Forummafia 2: The Thing

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#81
Jeg tror dere er inne på noe her. Scan Angradula.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#82
Det jeg tenker, med tanke på at jeg ikke protesterer på scanninga av meg, er at selv om det kanskje kan virke som jeg da blir et attraktivt mål for Tingen, så blir jeg kanskje mindre attraktiv siden jeg aldri sier nei til scan. Altså. Hvorfor vil jeg si nei til det? Det er åpenbart at den som er infisert av Riou-7-viruset ikke er dum, så sjansen for at den vil infisere meg, som aldri nekter å bli testet, er heller liten. Hvorfor infisere noen som, kanskje oftere enn andre, blir testet slik at sjansen for overlevelse blir mindre? Ikke vet jeg. Kan jo hende det er slik Tingen tenker også? Vanskelig å si. Jeg vet at hadde jeg vært tingen hadde jeg infisert en av de som ikke gjør så mye ut av seg, rett og slett for å gjøre det vanskeligere for oss å finne ut hvem det er.
Ganon for eksempel, har sittet helt stille. Har ikke sagt et eneste ord om dette? Har han noe å skjule? Tviler. Hvorfor? Han er jo ikke så snakkesalig. Er jo en grunn til at han jobber nede ved brenselcellene.
Sirkurt MacReady snakker mye, men blir sint fordi jeg stiller spørsmål ved noe jeg syntes var litt uklart? Jeg har ikke vært så lenge på dette skipet som mange av dere andre. Ble jo hyret inn i siste liten for å se til at Terje ikke bare lager det han ville spist, som også var noe av grunnen til at ordningen var fungerte så fint så lenge. Sirkurt sier til og med at hadde han vært, ikke et menneske, men en slags Ting, så ville han infisert meg bare for å bli kvitt meg? Nei. Det er greit at vi har våre uenigheter, men vi må jobbe sammen.
Vi er 19 mann. Tingen er en.
Når vi så har scannet meg vil vi kun være 18 mann, men jeg får ihvertfall vite at jeg ikke er infisert.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#84
Det er nå dagsyklus 2 ombord U. S. S. Snus Kjerra, og det er dobbelt så mange Ting som det var i går …
 
#85
Kanskje på tide å scanne Agradula eller Drauden igjen da?
 

demake

Seksuelt godteri
#86
Hmmm...du sier noe der. Jeg trur også at tingen ville infisert Agradula rett etter en scan. Finnes det noe bedre tidspunkt?
 

demake

Seksuelt godteri
#88
...sa tingen passivaggressivt.
 
#89
Scan ungen, drep ungen.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#91
Det ville vært utrolig dumt av Tingen å infisere meg eller drauden på dette tidspunktet. Selvsagt må vi scanne en av oss, det ville jo vært en ganske logisk, heh, ting å gjøre, og det vet jo tingen også. Jeg kan godt bli scannet, men jeg mistenker rett og slett Maximum.
Scan Maximum
 
#92
hihihihihi

Scan Agradula a, ikke hør pån'!
Han prøver nå å rette fokus vekk fra han selv, skjønner han godt, rimelig kjipt å bli tilintetgjort andre dagen...
 
#93
Mener fortsatt at det er Terje som er original-tingen, men siden jeg tydeligvis ikke får med meg noen på det, så er Agradula en naturlig infisert.

Scan Agradula (finner ikke bold på denna telefonen)
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#95
Føler meg solidarisk; Jeg er på din side, Agra.
scan Maximum
 
#96
Jøss, ser ut som Shinra85 er den orginale tingen, hvem hadde trodd? :O
Jeg tror vi burde scanne Shinra85 etter at vi har tilintetgjort Agradula.
 

demake

Seksuelt godteri
#97
Jeg slenger meg også på. Scan Agradula!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#98
Maximum: For å ikke ha noe å skjule er du rimelig hard på å beskylde andre.

Scanne meg?

Bring. It. On.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#99
Dette er så herlig, det er så mange av oss og hadde jeg vært ting hadde jeg infisert noen random og anonym for å styrke rekkene, de aktive beskylder jo bare hverandre.

Og med det har jeg ingen forslag til hvem som skal scannes.