Gameparty

Opprinnelig skrevet av SilentBob+16.10.2005, 19.41-->
<!--QuoteBegin-Luna^ ^
@16.10.2005, 18.20


Da legger jeg meg når du legger deg da, Bob.
Hyggelig og ha noen å prate med    :p
med mindre du legger deg etter barneTV dah,
269561​
den er grei =D

Toz: er du gamal nok da?

jeg vil også kozedrikke ;_;
269594​
[/b]
HAHAHAHA

Uansett, Bob blir du med på Du og en eller annen etter ditt valg mot meg og oX på SSBM. Eventuellt meg og deg mot oX og Crosis..
Det jeg kanskje lurte på, du er med på litt seriøs SSBM?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Når dere sier "seriøs SSBM" regner jeg med at dere mener på et heeelt flatt brett med power-ups skrudd av, slik at man spiller det som et fightingspill. Siden det er mest rettferdig og slikt, mener jeg. :rulleøyne:
 
(VelgmegVelgmegVelgmegVelgmegVelgmegVelgmegVelgmegVelgmeg, Bob)
 
Det er ihvertfall jeg med på. Helt klart!

Edit: Nå vet ikke jeg hvordan dere spiller, men jeg spiller fordi det er gøy. Og det er absolutt mest gøy med items på. (Synes jeg).
 
Nicholas, ja faktisk :)

(Final destination, 0 items 3 liv)
 
baner som ikke er for random og uten items ser jeg på som "seriøs ssbm". FD blir litt tamt syns jeg. går egenltig helst for Cornelia.
men seff er jeg med på seriøs smash bros'ing.
Fra og med imorgen skal starte å trene litt smått.
må få satt WD og FF skikkelig. og ofcourse small jump triks =D

Eivind , jeg krever rematch. 1on1, pl0x
 
Vel.

Down+A in air med falco = gay da fox ikke har samme angrep. Men jeg slår deg uansett vet du :kos:

Corneria er random, flyene er balle, og vis man er pro kan man tilkalle backup (Dvs. Falco eller Fox) som gjør det enda mer random.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Skal vi denne gangen få se ditt vakre legeme utenfor "baren", eller skal du være deilig med brusutleveringen denne gangen også?
 
Er ikke like gøy lenger, jeg vil spille :(
 
Altså, om det trengs kan jeg sikkert gjøre det, men denne gangen vil jeg helst slippe.

Og om Houseman er snill og grei fikser han drikke en gang til :kos:
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@16.10.2005, 23.11
Vel.

Down+A in air med falco = gay da fox ikke har samme angrep. Men jeg slår deg uansett vet du :kos:

Corneria er random, flyene er balle, og vis man er pro kan man tilkalle backup (Dvs. Falco eller Fox) som gjør det enda mer random.
269680​
1:
Down+A med falco eier hvis man mekker smalljump først.

2:
Det med flyene er litt kjipt, men å bare spille på FD er teit.
hvis noen skulle få til å kalle på backup , ja da fortjener de det faen meg.
Uansett hvor motstanderen er på banen kan han forhindre backup-tingen.

og at du slå meg anytime burde du ikke være for sikker på =D
 
Altså. Hvor vannskelig er small jump? og det eier uansett, det er et faktum at man er sjanseløs om du har over 65% og blir slått ned på den måten, det er jævlig få chars som klarer å komme seg opp, de jeg kan tenke meg er Falco, Ness og link i farta.

Men dette er egentlig ganske ubrukelig whine av meg, jeg skal la deg ha overtaket, og slå deg uansett :kos:
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@17.10.2005, 11.54
Altså. Hvor vannskelig er small jump? og det eier uansett, det er et faktum at  man er sjanseløs om du har over 65%  og blir slått ned på den måten, det er jævlig få chars som klarer å komme seg opp, de jeg kan tenke meg er Falco, Ness og link i farta.

Men dette er egentlig ganske ubrukelig whine av meg, jeg skal la deg ha overtaket, og slå deg uansett :kos:
269732​
hva i allverden har du røyka eivind?
overtaket?
meteor smash kan ALLE chars ta og komme seg opp.
Get your facts right, boi

shdr: Man spiller jo med 3 liv.
det tar bare noen få minutter :usikker:
 
(max 3 minutter)

INGEN character har like effektiv meteor smash som falco, det vet du vel selv. Men uansett. Enig med Shadar her, 1vs1 Ssbm blir kjedelig i lengden, men 2vs2 med items er gøy :)
 
Er det lov å bruke C-stikka?
 
<3 C-stikka.

Uansett, SSBM er et partyspill og ikke et fighting-spill slik jeg ser det, og det blir ikke ordentlig moro uten items.