Forumspill: No mafian

Idioter. Eivind er mafia. Så jævlig Eivind. Det er så forbanna åpenbart. Skjønner dere ingenting???? Han er ikke et menneske, han er en slags mafia! Kom igjen, vi tar han. Hvem er med meg!?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Hmm. Eivind kan godt være mafia, typisk Enforcer-tendenser

Og Oblivione, du hopper på byens krøpling? Man kan her se at din moralkodeks allerede har vandret heden
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Oblivione er den som i størst grad har holdt seg bak i kulissene og bare dukket opp for å se folk henge. Samtidig som Nilo dør er hun her umiddelbart for å finne nestemann å peke på. Er det taktikken nå som det er så få igjen?

Eivind sliter jeg litt med å plassere. Kan noen spille på begge lag? En slags omniknight som driter i hvem som vinner sålenge han overlever.
 

demake

Seksuelt godteri
Idioter. Eivind er mafia. Så jævlig Eivind. Det er så forbanna åpenbart. Skjønner dere ingenting???? Han er ikke et menneske, han er en slags mafia! Kom igjen, vi tar han. Hvem er med meg!?
Du er så jævlig ferdig riffen! Du har vridd etterforskningen til din egen fordel lenge nok nå.
Jeg nominerer riffen til rettergang! Hvem er med meg?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Uansett stemmer jeg for at en pipepatter skal dø ikveld, om det er Riffens bokstavlige pipepatting eller om det er Demake og Obliviones seksuelle pipepatting som er grunnen
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg tror Eivind høyst sannsynlig er uskyldig, eventuelt vigilante (mest fordi det ville passet så bra).

Oblivione var veldig raskt ute med å beskylde shinra så fort hun fikk mistanke mot seg, jeg velger da å stemme for å redde shinra da det bare virket som avledingsmanøver. (Utelukker ikke han er mafia, men har ikke grunn nok til å stemme heng)
 

demake

Seksuelt godteri
Eivind er bare en liten pusekatt som klorer på møblene. Uskyldig som en altergutt.
Riffen derimot lukter det (sex)prest av.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Så løs kanon du har vært nå i det siste er det ikke rart om de konspirerer bak ryggen din. Dessuten virka det forsøket mer halvhjerta enn om jeg skulle dansa Charleston
 
Jeg har ingenting å skjule. Jeg er ikke noe mafian. Sheriffen opptrer alltid alene, men i takt med loven. Jeg er bare en helt vanlig fyr, og ingenting spesielt annet enn mesterdetektiv.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Av frykt for å høres like blodtørstig ut som Oblivione, men hvem skal dingle?
 
Jeg føler meg som den siste uskyldige borgeren i denne byen, og føler på meg at dette kan bli min siste dag her. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forsvare meg mot beskyldningene eller hvordan jeg skal mistenke noen andre uten å havne i galgen selv.
 
Heng Riffen, så henger vi Oblivione. The mob has spoken.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Oi oi, vi har en +1!

Skjær riffen (over halsen) (5/5)
demake
Eivind
Shinra85
Buggz
Terje

Redd riffen! (1/4)
sheriffen
 
Ikveld skal du DØ riffen, DØ.

(out of character; kan skytsengel redde seg selv?)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
(det står i en post et sted, skytsengelen kan bruke sine krefter til å redde seg selv én gang. Men ikke fra lynsjings)
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Cut da Riff (over the throat)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det holder ikke å bare komme her og patte på pipa og late som ingenting.

Heng riffen.