Forummafia 2: The Thing

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#41
Med disse kan vi scanne folk for infeksjon. Men, de bruker opp mye energon-kraft, så vi kan kun bruke dem to ganger om dagen.
Edit: Var bare det, men bra det er helt oppklart. :)
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#43
Beklager så meget Thinaran! Tror nok jeg bare begynte å tenke mens jeg leste også så jeg for meg noe også ja. Så bare balla det på seg da vet du. hehehe. Slik kan det gå noen ganger.
Men sånn er nå det. Når skal vi ta testen da? Kjenner jeg faktisk er litt spent på hvordan dette fungerer.
 
#44
Det har jo blitt nevnt allerede, men nå er det vel ikke no mer å gjøre enn å line opp og la seg teste. Stemmer personlig for å drite i å sjekke Agradula og heller kjøre en test på Terje med det spedalske trynet.

Scan Terje
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#45
Folk kan infiseres etter de har blitt skænna, da. Sånn at vi ikke trur vi krysser folk av lista etter å ha skænna dem.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#46
Men det blir vel ganske åpenbart hvis en person driver og beskylder f.eks. Agradula for å være infisert for så å plutselig ikke beskylde han etter en natt. Ja, jeg bare nevner det. Hehe, men altså. Det er ikke noe å tenke på en gang. Scan meg, bli ferdig med det også ser vi hvem andre som kan bli scannet etter det. Er forsåvidt bare å scanne meg når som helst.
Er jo ikke sikkert man merker det selv en gang? Eller. nei altså. Jeg er jo bare en stakkars kokk. Kanke no om forskningsgreier jeg. Nei. Hva er det som skjer egentlig med de infiserte? Blir de infisert, eller... Erstattet?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#47
Jeg trooor kanskje ikke folk er såpass åpenbare?

Nå synes jeg riktignok du tok veldig i for å fremstå som uskyldig. HMM.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#48
Haha. Du er alltid så stressa, SirKurtMartin MacReady. Ro deg ned. Jeg kan ikke noe for at jeg er som jeg er og bare vil bli ferdig med testingen så fort som mulig.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#49
Hva er spillet ditt her, agradula? Hva pønsker du på?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#50
Jeg stemmer for å skanne Drauden, siden det er et helt naturlig sted å begynne.
Jepp, må starte et sted så like gjerne med han som er mest klønete.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#51
Uenig med det siste, men joda scan i vei! Ingenting å skjule!
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#52
Jeg synes Agradula og SirkusMartin later til å ha lagt mye energi og tankekraft ned i dette spillet. Det ville jeg også gjort, dersom jeg hadde fått en spennende privat melding av Thinaran. Konspirasjonens søte rus...

Jeg stemmer for a scanne Agradula
 

Terje

mostly harmless
#57
Skal jeg være en utenomjording bare fordi jeg har utviklet en litt annerledes diett? Jeg putter nå fortsatt i meg de samme næringstoffene som resten av dere, bare i hittil ukjente kombinasjoner. Og at de skjolda jeg mista ikke tålte mer enn de gjorde får man skylde på designeren. Makan til skjøre gjenstander når de liksom skal beskytte. Og hvor var HMS-ansvarlig da jeg gikk på de løse kablene som hang og dinglet?

Scan Drauden. Det ble nevnt at han kan ha dratt med seg hva som helst på den rundreisen sin tidligere, synes det er en god nok
teori.
 

demake

Seksuelt godteri
#60
Ser ingen grunn til å scanne kokken vår, Terje. De som burde scannes først er vi forskerne som jobbet nært med RIOU-7, meg inkludert. Det er mest sannsynlig at en av oss er infisert.
Hvem er forskere her bortsett fra meg, Tomas, og Klaymen? Er Hagestol med?