Gameparty

Ellers har det også vært snakk og ønsker om et eget fighting-party. Er ikke i tvil om hvor jeg ville velge å tilbringe tiden om "spilletreff" og "GP" skulle arrangeres samtidig ^^.
Det verste er at jeg ville valgt GP. =D
De som "tilhører" GP ville alltid ha valgt GP...

Har ikke fått vite om jeg får låne varebil enda...
Eller er det noe å hente denna gangen, slenger alle det de skal ha med seg under skulderen og kommer?
Skal noe fra Spiderman hentes?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Trodde du fikk sperm hver kveld enten du ville eller ikke, jeg.
 

Lodin

Der Waaaah
Trudde egentlig jeg og, men det viste seg at de Sortulvene er noen orntlige sniker. De stikker sånn Ca. halveis i akten.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Det virker som det er en litt sånn evig splid mellom de som gjerne vil ha de samme slåssespilltreffene som Tekkenclub hadde i sin tid, hvor slåssespill stort sett sto i fokus; og de som ikke har hatt noen befatning med Tekkenclub som stort sett vil ha et greit utvalg av masse spill, og ikke har noe imot litt ... "bad breath"? og andre morsomheter. Jeg er fristet til å bare si "dette ække TC lenger!" men det er nå en ganske sterk interesse for slåssespill her uansett, og det på et ganske sterkt konkurransemessig plan. Men så spørs om det om disse to noen sinne vil gå noe særlig godt sammen, at spilltreffene risikerer å "miste" den ene eller den andre gruppen? Jeg sier ikke at et treff for hver skal arrangeres, det blir vel altfor mye mas; men det ser jo ut til å være en tynn balansegang her, og skal jeg tro rapportene fra forrige spilltreff så ble det en del murring. Litt håpløst når alle egentlig bare vil ha det gøy, men men. Såh, det er vel klart at etellerannet må endres, men hva vet jeg ikke. Hvis jeg må tenke at jeg må sitte stille og ikke får rope og hoie når jeg spiller (noe som jeg gjør automatisk, har bare med måten min å bli engasjert på, og ikke et desperat rop om å bli sett ;) ) uten at noen kommer til å sitte og surmule og hviske stygge ord til hverandre blir det for dumt; og det samme vica versa. Da kunne man liksågodt blitt hjemme med kompisa sine.

Redigert: litt rotete, men det er tidlig på morgenen og jeg tror dere skjønner lell.
 

oma

Village Drunk
selv om jeg egentlig bare spiller tekken, så kan jeg veldig gjerne tenke meg å enten delta i andre spill, eller rett og slett bare se på andre spill som jeg syns er interesante, fps er alltid moro å se på, og nesten alltid gøy å spille, viss jeg kommer så vil jeg gjerne spille goldeneye (n64, du lovet sirkus) og kanskje til og med andre spill, viss jeg får lov, jeg kommer ikke til å murre uansett..
 
Yetipants: Greia er ikke at "de bedre" sitter å eier "noobs", men at "noobs" kanskje kan spørre om ting og sånn så de blir bedre. Dette gjelder jo seff de som ønsker å bli bedre i et evt fighting game. Det å spørre om å spille mot andre er jo ikkeno pes, ingen som ser rart på deg eller no. Du får kanskje vite at det er 3 i køen før deg eller no, men ikkeno mer enn det.

Grunnen til at jeg spesielt ønsker endel fighting games, er fordi det går kjapt unna. Mange folk får spilt mange kamper, fordi det går fort unna! Derfor det er det ultimate på sånne treff.

Mashed som ble nevnt er også genialt på sånne treff, det er det bil spillet på X-Box som minner om Micromachines, ya?

Duke: Ikke driiiit deg ut, du eier ikke meg i Mario Golf eller Mario Kart (les Kart, ikke Kard.. er tross alt ikke poker.. :p )
Hvis du skal challenge'e meg i Mario Kart så skal du faen meg få kjøre kjerra selv, ikke snylte på skill'sa til Raider.. din punk kid! :kul:
 
Jeg er enig i at vi trenger spill som går kjapt osv, så det blir mindre ventetid for de som står i kø. Men dette skulle jo egentlig ikke være no problem, folk må bare lære seg å gi fra seg kontrollen, og folk bør ikke være redde for å spørre om det.

Men jeg har ikke no imot litt "tregere" spill også, heller ikke 1-player spill, sålenge det er plass til det. Sist fyrte jo Yeti opp no saker på TVen sin, og det gikk fett, folk syntes det var gøy å se på, og de som ville prøve fikk det. Det gjør meg ingenting at "fightingspill" får 2 prosjektorer av 6, eller 3 for den grunn, sålenge resten ikke må sitte med 1 prosjektor. Uansett, jeg tror vi klarer å finne en løsning på det, det reelle problemet er vel egentlig hvor mye vi kan skaffe av prosjektører og slikt. Hadde vært barskt med 7+ Da hadde det ihvertfall blitt "Nok til alle"

(Mashed er "micromachines på xbox" ja, genialt spill)

Nå som jeg har sluttet med wow, tenker jeg jeg skal legge meg i hardtrening, så jeg ikke kommer uforbredt.
<_<
 
Og det er ille at folk spør om hjelp i et spill, JINsama? :confused:

Og angående dette med at slåssespill er det ultimate spilltreff-spillet, så er det ikke noe gøy for folk som ikke liker slåssespill. Og da burde det selvfølgelig fordeles rettferdig etter hva folk vil spille, ikke slenge opp ekstra mange slåssespill på prosjektorene fordi det er "greiest".
 
Kan jo også korte ned på tidslimit og kill-limit på Halo 2 spillene, men det som tok mest tid forrige slik jeg opplevde det var det som foregikk mellom kampene og ikke under. Å sette opp turneringene på forhånd på forumet er ingen dum ide. Det gjelder gjerne også fighting spill-turneringer.

Med ca 7 prosjektorer(hvis jeg forsto Duke rett)+DS og psp-spilling blir det vel nok for alle, det var vel ikke mer enn 4 sist gang?

Goldeneye på en prosjektor er en annen ting jeg vil ha mer av, var bare såvidt jeg fikk spilt det forrige treff, men moro var det.
 
Opprinnelig skrevet av Agahnim@15.10.2005, 13.52
Og det er ille at folk spør om hjelp i et spill, JINsama? :confused:
Klarer du å finne den posten der jeg sa at det er ille at folk spørr om hjelp så er du MacGyuver selv.
Jeg VIL at folk skal spørre om det er noe de lurer på, sånn at folk blir bedre. Jo fler bedre folk det er, jo mer challenge og høyere nivå i Norge. :tommelopp:

EDIT! Det er temmelig mange som liker slåssespill på GP'ene, derfor er det vel også ganske rettferdig at det er noen prosjektorer til detta.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av JINsama@15.10.2005, 14.40
Yetipants: Greia er ikke at "de bedre" sitter å eier "noobs", men at "noobs" kanskje kan spørre om ting og sånn så de blir bedre. Dette gjelder jo seff de som ønsker å bli bedre i et evt fighting game. Det å spørre om å spille mot andre er jo ikkeno pes, ingen som ser rart på deg eller no. Du får kanskje vite at det er 3 i køen før deg eller no, men ikkeno mer enn det.
269221​
Yeye, men det er da ikke min erfaring. Legger ikke skyld på noen, det var vibbene jeg fanga opp for å si det sånn. :p
 
Opprinnelig skrevet av Yetipants+15.10.2005, 19.30-->
<!--QuoteBegin-JINsama
@15.10.2005, 14.40
Yetipants: Greia er ikke at "de bedre" sitter å eier "noobs", men at "noobs" kanskje kan spørre om ting og sånn så de blir bedre. Dette gjelder jo seff de som ønsker å bli bedre i et evt fighting game. Det å spørre om å spille mot andre er jo ikkeno pes, ingen som ser rart på deg eller no. Du får kanskje vite at det er 3 i køen før deg eller no, men ikkeno mer enn det.
269221​
Yeye, men det er da ikke min erfaring. Legger ikke skyld på noen, det var vibbene jeg fanga opp for å si det sånn. :p
269305​
[/b]
helt enig, faktisk.
 
Hvor lenge varer sånne Gamepartier egentlig, en hel natt eller noen døgn eller?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fra tidlig kveld til tidlig morgen pleier å være normen.
 
Opprinnelig skrevet av Lodin@15.10.2005, 09.24
Trudde egentlig jeg og, men det viste seg at de Sortulvene er noen orntlige sniker. De stikker sånn Ca. halveis i akten.
Jeg var trøtt rundt halv to i natt. Jeg labbet rundt for å se etter deg så jeg kunne si farvel, men jeg så deg ikke. :(
 

Nabbe

Har fin hatt.
Tull. Hun kan sikkert få sove i bilen til pappaen til Nicholas.