Gameparty

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#61
Lillestrøm tror jeg.

Lodin: Du maker mindre og mindre sense for hver dag som går, i like.
 
#62
Opprinnelig skrevet av Lodin@08.10.2005, 06.48
Å joda, de smekre tonene er der fortsatt.

Greia er bare at de nå kan kombineres med det altfor velkjente anuset til goatse-mannen i en smekker duett av sanseinntrykk.

Gled deg Daniel. =D
267147​
Jeg gleder meg allerede.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#63
Elsker at emnet har stupt ned i dritt så jævlig fort. Jeg tar forøvrig med en projektor, Xbox og 3 kontrollere. Jeg sender deg en PM, Duke, så får du litt oversikt.
*spise lefse*
 
#64
Ingen som har interesse av å ha med DDR-matte og spill? Jeg kan for øvrig drasse med meg 1 stk. ps2 håndkontroll og 2 stk. GC håndkontrollere om det skulle bli nødvendig. Regner med at det blir nok av konsoller, så jeg ser på det som en unødvendighet å drasse med seg ps2-en og gc-en.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#65
Opprinnelig skrevet av Nicholas@08.10.2005, 16.04
Elsker at emnet har stupt ned i dritt så jævlig fort. Jeg tar forøvrig med en projektor, Xbox og 3 kontrollere. Jeg sender deg en PM, Duke, så får du litt oversikt.
*spise lefse*
267209​
EYH! MIN LEFSE!

Det blir tolv kroner, takk.

Jeg kommer garantert. Tar med relativt godt humør og sterk kroppsodør.

Og kanskje Smackdown, for det eier.
 
#66
Æsj. Klemmekamp-spill.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#67
Ikke tull, Thomas. Du elsker det mer enn jeg gjør.
 
#68
Nåfa, Mr. Hei jeg eksploderer på defensiven med en gang noen nevner at wrestling ikke er en sport- Nabbe.

<3

Jeg kommer kanskje. Men det sier jeg alltid. Og nå må jeg passe meg for nun-chakos i skitne bakgater fra Street Thugs også, så ... joa, kanskje.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#69
Hold kjeft, ditt dyr.
 
#72
Vil spilletreffet bli såpass sent på året at det blir mulighet for å spille PDZ og andre XboX-360 spill?
Regner med at du bestemmer nærmere tidspunkt snart, Duke?
Godt å vite, da jeg vurderer å møte opp denne gangen.
 
#73
Når så mange skal være med, så trengs det rikelig med plass. Er det blitt planlagt hvor det skal være?
 

Nabbe

Har fin hatt.
#74
Rommet til Nicholas.
 
#75
Om du ikke kan veien dit hører du ikke hjemme på spillegal =D
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#76
Opprinnelig skrevet av Nabbe@09.10.2005, 20.19
Rommet til Nicholas.
267526​

:D


Uansett: Jeg skal gjøre det jeg kan for å komme meg nedover. Flere trøndere som skal?
 
#79
På rommet til Nicholas??

Da advarer jeg alle til å se seg rundt så de ikke setter seg i halvtomme pizza bokser eller ølflasker.
Og Nicholas, Ta vekk den litt grisete kalenderen din, ;)
 
#80
Haha. Nicholas drikker ikke, og han er homo. Tror ikke det er fare for ølbokser og Playboy-kalendere.