Gameboy Micro

#1
Jeg fant ingen emne om dette, så jeg bare lager et..





Jeg visste at Gameboy Micro ville bli liten, men dette er helt sykt! Med mindre GB Micro er et mediesenter, blir det nok dessverre en stor flopp..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Nei, faktisk er den førtiåtte og en halv ganger større enn på en vanlig Game Boy Advance. Det er derfor den heter GBA Micro.
 
#5
Opprinnelig skrevet av Camrot@20.06.2005, 20.12
Er ikke skjermen sabla liten???
234820​
Jo, det er den. Men, ifølge en jeg kjenner som var på E3, var skjermen allikevel veldig, veldig klar og en trenger ikke anstrenge øynene i det heletatt når en ser på den.
 
#6
Skermen er berre ei halv tomme mindre enn ein vanlig GameBoy Advance-skjerm. Altså to tommar stor. Om denne blir ein flopp eller ikkje kjem heilt ann på kva pris Nintendo set på maskina. Skal kanskje ha ho, mest sannsynleg ikkje.
 
#7
Selvfolgelig mener han det, Supermario. Hvis det er noen på dette forumet som holder seg konstant dønn seriøst må det være Yeipants. Faen, da. Den er jo mindre enn iPod en min, jo. :usikker:
 
#9
Opprinnelig skrevet av Affable+20.06.2005, 22.44-->
Selvfolgelig mener han det, Supermario.  Hvis det er noen på dette forumet som holder seg konstant dønn seriøst må det være Yeipants.  Faen, da. Den er jo mindre enn iPod en min, jo. :usikker:
234851​
[/b]
Den er faktisk bare litt større enn iPod Mini.

<!--QuoteBegin-supermario
@20.06.2005, 23.35
hØ, hØ! Var litt fancy den lille greia der. :D
Noen som vet omtrent hvor mye den vil koste?
234879​
Prisen er ennå ikke fastsatt.
 
#10
Melking deluxe. Hvem trenger en Gameboy mindre enn Gameboy Advance SP ? Ubegripelig. Eneste som kan trekke opp er pris.
 
#11
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@21.06.2005, 01.07
Melking deluxe. Hvem trenger en Gameboy mindre enn Gameboy Advance SP ? Ubegripelig. Eneste som kan trekke opp er pris.
234928​
Ånei!! En forbrukerelektronikk produsent kommer med en ny versjon av produktet sitt! Det har jo aldri skjedd før!

I makedsføringterminologien kalles det Produktutvikling, ergo: utvikle flere varianter av sine eksisterende produkter for å øke salget. Det er ofte en økonomisk nødvendighet. I Nintendo sitt tilfelle var det definitivt en økonomisk nødvendighet, de trengte å bevise ovenfor sine forbrukere og sammarbeidspartnere at GBA som platform ikke er død.
Siden slippet av NDS har ført til en kanibalisering av GBA salget har en ny GBA vært viktigere enn noensinne. "Uungåelig at GBA vil går mot slutten" vil nok mange si, men ikke glem at GBA med sitt lave entrypoint (maskin til ca 600, spill til ca 300 - 400) fremstår som et lavpris alternativ for mange voksne som vil kjøpe en enkel konsoll til barna sine. PSP og NDS vil (ihvertfall ikke enda) kunne betjene dette markedet. Derfor er GameBoy Micro en nødvendighet.
 

Kilik

Lokal moderator
#12
GB Micro er omtrent like spennende som nyversjonen av PS2. Men det funker bra på salget, og det er det som teller...
 
#13
Pris kommer til å bli liggende mellom GBA SP & DS ett sted.
Går rykter om at den kommer Play-Yan kommer til å følge med, og da blir det jo plutselig litt mer aktuelt da..
 
#15
Skal jeg kjøpe denne greia her ? Aldri.

Har DS som kjører GBA spill. men uansett så bryr jeg meg ikke om spill til gba, med unntak av advanced wars.
 
#16
Tror jeg kommer til å skaffe meg en. Fordi jeg er dum.
 
#17
Hadde vært morsomt om jeg kunne hatt denne på nøkkelringen, har alltid lyst på a Link to the past i lommen min :).
 
#18
Utifra hvilke spill som kommer til den og om spillene kan spilles på DS så er det mulig jeg kjøper den.
 
#19
Opprinnelig skrevet av Mikkel@22.06.2005, 13.36
Utifra hvilke spill som kommer til den og om spillene kan spilles på DS så er det mulig jeg kjøper den.
235365​
Det er en revidert utgave av GBA hardwaren, verken mer eller mindre. Kos deg med hundrevis av spill fra 1989 og frem til idag.