Forummafia 2: The Thing

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Nei, for jeg er ikke infisert enda.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Maximum er veldig på defensiven, så det er jo ingen tvil om at han må scannes.
Så kan vi ikke bare scanne meg og Maximum så er vi ferdig for idag. Alle er slitne. Jeg er utrolig dårlig i magen, og er redd for at noen prøver å forgifte meg fordi de tror jeg er tingen.
 
Tror vi alle er enige om at vi skal scanne Agradula og Justin her jeg.
 

demake

Seksuelt godteri
Se her er riffen ute med udugeligheten sin igjen ja. Førte pipepattinga noen vei når du leita etter mafian eller?
 
<------ Introducing ganon (skipets altmuligmann)

Urk, hva skjer her a gutta? Dere er klar over at denne skuta ikke vedlikeholder seg selv eller? Mens dere har sittet i promperommet og lekt flasketuren peker på har jeg slitt som fanden selv med vakuumsystemet ombord. Ingeniøridiotene har ikke beregnet fasilitetene for de kablene dere legger. Det blir ikke mye fiber i kosten på dere fremover for å si det sånn. Ja, jeg ser på deg Sirkusmartin!
Tullingene trodde nok det var nok med 5k psi BSP fittings over hele fjøla, med DOWTY seals og overgang til NPT mot all piping. Idiotisk, men jeg har byttet ut alt mot 10k psi JIC nå, så jeg tror vi er trygge en stund fremover. Dere er enig eller?? *Alle ser på meg med tomme blikk, et par hevede øyenbryn*
Errr... Anywho så hadde vi ikke slikt ombord så jeg måtte låne 3D printeren din Agradula, alle andre jobber kansellerte jeg like så godt. Hva skal vi med laserrifler ombord uansett?
Err... Er det bare meg eller ser Agradula annerledes ut? Kanskje ta en tur i scanneren og sjekke deg ut?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg vil jo det. Ikke bare for min egen del, men også for å bevise for dere at jeg ikke bare imiterer en agra.
Jo, også blir jeg sikkert testet i morgen, i overimorgen, om tre dager, om fire dager, ikke om 5 dager da, men om 6? garantert.

Ja, Ganon. Det er helt greit at du brukte 3d-printeren. Den er bare no hobbygreier uansett... Ganon? Du husket å bruke det blå emnet, ja? Ikke at det er krise, men den rød er litt ustabil. Har en tendens til å sprekke under trykk skjønner du, men det visste du vel allerede. Du nevnte forresten at det ikke blir mye fiber i kosten fremover?
Det vil si at Terje og jeg må starte opp bisnissen igjen når vi er ferdige med infeksjonsproblemet. S.G.B.E.B.I.-rasjonene inneholder nemlig mest fiber og fett. Etter at Kaptein Jante bestemte seg for at vi skulle gå for N.I.L.O.-sprøytene (Nødvendig Injekson. Instant Libido) som inneholder alt vi trenger av vitaminer, så gikk han nemlig for de kjipeste og billigste rasjonene vi kunne få her på skipet, desverre. :/

Grunnen til at jeg ser litt annerledes ut er forresten den scanneren. Den gjør et eller annet. Vet ikke om det er strålinga eller hva det er for no, men noe er det.
 
Errr.... Selvfølgelig brukte jeg det blå emnet. Jeg skal stikke og sjekke ut scanneren når jeg får tid, den skal være helt trygg altså. Låner bare geigertelleren til demake og så kan jeg kanskje øke kapasiteten i samme sleng. Må si at Maximum ser litt blek ut rundt nebbet også, burde nok ta seg en tur i scanneren han og. Kan ikke være for trygg vettu.
Ellers så har jeg litt tid mens PALL maskinene sjekker ut om hydraulikk systemene holder NAS klasse 6, så hva om besetningen minner meg på hvilke roller de har her ombord?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Klasse 6? Det må da være alt for mange partikler for en så ømfintlig operasjon. Eller er det noen som ønsker at "uforutsette" problemer skal oppstå?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Ganske idiotisk spørsmål, Ganon.
Mitt navn er Igor Shinranof, også bare kalt Shinra. En eller annen gluping fant ut at det var moro å slenge på 85 bak navnet mitt også, for så å mate det inn i alle datasystemer. Uansett, så snakker denne pukkelryggen for seg selv; Jeg er laberatorieassistent. Han som henter hjerner og kjemikalier for egghodene her
 

demake

Seksuelt godteri
Dr Demake von Boltzmann III


Husets stripper kjemiker. Jeg har hovedansvar for HoMS (Helse og MiljøSikkerhet) på laboratoriet, og har jobbet tett på RIOU-7 med testing av kjemisk stabilitet. Det går rykter om at jeg har forsøkt å forgripe meg på Igor Shinranof, men det er selvsagt bare løgn og forbannet dikt fordi I LIKE GIRLS!!!1 Hvorfor i alle dager skulle jeg finne de vakre krøllene, barske tatoveringene de dype tindrende øynene og den forføreriske kroppsholdningen seksuelt tiltrekkende liksom? Pøh! Jeg har uansett viktige vitenskapelige analyser og synteser som må gjennomføres.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Preben McBalzac



Eneste arving til min fars gigantiske oljekonsern, Oljåtech.
Måtte gi opp min ekstravagante jetset-livsstil med yachter ved den franske rivieraen, gambling i Monte Carlo, raske biler og luksushorer da papz trua med å kutte meg av.
Han mener jeg må gjøre noe med livet mitt og ordnet meg inn på denne jævla skrothaugen med et krav om at jeg ble med på ekspedisjonen.
Suger som faen å være her, det er konstant kaldt, ingen heite beibs og alle andre her er seriøse kjipinger.
I tillegg får jeg bare holde på med trivielle drittoppgaver som å finne frem utstyr til forskerne og moppe opp søl og faenskap. Sistnevnte fucker opp Air Jeezy 2-ene mine noe så jævlig.
Måten disse folka snakker til meg på... Neger jeg kunne kjøpt familien din???
Teller dager til jeg kan komme meg til helvete av denne drittbalja...
 


Min navn er Dragan Bogdanovic, våpenekspert og Beograds number one sykkeltyverimann. På bilden du ser meg og tiger jeg stjålte fra Bosnisk Zoo og mine kamerater fra Beograd står bak med maske.

Er på denne skip for å flykte fra Srbisk skatte politi.

På fritid jeg skrive historie og spille trekkspill. Her er historie fra Serbia som jeg skrev i fjor til Bosnia.

"REMOVE KEBAB remove kebab
you are worst turk. you are the turk idiot you are the turk smell. return to croatioa. to our croatia cousins you may come our contry. you may live in the zoo….ahahahaha ,bosnia we will never forgeve you. cetnik rascal FUck but fuck asshole turk stink bosnia sqhipere shqipare..turk genocide best day of my life. take a bath of dead turk..ahahahahahBOSNIA WE WILL GET YOU!! do not forget ww2 .albiania we kill the king , albania return to your precious mongolia….hahahahaha idiot turk and bosnian smell so bad..wow i can smell it. REMOVE KEBAB FROM THE PREMISES. you will get caught. russia+usa+croatia+slovak=kill bosnia…you will ww2/ tupac alive in serbia, tupac making album of serbia . fast rap tupac serbia. we are rich and have gold now hahahaha ha because of tupac… you are ppoor stink turk… you live in a hovel hahahaha, you live in a yurt
tupac alive numbr one #1 in serbia ….fuck the croatia ,..FUCKk ashol turks no good i spit in the mouth eye of ur flag and contry. 2pac aliv and real strong wizard kill all the turk farm aminal with rap magic now we the serba rule .ape of the zoo presidant georg bush fukc the great satan and lay egg this egg hatch and bosnia wa;s born. stupid baby form the eggn give bak our clay we will crush u lik a skull of pig. serbia greattst countrey"
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Neocon er desidert tingen.

Ok, siden alle her driver med med introduksjoner så er mitt ekte navn Walter Anchors, kodenavn Drauden, og jeg er fra USA. Digger frihet, hater terrorister og var i utgangspunktet veldig skeptisk til denne romferja da jeg fant ut at den var smekkfull av ikke-amerikanere. Så dere kan tenke dere hva synes om gjesten vår fra rommet.

Min oppgave her var så langt vært mystisk til dere, men jeg har rett og slett fungert som en observatør for ferjas sponsor fra jorda. Jeg rapporterer tilbake så ofte jeg kan, og sladrer en del. Turene ned i hangaren som demake arrangerer har muligens ikke vært veldig relevant til oppdraget, men firmaet som hyret meg elsker skitne historier så jeg spionerer og tar bilder. Jeg gjør hva jeg kan for å få venner.

På grunn av min funksjon på skipet, er jeg ikke veldig populær. Dere herser mye med meg, men da kaster dere bare fuel on the fire som jeg sier fordi I am an american.
DERIMOT: er jeg en alien? Nei. Men tiden går, klokka tikker og i følge radiomannen er det 2 av dem nå. Som man sier det jeg kommer i fra: fuck man, shit. Game over. Damn.

EDIT: Dette er meg.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Tord Utankoopa til tjeneste. Jeg stemmer for å scanne Maximum.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeg er ikke så sikker. Scan Maximum