Forumspill: No mafian

Terje

mostly harmless
Riffen har sitti på sidelinja hele tiden, patta på pipa si og gitt tommel ned til omtrent alle og enhver som har blitt mistenkt. Helt åpenbart at denne såkalte "etterforskeren" har begge beina plantet godt innenfor mafiaens sirkler, og har brukt sin posisjon til å dirigere oss rundt hans kumpaner. Mer enn på tide at han dingler, ja.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Skjær riffen (over halsen) (5/5)
demake
Eivind
Shinra85
Buggz
Terje

Redd riffen! (1/4)
sheriffen

Riffen er dau … og vi har en vinner! Det er en overlegen seier til mafian. Men vi venter litt med den store avsløringen! Det dere trenger å vite er at det var fire mafiaspillere, og alle overlevde gjennom hele spillet! Imponerende!

Tråden er nå åpen for at spillere, døde spillere, og resten av forumet kan få gjette hvem som har de forskjellige rollene! Avsløringer kommer etter Iron Man 3 er ferdig. :D
 
Herregud så elendig dere er til å spille. Tror jeg callet ut på dag to at i hvert fall demake og Eivind var mafia, fordi det var så jævla føkkings åbviøst.
 

demake

Seksuelt godteri
Fifaen. FIFFAEN!!!
 
Hahaha. DØ
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg lever i det minste. Dere kan alle suge meg. takk.
 
Filip, buggz, Terje. Sistemann???
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Don Shinra, maddafakkas
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Kan vi poste conversationen mafiaen hadde kanskje? Potensielt gøyalt!

Ellers, mafia, whatup! Er ute nå men ellers hadde det vært en lenger post her om hvordan ingen noengang mistenkte meg og hvor fornøyd jeg er med det.

Edit: jojinge whatuuuuuuup!
 
For å ha det på det rene så var det bare shinra jeg oppriktig mente ikke var mafia. Men sant skal sies trodde jeg også klaymen og riffen var mafia og. Resten jeg drepte ville jeg bare drepe.
 
Å drepe to kvinner så fort sier i hvert fall en del om dere. Derfor jeg mistenkte demake og Drauden i starten.
Virket som om det var no' homomafia som holdt på.
 
Grattis til mafien. Tippet Oblivione, Buggz og demake som mafia mot slutten.
At ingen tok Buggz etter at han sørget for at jeg ble hengt er forbi meg. Mye bra som ble skrevet her, men alle bør argumentere mer neste gang, både når de anklager og forsvarer seg selv. Det ble mye fingerpeking til tider.
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
Dette var jævlig dårlig folkens, skjerpings... :argh:
Men vi hadde ingen god start med så mange uskyldige drept, for hadde vi drept en mafia hadde vi hatt flere ledetråder.
Når begynner neste runde?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Hvem av dere fittene drepte meg? Jeg tenkte det var demake, og da må weapon of choice selvfølgelig være en dildo.