Gamecube-spill for tiden

#23
Opprinnelig skrevet av Yetipants@05.09.2005, 14.53
Eksempel på J-RPG som IKKE går i den fella er Shin Megami Tensei - Lucifer's Call. Spillet har spenstig start som kommer til poenget istedenfor å tvære det ut i eninga, og så utslettes verden og istedenfor at du må luske rundt og lure på hva din rolle i hele opplegget er så blir du spleiset med demongener og fortalt rett ut at din rolle er å forme den nye verden, husj vekk med deg og tem noen demoner. Så enkelt og elegant kan det altså gjøres.
Shadow Hearts Covenant fenget også, forresten. Å spille som ei pre-nazityskerberte på jakt etter Satan (som etterhvert blir med i partyet ditt) er også en hook som engasjerer.
258460​
Det spillet hørtes faktisk rimelig kult ut. Hvilken konsoll?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Stayplation 2.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Jeg får si ifra om at Paper Mario 2 er et MUST om man eier Gamecube. Herlig lettvekts-rollespill med fett kampsystem, artige brett, gjennomført design og et fantastisk script som aldri tar seg selv høytidelig.
 
#26
Er Resident Evil 4 verdt å ha viss du ikke har vært fan av serien tidligere? Det virker interessant.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#27
Ja. Jeg hadde fra før av et relativt lunkent forhold til RE, men firern gav meg mye glede.
 
#28
Opprinnelig skrevet av Variabel+01.09.2005, 23.42-->
Mhm. Har hørt mye bra om Resident Evil 4. Allikevel vet jeg ikke helt om jeg har lyst på et slikt spill. Har enda ikke fullført Eternal Darkness, og tror ikke det er et slikt spill jeg er på leting etter.
257487​
[/b]
Resident Evil 4 kan vel ikke sammenlignes med Ethernal Darkness. ED er mye tregere, sier ikke at det er et dårlig spill ,bare at handlingen går mye saktere framover og der strengt talt ikke er like mye action som i RE4. I ED har man samme kamerasystem som i alle de gamle Resident evil spilla, kombinert med noen kameraer som dreier til sidene når du beveger deg. Resident Evil 4 har en fast 3.persons vinkel. Dette gjør at du lettere kan kontrollere personen og det hele virker mer realistisk. Blodig er det og! :tommelopp:

<!--QuoteBegin-Griever
@13.09.2005, 16.03
Er Resident Evil 4 verdt å ha viss du ikke har vært fan av serien tidligere? Det virker interessant.
260949​
Jeg likte ingen av de tidligere resident evil spilla, men 4a falt rett i mitt hjerte og er det beste spillet jeg har på gamecuben :)
 
#30
Resident Evil serien suger. Men nr 4 spikrer seg fast i hjertet ditt. En anbefaling!
Men hva du enn gjør, IKKE se filmen



... :hyyl:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#32
Neste person som ikke begrunner meningene sine får en stake gjennom skallen.
 
#34
Paper Mario 2 var et spill som jeg ble hekta på med en gang.
Morsomme effekter og variert gameplay gjorde at jeg lengtet tilbake til det når jeg var på ferie i sommer, runnet det dagen etter jeg kom hjem omtrent.

Nå er det Pikmin 2 som spilles, et annet bra spill :)
 
#36
RE4 er nevnt,verdt og ha. et av de beste jeg har på GC'n. tales of symphonia må også nevnes. beste du kan få innen rollespill ever.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@10.10.2005, 22.26
Ikke noe? Er utrolig lite spill som er verdt å plukke opp til GC. Revolution er Nintendos siste håp.
267764​
Stemmer, de tjener jo ikke et øre på verken Gameboy eller DS så det utsagnet der var midt i blinken.
 
#40
Vurderer meg Battalion Wars... Synes Advance Wars er konge og er ikke Battalion Wars noe tilsvarende?
Må forøvrig tørke støvet av Gamecube'n min nå!! ikke spilt på den siden Resident Evil 4