jeg på meg selv til å testes. Jeg mener, hvorfor ikke? Er ikke det den beste måten å vise at jeg er en av oss?

Jeg står fremdeles der jeg sto i stad. Agradula kan testes.

Vet egentlig ikke hva han prøver på ved å spille mistenksom enten han gjør det med vilje eller ikke. Så lenge du ikke er en ting, agra, så er du en av oss!
Mistenksom? Bare fordi jeg sier at det er greit å bli testa?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#80
Hva skjer? Ingen har tydeligvis fått med seg at jeg sovna fordrukken i nødstrømforsyningsrommet etter en hemmelig fest sist helg. Jaja. Jeg kan ikke annet gjøre enn å late som om jeg har oversikt over situasjonen. Jeg skuler litt på riffen, og satser på at han snakker fornuft. Scan Agradula.