Forumspill: No mafian

Skal pisse på kista di Nilo
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
På grava di? Skal du gjennoppstå? Er du Jesus?

SKAL DERE DREPE JESUS ELLER, JØDER?!
 
Men siden jeg muligens dæver nå, tar jeg anledning til å bare komme ut clean.

- Jeg hadde sex med Sofie. Som byens hottie fikk jeg aldri sjansen mens hun var i livet, men etter hun hadde blitt drept....kunne hun ikke akkurat si nei.
- Agradula, feite jævlen dæva og skylder meg fortsatt penger for alle kebab-middagene han spiste. 5650 kr
- Javi glemmer aldri bj'n i frysern!
- Oblivione, synd at vi aldri fikk gjort det men takker mye for tilbudet under do besøket.
- Ganon, skulle ønske jeg var homo noen ganger, du var veldig søt. Takker for tilbudet for homse-sex sammen med Drauden
- Drauden, du er bare rå. Liker at du er glad i meg, og jeg er glad i deg. Husker enda da du ville at jeg skulle pule kjæresten din mens du så på. Jeg donerer penisen min til deg, kos deg bro!
- Justin, bro du skal få lov til å ta over babsjappa. Den er din til odel og eie! Love ya
- demak, husker poker kvelden vår. Var konge, men jeg fatter ikke hvorfor vi må suge hverandre hvis en av oss taper. Men men, var gøy!
- Klaymen, min første bab-kunde. Jeg skylder deg alt! Peace man!


Har skrevet det før, disse tror jeg er mafian:
Terje
Buggz
sheriffen
Shinra85
Eivind
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Han er så mistenkelig, men han er my niggah!

Jeg tenner en ny sigg mens jeg tenker meg godt om.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Sjekk Justin bruker tenking som en unnskyldning for å sigge da. Fiffan.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Siden Eivind forandret Nilomening fra uskyldig til skyldig og mesterdetektiven mener det samme stoler jeg på de.

Sorry Nilo, men fasfoodbusinessen er for lukrativ til å ha konkurrenter.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
DØDbab staner (6/6)
Eivind
Shinra85
sheriffen
Terje
Buggz
Justin

Spis kos deg bade (4/5)
Nilo
Drauden
demake
Klaymen

Staneren er stansa! Og han hadde absolutt no mafian på gang men det var kun relatert til innholdet i kebabene … Nilo var nemlig uskyldig!

Og det er igjen en horribel natt.
 
Hvordan dette skjedde? Jo, det skal jeg fortelle dere nå.

Enda en lang dag ferdig. Skulle akkurat til å stenge sjappa, så kommer en jævla tulling løpende.
Typisk, det var Buggz. Han skulle jo ha kyllingmiddag med extra mais og dressing, som er alltid ork å lage. Men heldigvis hadde jeg "special" rømmedressing klar. Tanken at mine spermatozoa skal kose seg i kjeften hans, får meg alltid i god humør. Der, endelig ferdig. Låser igjen døra, og nå var det dagens oppgjør. Alltid greit å ta 35% ut som tips, folka i byen her er så gavmilde. Skattefri penger er alltid greit.

Så hører jeg noen banke på inngangsdøra. Faen, skjønner de ikke at det er stengt? Der står AIFAM-gjengen. Aldri helt skjønt hva det står for, men de er faste kunder, de elsker kebab. Sikkert vært hele dagen på byens homsebar, og nå er de sultene. Trenger faktisk litt ekstra cash.

Ja gutter, hva skal det bli idag, det van....

Woohh, hva faen skjedde?
Hvor i helvete er jeg nå? Ahh... faen!
Noe stramt rundt nakken min.
Henda mine... bunndet sammen.
Hva i helvete skjer her?
Okey, sorry sorry!
Skal ikke snylte på skatten igjen, skal gi alt tilbake! Wallah bruur, lover skal ikke kødde mer!

Eivind: ”Jævla staner?”

sheriffen: ”Trodde du, du kunne føkke med oss?”

Buggz: "Skal si en ting, du kan lage kebab. Denne dressingen er digg!"

Shinra85: Idag skal vi lage kebab, av deg!

Terje: Faen se penisen hans, den er diger jo!

Justin: La oss bli ferdig, 1...2....3 si "KEEEEBAB"
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Steike beiken. Det er nå ni spillere igjen … i natt døde Drauden. Og det var noen som forsøkte å drepe sheriffen, men ble stoppet. Hmmm!

Vil dere noen gang finne ut hvem mafian er??





Det er nå dag 5.
 
Våkn opp, det er ikje no mafia / alle er mafian
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg var på vei frem fra teateret etter en fantastisk forestilling fra den spanske dramatikeren Miguel Macho, kalt 'Ancillary' om en vognrytter som tilfeldigvis plukker opp en avvikler som tvinger rytteren til å føre ham til flere destinasjoner i en by avvikleren ikke er kjent i. 'Fantastisk underholdende stykke med overbevisende og flerdimensjonele figurer karakterer figurer folk.' sa jeg stillle for meg selv og spaserte fra teateret og nedover Chicagals mørke gater klokken 01 en fredagsmorgen. Det var mørkt, og tåken dempet belysningen fra gasslampene. Dette gav meg frysninger, da dette minte meg om da jeg ankom Panama for lenge siden da jeg bedrev jordomreising. Jeg hadde trosset mine fars ønsker om å bli i min gudsfordømte hjemstat, og hjelpe til på gården. Jeg var ingen bonde, og jeg nektet å la meg bli bundet. Dette var mange år siden, og jeg hadde fremdeles ikke kontaktet dem etter at jeg returnerte til fedrelandet og flyttet ti Chicagal. For alt de visste lå jeg ydmyket, krenket og urørlig på et fortau et sted i den vide verden.

I et høyt tempo fortsatte jeg nedover gaten og prøvde å fokusere på noe annet enn familien. Ute i gatene var det nesten tomt, bortsett fra noen tilfeldige uteliggere. Jeg nektet å se dem i øynene, og jeg følte meg veldig takknemlig for at Postmester Lodin gav meg en jobb noen år tilbake. Hadde jeg endt opp på et fortau slik, ville jeg ikke kunnet levet med meg selv.

Etter noen kvartaler, ble jeg utålmodig og en smule stresset. Følelsen av overvåking hadde falt over meg. Jeg var sikker på at det var noen bak meg, men jeg nektet å se. 'Det er sånn de dør i alle stykkene' hvisket jeg forsiktig for meg selv, og fortsatte dypere inn i Chigacals mørke avgrunn.

En romling ble stadig høyere og høyere bak meg. Jeg knyttet nevene sammen og håpet det skulle være en drosje jeg kunne ta. 'Teaterstykket jeg nettopp så var ikke særlig begeistret for drosjer eller andre kollektive transportmidler', tenkte jeg i noen sekunder før det gikk opp for meg at jeg måtte ha vært avvikleren for at dette skal være en farlig affære. Jeg humret.
Kjøretøyet sine lykter forsøkte å bryte seg gjennom tåken uten særlig hell, men etterhvert som det nærmet seg så jeg at det faktisk var en drosje. Et smil tvang seg ut av mitt kalde ansikt. Jeg kaster armen i været med et hurtig og en smule desperat bevegelse. Kjøretøyet senker farten. Jeg bøyer med ned for å høre om han kan ta meg trygt hjem. Verken døren eller vinduet i kjørersetet åpnet seg for å svare meg. I baksetet derimot hører jeg bevegelser. Jeg får et spørrende blikk og ser fram og tilbake på kjørersetet og baksetet. Vinduet i baksetet åpner seg, og jeg tar et skritt nærmere for å få kontakt. Skimt av et menneske i frakk og hatt. En stemme som virker litt for kjent. "Trenger du et skyss?"
Jeg går enda nærmere vinduet for å se hvem stemmen tilhører. "Næmmen... åh, er det deg?" spør jeg overrasket. Dette var en person jeg ikke forventet å se i kveld. Plutselig ser jeg at noe skinner i mørket bak vinduet. Jeg stivner helt til da jeg ser hva det er. Og da faller alle bitene på plass og jeg ser hele bildet. Alt som har foregått de siste dagene i vår kjære by. "Herregud...." hvisker jeg hest og fortvilet. Frakken min blir dratt nærmere i et kraftig røsk og hodet mitt forsvinner inn i bilen. Hele kroppen fryser til før krampene begynner. Høyreøyet mitt svartner før det venstre. Jeg kjenner en tyngde fra topp til tå som beveger seg som en bølge gjennom kroppen. Frakken slipper fri. Kroppen min faller bakover og hodet mitt lander på fortauskanten med et knas. Det siste jeg hører er et hyl fra bilen idet den kjører avsted og sakte forsvinner, sammen med alt annet.

Kroppen min blir funnet neste dag av en liten avisgutt jeg kjente gjennom arbeidet. Hatten min har trillet noen meter vekk, skallen er tydelig knust og er omringet av en liten dam blod og hjernemasse. Venstre pupill har låst seg fast i en spesiell stilling, som om det siste jeg gjorde var å se mot høyre øyet mitt. Ut av høyreøyet mitt sto det en mørkelilla jumbodildo. Den vibrerte fortsatt.

Foreldrene mine visste nøyaktig hvordan jeg skulle ende.
 
Det siste han husker var at han fikk en rasende, maskert mobb etter seg. "Dette må være noe mafian" tenker Sheriffen, mesterdetektiven kjent for å ha løst flere uløselige kriminalgåter på Internat Norwegen. (og en som ikke er helt ferdig løst enda)

De drar frem kniver og balltre. "Gulp!". Sheriffen legger på sprang, og ut mot kaia. De følger etter, og kommer nærmere og nærmere. Han blir ledet ut mot kaikanten, som en blindgate. Han må enten stå igjen eller hoppe. Det valget får han ikke, balltreet gjør det for han. Han hører latteren deres forsvinne mens han faller. Det blir helt svart, og Sheriffen forsvinner ned i dypet.



...før han våkner i fjæra. Fotspor ved siden av han kan tyde på at han har fått hjelp til å komme på land igjen. Han har vondt i hele kroppen, men klarer å komme seg opp. Han finner frem pipa på innerlomma. Den er våt. Han knytter en neve og hytter den opp mot himmelen.

"NEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIII!!!!!!!"

Han ser ut og opp mot byen igjen, mot mafian som er det noe sted.

"Jeg vet hvem mafian er. Og jeg skal ta hevn for dette om det er det siste jeg gjør!"
 

Shinra85

Spillegals effort emo
-Drauden drept med dildo
-Sheriffen, mislykka drapsforsøk


Det tyder på at det er en kvinne eller en homofil mann. Seksuelle leketøy og styrke som blekner iforhold til ekte menn.

Jeg heller mot Oblivione, hun er blodtørstig, en femme fatale. Tror ikke det er Demake, da han heller virker underkuet om dagen enn noe annet
 

demake

Seksuelt godteri
Hmmm... Brikkene faller på plass. Denne dildoen - Oblivione nevnte på skroa at Nilo Klaymen ikke greier å tilfredsstille henne lengre. Hmmm...

Ellers så forundrer det meg ikke at noen forsøkte å drepe riffen i natt. Han har hatt en halv uke på seg til å løse denne saken. Fri tilgang på alle beviser i saken, og hva sitter vi igjen med? En pipepattende riff som bare sitter på fisla. Jaggu sa jeg mesterdetektiv. NÅ MÅ JENS VÅKNE NOE MÅ SKJE!!!!!!
 
Hey, hey, hey! Nå sittere dere to og brofister hverandre mens dere mistenker meg her. Beskylder meg for å være blodtørstig, når dere vet jeg har en utrolig respekt for alt levende. Dette blir ikke satt pris på.

Jeg mistenker at mafiaen snart er i overtall i byen vår. Og jeg mistenker at dere begge er en del av den. Men jeg vil kvitte meg med(mistenker)Shinra først, blir en lett match med den ryggen. Kanskje er jeg litt blodtørstig allikevel.