Forumspill: No mafian

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Spillere fortsatt i live (16):
Terje
Klaymen
Agradula
Buggz
Drauden
sheriffen
justincase
TheNormalGeek
Shinra85
Javi
Neocon
Oblivione
Eivind
demake
Libresse
Nilo

Antall mafia i live: ?

AGRADØ (9/9)
TheNormalGeek
sheriffen
Terje
Shinra85
Neocon
Nilo
Javi
Klaymen
justincase

AGRALEV (4/8)
Agradula
Eivind
Libresse
Drauden

Agra lever. Jeg er keen på å klubbe buggz, så ja. Drep buggz.

Terje

mostly harmless
Agra var en av flere som prøvde å vri mistanke mot meg i forrige runde. Føler fortsatt ganske hardt at det var mafian som rotta seg sammen ved å prøve å peke ut en mer sansynlig kandidat enn dem selv. Maximum var også en av dem, så jeg velger å tro at vigilanten har kanskje tenkt det samme som meg og rydda han av veien. Det vil isåfall bety at en mafioso har falt allerede, og Agra blir den neste som faller. Vet ikke helt hva han hadde imot kona si, men det har vel sin forklaring.

Shinra85

Spillegals effort emo
Vel, er jo ikke sikkert Agra tok livet av fruen, kan jo være vigilante. Tror ikke han er vigilaten, men lurer litt på om han er en marionette for en Don. Litt på gjerdet her, merker jeg. Tror dog jeg heller mot henrettelse.

Det blir AgraDØla fra meg

Jeg er en av de som foretrekker pizzaene til Terje over Agradula sine. Ved å drepe Agra, kan Terje ekspandere.

Henrett Agra!

Comedy option: La oss slepe den grinete pakkisen etter landsbypickupen så vi slipper gnålet hans.

Javi

elsker dette landet
Argadula mistenkte uskyldige Ganon. Sofie mente det motsatte og er død dagen etter. Dette er skittent spill, ta mannesvinet!

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Jeg så buggz buggze over at han ikke hadde tid og sånt -> dette MÅ jo bety at han bedriver videre spekulerings.

All in for the Buggz burn!

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Har nettopp vært på politistasjonen for å bekrefte at det var Sofie som ble drept. Og det var det. Jeg kunne ikke tro det. Min Kjære Sofie. Død. Nå sitter jeg her, som alenefar, med en leilighet som jeg nå må betale alene. Forsikringspengene dekker utgifter en liten stund, men i lengden.
Og ikke nok med at kona mi er død, så må sitte her, uskyldig, og bli mistenkt for å ha drept henne? Det er helt tydelig at noen har lagt merke til at jeg og min kjære kone var uenig i saken mot Ganon, og det var neimen ikke lett igår kveld heller. Jeg måtte sove på et lite hotell, fylt med kakkerlakker og brunt, skittent vann. Har så å si ikke sovet pga naborommet.
Jeg er meget lei meg for at jeg var med på å nominere Ganon som skyldig. Det er noe jeg desverre må leve med, og det er jeg absolutt ikke alene om.
Jeg vet rett og slett ikke hva mer jeg kan si annet enn at hvis det er meg dere vil drepe så får dere heller gjøre det. Jeg er uskyldig.
Jeg slipper ihvertfall å leve med to liv på samvittigheten.
NormalGeek. Gjør deg klar til å nominere deg selv som skyldig.

Etter mørket la seg og alle hadde gått fra torvet valgte jeg å ta meg en tur innom restauranten for å ta meg en whiskey og snakke om det forferdelige som hadde skjedd, tenk å henge en uskyldig person? Jeg rakk dessverre ikke si min mening før det var for sent, stakkars Ganon, det var så alt for tidlig og et godt eksempel på hvor onde vi mennesker er ved å legge skyld på hverandre uten faste beviser, etterfulgt av en urettferdig rettssak. Jeg pratet med flere og de virket alle preget av det som hadde skjedd, noen viste tydelig anger, mens andre ikke brydde seg nevneverdig.

Tiden var kommet for å dra hjem for kvelden, jeg var litt småbrisen mens jeg gikk nedover gata. Etterhvert hørte jeg noe bak meg, jeg kikket etter, men så ingen. Jeg fortsatte og tenkte ikke så veldig mye over det før jeg hørte et høyt smell...

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Nope! Det kreves én til for å dømme Agradula, og dessuten skal dagfasen vare i minst 24 timer. Så får dere tid til å potensielt ombestemme dere.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Selv om agradula prøvde å drepe meg fordi han var sjalu på min jordomreise, synes jeg for synd på enkemannen og alenefaren, ikke minst sønnen som risikerer å bli foreldreløs.
La agra leve.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Dette gikk sakte så blir med på å drepe Agra, det maker ikke sense at han og Sofie stemte så forskjellig om ikke minst en av de har urent mel i posen.

Så får vi seff se på NormalGeek om Agra mot all formodning er uskyldig, det er kvalitetsmafiataktikk å "nominere seg selv" for da er man jo seff ikke mafia...

... ELLER?!