Forumspill: No mafian

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For å ha det på det rene så var det bare shinra jeg oppriktig mente ikke var mafia. Men sant skal sies trodde jeg også klaymen og riffen var mafia og. Resten jeg drepte ville jeg bare drepe.
Dette. Det er dette som er den beste forklaringen. "Jajajajaja nå får vi da for faen se å få hengt no'n uskyldige folk her, sånn at vi får kommet i gang med å finne ut hvem det er som driver og tar livet av uskyldige folk her!"

Overlegent bra spilt av mafiaen, dere andre... har dere lyst til å bli med på Neptune's Pride?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Et par kommentarer da.
Må være mer tydelig på hvem som stemmer og ikke stemmer. Dette er ikke jug med korta under bordet. Her skal man stirre folk inni øya mens man gjør det. I en sånn sal som ihvertfall jeg ser for meg at dette foregår i, så er det håndsopprekking og hele pakka. Og når man er i rommet trenger man ikke ramse opp navn, for man ser det jo med egne kanariøyne ganske tydelig. Dette er tekstbasert, med andre ord, ikke så åpenbart. Så jeg synes det er bra at Thinaran etterhvert skrev tydelig hvem som ikke hadde stemt. Så ja. Ting må på en eller annen måte bli mer tydelig. Kanskje et eget subforum? Det blir så mye frem og tilbake i samme tråden og husker ikke helt hvilken siden den og den posten var på osv osv osv. Vet ikke.
Bare rabler.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Dette eide.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jepp, Maximum var inspektøren og mafian klarte ved en tilfeldighet å knerte han første natta. Men hvem var vigilanten som bare drepte uskyldige? Han vil kanskje poste sine egne logger?
 
Yetipants skrev:
Dette. Det er dette som er den beste forklaringen. "Jajajajaja nå får vi da for faen se å få hengt no'n uskyldige folk her, sånn at vi får kommet i gang med å finne ut hvem det er som driver og tar livet av uskyldige folk her!"

Overlegent bra spilt av mafiaen, dere andre... har dere lyst til å bli med på Neptune's Pride?
Hehesnork.

Sånn ellers det Agra sa, og var noe forvirrende med tanke på inspektør og hva personen gjorde, og antall mafia. Bare jeg som fikk inntrykk av at det skulle være fler enn det det var?

Kan jo seff hende inspektøren ble kverka tidlig i gamet men.

Og jo blir også for dumt om ikke alle må delta minst en gang per dag. Vanskelig å gjøre opp no særlig mening når folk er basically afk (noe jeg også var til tider)

E: var maxinum ja, kjipt.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Libresse var synsk, sant?

Riffen var engel?

Eivind var vigilante?
 
Vanlig innbygger ass
 

demake

Seksuelt godteri
Logg kommer.
 

demake

Seksuelt godteri
NATT 1:

Det er noe mystisk i denna byen. Noen av mine tidligere venner er ikke til å kjenne igjen. Paranoiaen brer om seg, og alle skylder på alle for de mest patetiske ting. Ganon har vært spesielt aktiv med beskyldningene sine, og har forsøkt sendt mange av oss til galgen. Mange uskyldige...tror jeg. Vel, han får ikke den sjansen igjen. Jeg er glad han er vekk, og om vi ikke hengte han i går så hadde jeg selv skutt han midt mellom øynene i natt. Det spiller ingen rolle om han var mafia eller ei, han var en løs kanon og hadde fått meg drept til slutt.
Jeg frykter at jeg selv blir angrepet i natt, men at engelen vokter over meg så jeg får leve til å se en ny dag.
Buggz har vært urovekkende stille. Jeg vurderte å ta et alvorsord med han, men jeg lar tvilen komme han til gode...i allefall en dag til.
Jeg synes Sofie og Maximum er svært blodtørstige og samstemte om hvem som skal leve og hvem som skal dø. Min tanke er at enten så ville de ha Ganon i live fordi han var god til å snakke for seg...eller så er det fordi de tre er mafian. Terje er heller ikke ute av mistanke.
Jeg frykter at Sofie vil pushe på for å få meg drept om hun er mafia. Jeg vurderer å ta en ekstra dag, og bare sove på det....men da kan det være for sent. Om ganon viser seg å være mafia, så vet jeg at han stod i ledetog med Sofie. Det er for mye å tenke på, jeg kjenner jeg blir paranoid...*ta en stor slurk whiskey rett fra flasken*
Jeg må holde hodet kaldt. Hvis ganon, Sofie, Maximum og Terje er mafia, så er Sofie den jeg frykter mest. Ganon er dau, og jeg tror ikke på gjengangere. Terje er for sexy til å dø enda, selv om han har kosthold som en kloakkrotte. Maximum trur jeg er for dum og ordsvak til å stille meg for rettergang. Han er firkløverets muskler. Nei....jeg har bestemt meg....jeg kan ikke ta sjansen. Jeg må finne ut av dette mysteriet. Jeg må leve én dag til.

Sofie....må dø...
 

demake

Seksuelt godteri
NATT 2:

Alt dette er min feil. Hvordan kunne jeg være så blendet av paranoia at jeg tok livet av Sofie. Jeg skriver et brev til Julian som han skal få på attenårsdagen, der jeg forteller han sannheten. At det var jeg som drepte hennes mor...og stod passivt og så på mens de slepte hans far til galgen. Jeg kan ikke tilgi meg selv dette...og det bør ikke Julian gjøre heller.

Men nå begynner brikkene å falle på plass. Vi har hengt to uskyldige i løpet av de siste dagene, og det er et knippe personer som har...vist seg mer blodtørstige enn andre.
TheNormalGeek står og smiler mens han drikker Kuli og trykker på Nintendo DS'n sin mens han kaster korte blikk opp på de dinglende døde kroppene. Den guttungen er enten psykotisk...eller så er han hjernevasket av mafian.
Min gode vitenskapsmann Klaymen ser også ut til å være veldig opptatt av å få med seg umenneskelighetene som foregår hver eneste dag på torget. Han står der i labfrakken, urørlig og tilsynelatende totalt uaffektert, ikledd en labfrakk med blodflekker og mørke solbriller. Han ser ut som en blanding av en løshund og Dr Mengele.
Neocon, den muslimske barbaren, observerte jeg i et smug ikke langt fra galgen liggende med nesen vendt mot mekka. I det han hørte luken i galgen falle, bøyde han seg mot himmelen og ropte ALLAH AKHBAR! Jeg vet ikke om det er navnet på Nilos kebabsjappe eller noe...men det virker uansett ikke bra.
Ja, og Nilo da. Han er kanskje bare en bråkmaker som liker oppstyret rundt de offentlige henrettelsene, men det hadde ikke forundret meg om han var en av mafian heller.

TheNormalGeek kommer til å melde seg selv til rettergang, og jeg er ganske sikker på at han vil henge. Resten av landsbyen virker klar for å se den gutten dingle, så jeg vil ikke kaste bort en kule på han.
Klaymen holder en lav profil, og jeg tror han kan se meg som en trussel. Jeg liker det ikke. Den kan også hende at han bare er en marionett for Oblivione, og det er hun som er mafia. Jeg vil la tvilen komme de begge til gode, og la de leve litt til.
Jeg har tatt Nilos side de siste dagene, gitt han inntrykk av at vi er kompiser, så jeg tror ikke han vil sende meg i døden med det første.

Nei, Neocon, det er noe som ikke er rett her.
Neocon må dø.
 

demake

Seksuelt godteri
NATT 3:

Ah, så TheNormalGeek var ikke mafia...han var bare skadet! I HODEN!!!1
Neocon, den sniken, han har sikkert sigøynerblod i årene! Eller så vokter en engel over han. Jeg burde gått hardere til verks. Denne gangen skal han ikke slippe unna. Jeg kjøper ikke det at det bare var tomatflekker på klærne hans sist natt...
Neocon, jeg tror du drepte Javi, og dette skal du nå få betale dyrt for!
 

demake

Seksuelt godteri
NATT 4:

Jeg stoler ikke på riffen. Hvilket spill spiller han egentlig? Han kaller seg mesterdetektiv, men har ikke gjort en dritt for å løse denne saken, annet enn å sende de uskyldige i galgen mens han patter videre på pipa si. Vi har satt bukken til å passe havresekken lenge nok nå. Han har hatt fri tilgang til bevisene, og jeg tør banne på at han har forkludret dem alle med de små same-fingrene sine.
Det blir enklere og enklere å drepe for hver dag som går *tar en slurk whiskey*, noen netter tenker jeg "er det jeg som er mafian?", "er jeg den onde?". Liker jeg det egentlig - å ta liv? Er det ikke litt opphissende? Jeg tenker tilbake til da jeg drepte neocon...jo...ja, jeg hadde ereksjon da jeg dytta han i elva og så på at han fåfengt forsøke å svømme i land, før han gikk under. Da hans siste åndedrag boblet opp det iskalde vannet og brøt stillheten med tre små plopp *plopp plopp plopp* så ejakulerte jeg i Sloggien.

Nei, i natt dør riffen.
 

demake

Seksuelt godteri
Så jævlig rævva timing! :ras:
 
Jeg vil ha mitt på det rene med at jeg prøvde å få buggz i galgen hele to ganger! Og ja, jeg var egentlig sikker på at demake og eivind var mafia også, bra spillt, folkens. Hadde en svak mistanke til justincase.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Særlig!