Forummafia 2: The Thing

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
BOOM eid, godt skutt av... begge skytterne? At vi klarte å scanne neocon over klaymen får vi ta på egen kappe.

Så ja, oppsumerer (har vært natt, 1 død ting og en infisert ting siden sist på side 34)

20 på skipet.
7 døde.
6 ting og 1 menneske blant de 7 døde.
8 mennesker igjen
5 ting igjen

Drauden: Kom med et forslag a.

Shinra85

Spillegals effort emo
Det eneste det tyder på er at de med våpen ikke kan kommunisere, og at de begge trodde Klaymen kunne være en ting. Likesinna våpendesperadoer, med andre ord

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Vet ikke om jeg har nevnt det tidligere, men jeg oppdaterer fortløpende første innlegg så dere ser hvem som er med og hvem som er ute av spillet.

Kan godt backe scanningen av Sirkusmartin, men jeg er litt skeptisk til Agradula, han delte jo tross alt seng med en ting...

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Angående SirkusMartin har jeg lurt litt på han som gunman og vært mistenksom tidligere, men synes Maximum kanskje sklir litt lett under radaren etter så mye fokus på seg, han ble også nominert av bekreftet friske neocon.

Utover det vil jeg nok en gang ta opp Sjutten som bare sitter på fisla og ihvertfall ikke er gunman.

Det er vel sikkert fordi radaren har tatt til vett og skjønt at vi ikke trenger å kaste bort skanninger fremover på tull...

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Magefølelsen min har lenge sagt SirkusMartin, men på den annen side... Om jeg var Tingene ville jeg ha brukt denne natta på å skanne ørkenprofeten alle ser ut til å følge, den normale nerden. Tror det kan være verdt å vurdere muligheten for at vår venn med Systemet har falt under Tingenes forbannelse. Hvorfor kjører han nå på magefølelsen istedet for Systemet? Prøver han underbevisst å fortelle oss noe med den lille delen av ham, som fortsatt er menneskelig.

TheNormalGeek

også kalt Anders
Det har vært for få som har stemt i det siste, så nå er det nesten umulig å se forskjell i systemet (Da er det bedre med magefølelse). @Tutankoopa: Hvis de hadde gått for noe så åpenbart tror jeg de hadde kastet bort en infeksjon, så nei jeg er ikke ting enda.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Sånn om sirkusmartin tenker jeg at at han har vært uskyldig, men at det har blitt natt og muligheten for infeksjon er relativt høy.
Det samme som tutankoopa har jeg tenkt har jeg også tenkt, og hvis normal viser seg å være ting, da kan det hende tutankoopa faktisk er frisk. Hvis han derimot tar feil, er det et forsøk fra tingene å prøve å få oss til å gå for System-mannen som har tatt så mange av dem, eller er han blitt ting? Jævlig risky situasjon for tingene hvis de har infisert normalgeek, men blir han scannet er jo nesten det lureste valget å infisere han etterpå siden vi omtrent har gått helt bort fra å stemme på nylig scannede.
Klaymen har blott scannet en gang. Ble drept av rifla senere.
PrebenMcBalzac. Scannet en gang. Drept av rifla.
Sofie, demake, riffen, eivind. Alle uscannede frem til dødspunktet.
Legg også merke til at de kun har blitt busta av fellesskapet på de uscanna.
Åpenbare trusler de burde, har, eller rett og slett ikke tør å gjøre noe med:
Meg, normalgeek, martin, justinC.
Neocon, uskyldig og scannet igår. Nominert av normalgeek. Blant annet stemt på av maximum som var "motstanderen" til neocon, stemt litt merkelig. Ofte litt vel safe, men sånn egentlig?
Jeg vet ikke.
Drittvanskelig.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja nei altså, jeg begynner å freake ut litt selv. Føler jeg kan stole på færre og færre, ikke bare fordi fler blir infisert men også fordi dere oppfører dere så forbanna mistenkelig!

Det Tutankoopa sier maker noe veldig sense, jeg ville nok foreslått å infisere NormalGeek da han de siste rundene har vært helt utenfor mistanke og med system!
Jeg har nevnt Maximum før og det Agra skriver maker også veldig sense angående stemming og nominering. Om NormalGeek er Ting, er Maximum det og? Eller det bare bare smart spilt?

Også kommer jeg til å nevne Sjutten i hver post jeg skriver resten av denne tråden så dere vet hvem å beklage til når vi dauer og han har vært ting hele tiden!

Terje

mostly harmless
Ja, om ikke Sjutten gjør noe ut av seg snart bør vi putte han i skanneren på generelt grunnlag. Martin har jeg egentlig ikke sett noen åpenbar grunn til at skal være ting, tror ikke jeg vil stemme bare på noens magefølelse. Ingen dum tanke at normalgeek kan ha blitt tatt i natt, særlig siden han plutselig slutta å bruke systemet sitt nå.

Men jeg står på Maximum. Cock stemte på samme vis, og var ting. Klaymen stemte på samme vis, og var ting. Hvorfor er det så vanskelig å få folk med på å få sjekka Maximum? Ja, han stemte riktig mot Eivind siste gangen, men som noen foreslo så kan Eivind ha blitt ofra for å fjerne mistanke fra andre ting. Skann Maximum.

TheNormalGeek

også kalt Anders
Systemet tror det er enten Maximum eller Sirkusmartin. Men magefølelsen sier det er martin som er tingeling (Hvorfor stopper han å skrive når han blir nevnt?).
Til dere som tror jeg er ting: Ville det ikke vært litt for åpenbart at de valgte meg etter en så god runde? Det ville jo vært en bortkastet infeksjon.

Nå er jeg lei, stem på meg og bli ferdig med det, sånn at dere kan se at dere kaster bort skanninger.

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Skann SirkusMartin