Forummafia 2: The Thing

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Maximum: 5
Agradula
Shinra85
sheriffen
Tutankoopa
Sjutten

Agradula: 4
Maximum
Klaymen
demake
TheNormalGeek

Drauden: 1
Eivind

Maximum blir bundet fast og scannet med apparatet. Etter noen sekunder med blipping og blopping kommer resultatet:

Negativt. Ingen spor av RIOU-7 er å finne i Maximum.


Stemmer er igjen stilt tilbake.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg er Martin Kurt Russel. De sa en ferie ville gjøre meg godt. Jeg er ikke så sikker lenger. All I know, is I'm gonna take this thing down, whatever the cost.
 
Dere alle lurer vel på hva en såpass kjekk superstjerne gjør ombord på skipet deres? Det har seg slik at jeg fikk samfunnsstraff etter at jeg drepte en kar på byen fordi han kikka på dama mi. Så passopp! Kan hende tingen ikke er den største trusselen ombord allikevel!

Jøss, sjokkerende at jeg ikke var tingen! Neida lol! Scan Agradula for helvete!
 
Se der ja. Tror jeg har fått med meg hva mesteparten av besetningen gjør her ute nå, men jeg legger merke til, med en viss uro må jeg påpeke, noen stillinger som ikke er opplest ennå. Få se om jeg har alt riktig så langt, bare å rette på meg.

Tutankoopa aka Tord Utankoopa= "frame-semantisk lingviststyrmann". En styrmann er jo kjekt å ha.
Agradula aka Hakeem Nauls= Stuert/sjefskokk. Mat må vi jo ha, og denne kokken leverer varene.
Terje= sous chef. Errr... vi må jo ha mat som sagt.
Buggz= data ingeniør. Ansvarlig for den humørsyke skipsdatamaskinen.
Maximum aka the rock= muskler/del av sikkerhetsmannskapet. Solid kar med glimt i øyet og rå dansebevegelser.
Sirkusmartin aka Kurt Russel= muskler/del av sikkerhetsmannskapet. Har et hår vi alle misunner.
Drauden aka Walter Anchors= observatør for selskapets sponsorer. Selverklært klyse, men sitter på penga.
Neocon aka Dragan Bogdanovic= muskler/del av sikkerhetsmannskapet. Ustabil krigsveteran med hjerte for trekkspill.
demake aka Dr Demake von Boltzmann III= brainiac og hms ansvarlig på laben.
Shinra85 aka Igor Shinranof aka ryggen aka Quasimodo aka krøplingen aka guineapig etc= labens altmuligmann
ganon= altmuligmann. Er en macgyver på alt med ledninger eller rør i seg, ikke den mest sosiale ombord.
Sheriffen= overordnet sjef for sikkerhetsmannskapet, og svarer kun til fungerende kaptein og observatør.
CockMcballs aka Preben McBalzac= Forpleiningsmedarbeider. Gjør alt ingen andre gidder, og lar oss vite det.
Sofie=?
Eivind=?
Klaymen=?
justincase aka Sunny= eks popstjerne fra Korea nå realitystjerne på U.S.S Snuskjerra.
thenormalgeek=?
kak=?
Sjutten=?

Så dere som står igjen får tenke dere om og fylle de stillingene dere kommer på som vil hjelpe oss på ferden, eller som muligens gjør ting festligere.

edit: Thinaran som skipsdatamaskinen som gir oss problemer vi må løse fra tid til annen?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Administrerende vitenskapsoffiser Thinaran sitter på utpost Omega i Erkis Taurus-systemet. Han bruker å være i jevnlig kontakt med forskerteamet, men etter at eksplosjonen skadet datasystemet måtte Buggz flytte alt over på en ny løsning, og Langdistanse Varp-Tale-Resistorene (eller LANGVATAR på folkemunne) har slutta å fungere. Dere begynner å lure på om han noensinne kommer til å få det opp igjen.

Skipsdatamaskinen har ennå ikke fått et navn. Kanskje dere vil gi den et?
 
Agradula oppfører seg mistenkelig, tok han i å snoke istad...
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Maximum. Nå må du roe deg ned. Terje hadde klart å legge den ene kjøkkenmaskinen nede på lageret, altså den som faktisk åpner de boksene med s.g.b.e.b.i. Hadde jeg ikke funnet den så hadde jeg måttet gå helt tilbake til kjøkkenet for så å fått Terje til å hente den selv. Dette kan han bekrefte.
Edit: MSTR-RSN er mitt forslag til navnet på skipsdatamaskinen.
dobbeledit: Bare scan i vei.
 

Terje

mostly harmless
Jepp, jeg er altså Torgrim Eirikur Rytter Johannes Edelfierth, som jeg vanligvis forenkler til "Terje" som det er helt greit at alle bruker. Jeg assisterer altså mesterkokk Hakeem Nauls Agradula i byssa, mot at han ikke protesterer altfor mye på maten jeg lager sjæl. Vet ikke om han er klar over det ene øyebrynet han ikke klarer å la vær og heve mot meg, men det plager meg heldigvis ikke. Han er en kul fyr som gir meg kassetter med godmusikk innimellom, så jeg tror ikke noe på at han skulle være en slags ting. Istedet tror jeg vi må kikke på hvem det er som forsøker å sabotere oss ved å forårsake diverse "uhell". Hvorfor mista jeg de skjoldene? Fordi jeg gikk på en masse løse kabler. Hvem har ansvaret for alt med ledninger og slikt? Nemlig, scan Ganon!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hei, jeg heter Lee Soon-kyu, men de fleste kaller meg Sunny.


Jeg er en 24 år gammel jente fra Sør-Korea, noen av dere kjenner meg kanskje fra pop-gruppa jeg er med i men vi er ikke så populære i europa. Jeg er glad i jobben min og liker muligheten den åpner opp men dette er kanskje litt mye. Som dere har lagt merke til følges jeg av en liten KAK (Komplett Automatisk Kamerasystem), både den og jeg er her etter at den siste skiva ikke solgte så bra og plateselskapet bestemte seg for å dra reality-TV konseptet enda lenger, so to speak. De kjøpte en plass og alt jeg gjør på denne reisen (hvor jeg ikke bidrar med så mye) klippes når jeg kommer hjem til en spennende dokumentar, men i mellomtiden er jeg glad for å ha møtt så mange hyggelige mennesker! I starten tenkte jeg at The Rock, med sin egen kjendisbakgrunn, kunne bli en venn men han er litt for opptatt av å være The Rock, så jeg har hengt en del i byssa hvor Agradula og Terje om kapp disker opp retter som ikke serveres i Seoul (ihvertfall Terje!), diskutert en del hårprodukter med Kurt Russel og avvist de dårlige forsøkene Waltor Anchors gjør på å sjekke meg opp med å flashe pengene sine. I tillegg er vi like høye!



Jeg er glad jeg i motsetning til hjemme slipper så mye oppmerksomhet på meg så holder meg litt i bakgrunnen, bryr meg hittil ikke så mye om hvem som skal scannes men han Eivind sa jeg burde stemme på nevnte Waltor* så gjerne for meg, om han er ting er det greit og om ikke så er det også greit.

*Jeg stemmer på drauden
 
En viktig melding fra sikkerhetavdelingen!:
Jeg begynner å bli drittlei av at folk ikke bruker legitimasjonskortene sine nå dere skal frem og tilbake på skipet! Jeg er The Rock! Ikke forvent at jeg kjenner igjen fjesene deres, jeg har viktigere ting å ta meg til som f.eks. å kikke på meg selv i speilet og ta push-ups! Jeg kommer til å scanne nestemann!

!!!!!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Nei, jeg tror faktisk jeg holder med kjøkkenassistenten min. Jeg tror ikke at Ganon er det, men vi må være sikre.
Ganon må scannes.

Eller så kommer jeg ikke til å nekte å bli scannet denne gangen heller, så det er bare å stemme i vei.
 
Urk. Dere vet, jeg hadde nesten tilgitt forfedrene deres for å ha drept tippoldefaren min, men jeg ser at eplene ikke faller langt fra stammen. Jeg håper vi finner ut av dette før det blir mer dramatisk.
Ellers så tar jeg som verneombud i vedlikeholdsavdelingen fullt ansvar for mangler i HMS her ombord. Jeg har blant annet fikset litt på scanneren i kveld, i tillegg til å henge opp løse ledninger rundt omkring. Agradula hadde litt rett i at den kanskje muligens lakk litt vel mye stråling. Hvis noen ser flere ting som kan utbedres mottas forslag med takk.
Det er et par stykker som virker mistenksomme i mine øyne. De som skiller seg mest ut er Eivind og Klaymen som har unngått alle så lenge jeg husker, så jeg stemmer for å scanne Klaymen.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Du. Nå misforstår du. Alle må testes, koste hva det koste vil. Ingen diskriminering her.
Og dessuten må du tenke på hva som er det beste for skipet. Du er ihvertfall et ganske viktig mål, siden det er du som har mest peiling på brenselcellene våre. Hvis Tingene ødelegger de, og infiserer deg... da... Da er vi stuck.
Jeg sier ikke at jeg vil at du skal scannes. Det er mer en nødvendighet.
Men hvis du vil, så kan jeg godt stemme på meg selv. Det er ingen som vil savne meg uansett. Dere har jo Terje.