Freeloader til Wii (lever farlig)

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#45
Det hadde jeg ikke gambmla på, men hvorfor kjøpe EU-versjon i tillegg? Man kan spille med folk med andre versjoner over nett.
 

Lodin

Der Waaaah
#46
Såh, hvor er det folk har bestilt Freeloadern og Smash hen? Hater å bestille shizz fra utlandet siden det alltid ender med toll og dritt, men jeg må vel gjøre et unntak her. :slash:
 
#48
Denne kommentaren likte jeg ikke helt (fra linken til Ghaz):

I received my Brawl and Freeloader as well and it didn't work. I have 3.2E. However, it has NOTHING to do with the laser, the game is recognized and the wii laser reads it. I'm certain it is to do with the version.
 
#50
Denne kommentaren likte jeg ikke helt (fra linken til Ghaz):
Vel, det kan umulig være noe galt med versjonen, i og med at 3.2 firmwaren ble utgitt FØR Freeloader ble annonsert, og Nintendo umulig kan ha blokka ett ikke-eksisterende software. Jeg har lest at man må boote Freeloader to ganger første gang for å update Wii'en, kan hende det er det han ikke har fått med seg.
Jeg leste forresten akuratt at Smash ikke virker med RGB-kabel, at den bare viser rødt da, visstnok. Betyr at jeg må bytte til standardkablene og få dårligere bilde.:(
Angående det, funker komponentkabler på en ikke-HD-TV?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#51
Hvis TV-en din har komponentinngang takler den sikkert 480p, og da ser jeg ikke hvorfor det ikke skulle fungere. Noen får rette på meg om jeg tar feil.
 
#52
Det finnes en mellomting mellom SD og HD - ED (Enhanced Definition, hvis jeg ikke tar helt feil), og da bruker man komponent. Er jo ikke vanskelig å sjekke om du kan koble til med komponent, du bare sjekker om du har inngangen for det på TV-en din.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#53
Er litt dårlig i fra fransk så unnskyld at jeg spør, men RGB-kabel er den som følger med eller? Eller er det scart som da er YWR eller no.
 
#57
Samme her.

Sånn apropos: sendes varer fra Storbritannia når de bestilles fra uk.codejunkies.com, eller er det sånn at de bare har lager i statene?
 
#59
Min har blitt sendt nå. Med mindre posten suger blir det kanskje Smash i påsken, allikevel. :)

Edit: Det står fortsatt "In Process / Paid / Unshipped", men e-posten jeg fikk forteller en annen historie:

Further to your recent email reference the status of your order containing the Wii Freeloader product, we can confirm that all orders have now been dispatched, please allow 7 days for the delivery of the product.
Regner med at siden er litt treig på å oppdatere seg.
 

Lodin

Der Waaaah
#60
Må jeg sende epost å mase om at de skal trikse med fakturaen for å slippe toll og helvete med VG+? Faen som jeg hater å bestille fra utlandet.