Fredelige spel..

Jante

privileged CIS shitlord
#21
World of Goo og lignende indieræl.
 
#23
Jeg syntes EEE virket ganske tynt og helt ærlig kjedelig når jeg spilte det. Spilte bare en time eller så selv da, kanskje det åpner seg mer, men jeg så ikke noe potensiale og la det fra meg.

Det mest avslappende spillet jeg vet om må være Lumines, Audiosurf eller Flower.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#24
Every Extend Extra Extreme er skikkelig chill, ja. Satt med det i over to timer på endless en natt, hadde ikke noe behov for å legge det fra meg.
Ingen grunn, nei. Problemet er bare at det eneste poengsummen forteller om spilleren, er hvor lenge man har giddet å spille. Det blir på en måte litt lite... inspirerende.
 
#26
Takk for gode tips! :)

Puzzlere er bra, men ikkje direkte alternativer til det COD etc gir dessverre.. Skal vi snakke pasifistiske spel trur eg Knytt Stories og evt Monkey Island-spela kjem opp, må prøve å få ScummVM til å fungere på mobilen så eg kan kose meg med Beneath A Steel Sky igjen, lenge siden sist! Prøver meg på Rune Factory 2 på DS, men stemmeskodespelet er så grønnjævlig at eg ikkje orker meir. Ugh..

Kanskje Runaway - Dream Of The Turtle kan være bra, skjønt det skal ein del til å toppe det fantastiske Broken Sword som kom til DS for ein stund siden. Underholdning fra start til slutt!
 
D

Doctor Downs

Gjest
#30
Limbo. Relativt kort, men gud så behagelig platformer. Skader ikke at det ser skikkelig stilig ut heller:



Ikke noen dum ide å t¢rke st¢vet av Ico heller, kanskje?
 
#35
Ikke noen dum ide å t¢rke st¢vet av Ico heller, kanskje?
Seriøst, tuller du? Visst er det dritvakkert og sjarmerende og har en rolig stil, men blodtrykket hjelper det ikke akkurat mot. Det rævva kampsystemet og den ubrukelige kjerringa som setter seg ned og griner mens skyggemonsterene eter henne, kombinert med diverse instadeath-hopp langt unna checkpoints gjorde at jeg aldri gadd å fullføre det.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#37
Nå roer du ned her Klaymen.

Husker ikke alt som er nevnt, men etter siste innlegg tenker jeg Drømmefall og Beyond Good and Evil. Synd du ikke likte Flower, det er beste spillavslappingen jeg får.