Forummafia 2: The Thing

demake

Seksuelt godteri
Jeg driver med Shinramodo.

Shinra85

Spillegals effort emo
Igor Shinranof - pukkelrygg og puleleke

demake

Seksuelt godteri
Scan i vei, bitch! Men ikke kom og grin til meg når testen er negativ og tingen mesker seg med HODEN DIN!

Shinra85

Spillegals effort emo
Resultat for Ting? Negativ
Et relativt stort (og unikt) spekter av kjønnssykdommer? We'll see...

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Det er det verste jeg har hørt.

Sparer sjutten til neste scan, stoler ikke på unger. Scan Normalgeek.

demake

Seksuelt godteri
Da jeg forsket på noen celleprøver av RIOU-7 for å finne effekter av diverse kjemikalier så mistet jeg en liten bit løk fra baguetten min ned i petriskålen. Etter 24 timer var alle cellene døde. Jeg sier ikke mer enn: Scan Sjutten!

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Hei,

Mitt navn er Erik Sjuttskog, og jeg har overhørt, at jeg er forfulgt, av noe 'mafian', fra den forrige runden, av dette spillet.

Jeg får ikke rettighetene mine fra myndighetene, og politiet vil ikke forklare hvem denne 'mafian' er.

Jeg lever nå som flyktning, på denne skuta, hvor jeg prøver å finne ut, hva som foregår.

Noen påstår, at jeg er noen slags 'ting', men dette er bare rykter, som er spredd av Illuminati, eller noe new wave/undergrunn, for å bryte meg ned, og få kontroll.

Så at dere forsøker å scanne meg, det er bare noe trakassering og æreskrenkelser, vil jeg si.

Så sånn er det.

Med ikke-tinglig hilsen,

Erik Sjuttskog

demake

Seksuelt godteri
Du glemmer en viktig ting unge hr Balsac. Om vi scanner friske så kaster vi bort tiden slik at tingen kan spre seg videre.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
La oss scanne sjutten. Hvis han er frisk så kan han fortelle hvem vi scanner etterpå. copyright ganon

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ikke liker han løk heller! Scan Sjutten

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ny regel ombord: Alle former for filmfestivaler er forbudt da det tar verdifull tid fra viktigere ting. Som å SCANNE SJUTTEN!

TheNormalGeek: 2
Sjutten
Eivind

Sjutten: 7
TheNormalGeek
CockMcBalls
Sofie
Neocon
demake
Agradula
kakarlsen

Men igjen, Negativt resultat. Sjutten er kun skyldig i å være litt old med å lete fram noe info som stod i et japansk kartotek, men som også stod i en amerikansk database som ingen brukte fordi hypernet ikke var en ting som folk brukte på den tida.

Hvem blir neste som skal scannes??

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeg synes fortsatt vi skal skænne TheNormalGeek

Jeg stemte ikke for å scanne Sjutten, men normalgeek forrige runde ... Ikke at det hadde så mye å si, men jeg prøver igjen. Scan TheNormalGeek.