Forumspill: No mafian

Jaggu. Det blir mye prøving og feiling for mesterdetektiven vår om dagen. Om bare Jante hadde vært her... (denne storyen er ikke canon)

Drauden

SGs kollektive lillebror
På tide riffen nøster opp her altså, ellers blir det no revurderings av hans egenskaper.

Drauden

SGs kollektive lillebror
yeah yeah, you heard me!

Hadde faktisk tenk til å mistenke Maximum, men så fant jeg ut at han dævva noen dager tilbake. Jeg føler at jeg burde mistenke Eivind siden han er så mye stille. Eller så er han bare for kul for oss...?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Stille frem til han plutselig begynte å flekke pekefinger. Så ble det fort stille igjen.

You rang? Jeg tar bare en grav-forty for my late homie Libresse, la meg være ifred et par timer.

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Så sovnet han stille inn, Islands store sønn, som skulle gjøre seg stor i Camorra.

Slik gikk det ikke denne gangen, for han ble aldri medlem engang.

På et fuktug og blodig damebind finner dere risset inn, i blod; "Alle de drepte var uskyldige - Det er noe mere enn mafian".

Shinra85

Spillegals effort emo
Kall meg gjerne paranoid, men Riffen hoppa fort på den anklagen der

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Trengs ikke så mange for å henge noen nå!

Buggz hang? (4/6)
Klaymen
sheriffen
Nilo
Oblivione

Trukke D (4/5)
Buggz
Eivind
demake
Terje

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg... er usikker. Har alltid vært skeptisk til han langhåra skjeggapen som bor nedi hugget her og ekstra ille er jubelskrikene hans som ljomer utover landsbyen når han har utarbeidet en ny graf, samtidig har vi drept ganske mange på må-få nå.

Jeg setter meg på en benk, tenner en sigg mens jeg blar igjennom dokumentene fra de forrige rettsakene for å både se etter hvordan Buggz har stemt men også se om jeg kan finne noe å sette fingeren på...

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Buggz sin mistenkelighet har vært nevnt så ofte at nå er det på tide
Mistenkelig fordi andre har sagt det, ikke for noen spesiell grunn eh? Det er denne tilfeldige fremgangsmåten som har fungert så bra for oss hittil. Jeg kan gjøre det lettere for folk: jeg stemte på ganon, ingen andre etter det. Eivind og Libresse er de som mistenkte meg, og gjett hva? Det gjorde de allerede mens vi stemte over agradula for mange dager siden.

Ikke heng meg bare for å ha vært borte, prøv å rettferdiggjøre det. Jeg dobbelt-våger dere!

PS Thinaran: hvorfor stemmer ikke jeg på meg selv når alle andre fikk stemme på seg selv?

Jeg drømte noe i natt, at jeg snart kommer til å dø....og jeg så dem.....

Terje, Neocon og Buggz , det er noe mafian med de gutta!

Heng Buggz!

La Buggz leve. Mafian eksisterer ikke.

???

demake

Seksuelt godteri
Ikke heng Buggz!

Har ingen lagt merke til hvor delaktig Klaymen har vært i å sende uskyldige i galgen...og nå ser det ut til at han kanskje gjør det igjen.
Jeg sier dette med frykt for eget liv. Mon en engel vokter over meg i natt?

Fremmer forslag om å ta liv av Nilo. Jævla pakkis og mafioso.