Freeloader til Wii (lever farlig)

#2
Stemmer dette virkelig? :grine:
 
#3
omfg.

Dette er alt denne tråden trenger. Eventuelt en det var inni helvete på tide. Nå blirre Smash fra statene!
 
#5
Får ikke lønn før i morgen, og jeg tipper den jævla freeloaderen har blitt utsolgt innen den tid.

Sån apropos, hvilke amerikanske nettsjapper har best priser på Brawl?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#6
Snute! Da blir det amerikansk Sma... eller, jeg har jo amerikansk Wii, men nå kan jeg i det minste begynne å importere japanske snuskespill. =D

Draugen: ca. 265,- hos VG+ i Cananananada. Med tanke på hvor lavt amerikanske dollar er i kurs om dagen er det vel alltids en mulighet for at det kan oppdrives rimeligere, men du slipper garantert moms og gebyrer med VG+.
 
#7
Bah, knipe! Noen som vet hvor lang tid det bruker fra VG+?

For, jeg er hjemme i trondheim fra 14-23 mars. og 20-23 er vel helligdager. Så, jeg kan jo bestille dit, og kan spille det i påsken, men da risikerer jeg at jeg må vente enda lenger, om pakken ikke kommer frem før jeg er drar til ås igjen. Så, er frakt-tidene fra VG+ en eksakt vitenskap? Er det noen som bestiller ofte derfra?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#8
Har handlet rimelig mye der, men... tja. Tar vel vanligvis i underkant av en uke. Du har vel også mulighet til å velge raskere frakt (som koster mer) hvis det virkelig er krise.

Ute 10. mars. har du det ikke i postkassen før den 23. skal jeg spise hatten min.



(jeg har ikke hatt, så jeg er safe uansett)

Edit: Det er visst bare når man bestiller større greier at man får flere fraktalternativer.
 
#9
SITAT(Klaymen @ 28.02.08, 20.49) 104876
Bah, knipe! Noen som vet hvor lang tid det bruker fra VG+?

For, jeg er hjemme i trondheim fra 14-23 mars. og 20-23 er vel helligdager. Så, jeg kan jo bestille dit, og kan spille det i påsken, men da risikerer jeg at jeg må vente enda lenger, om pakken ikke kommer frem før jeg er drar til ås igjen. Så, er frakt-tidene fra VG+ en eksakt vitenskap? Er det noen som bestiller ofte derfra?
[/b]
Kan variere litt (er jo aldri helt sikker når man ikke bruker DHL/FedEx/UPS o.l.), men jeg pleier å få pakker derfra i løpet av rundt 7 dager. Noen ganger tar det ned til 5-6 dager, mens andre ganger rundt 12-14 dager. Siste jeg bestilte derfra var vel Devil May Cry 4: Collector's Edition (PS3), og det tok rundt 10-12 dager, tror jeg.
 
#10
Hmmm... Greit. Da tar jeg sjansen, selv om jeg risikerer at foreldrene mine må sende det fra Trondheim... Håper det blir påske-gaming på meg, da.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#11
Order'd og order'd!
Herre, TV-en min kommer ikke til å få fred på flere måneder.. nei, år!
 
#12
SITAT(Psycho Mantis @ 28.02.08, 20.56) 104879
Kan variere litt (er jo aldri helt sikker når man ikke bruker DHL/FedEx/UPS o.l.), men jeg pleier å få pakker derfra i løpet av rundt 7 dager. Noen ganger tar det ned til 5-6 dager, mens andre ganger rundt 12-14 dager. Siste jeg bestilte derfra var vel Devil May Cry 4: Collector's Edition (PS3), og det tok rundt 10-12 dager, tror jeg.
[/b]
Det er 4-6 dager som er vanlig. De hadde litt trøbbel for noen uker siden på grunn av storm så det var kanskje derfor DMC tok så lang tid.
 
#13
Men, det kommer nok en oppdatering snart som man MÅ ha for å spille online, som gjør at freeloader ikke funker. Kjenner jeg Nintendo rett.
 
#15
Nintendo har vært flinke med å advare brukere om hva som skjer når man laster ned oppdateringer i motsetning til MS da. Fikk advarsel iallefall om at jeg kunne bli kastet av nett hvis jeg hadde tuklet med Wiien min en gang. Bare å kjøpe tror jeg.
 
#17
Ut av nysgjerrighet: har produsentene bak Freeloaderen egentlig lov til å gi den ut? Jeg trodde man var nødt til å ha en slags utgiverlisens fra Nintendo for å få lov til å gi ut ting til konsollene deres. Om Nintendo synes det er kjipt at freeloaderen selges kunne de vel ha stoppet det? Noen som har peil, plizz.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#18
det som er litt rart med freeloadere gjør jo bare at det blir solgt fler spill på kortere tid. når nintendo ser at spillsalget i europa faller så kanskje de lærer seg at de må bli flinkere til å gi ut spill fortere her.

NINTENDO! :argh:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#19
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeell yeah! Dere aner ikke hvor mye glede jeg fikk ut av Gamecube Freeloader-en min! Denne skal i hus, og det skal jammen Smash bros. også!

Edit: Og der var begge bestilt!
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#20
Bestilte like greit en jeg og, selv om jeg gir en god og lang faen i hele Brawl. Nå kan jeg i det minste spille No More Heroes med blod, samt kose meg med Kidz Sports-spilla! :pai: