[Multi] Gamescom 2014 14 - 17 august - Vil SG være der ? Booth babe wars!

Skal du til Gamescom 2014

  • Ja, selvsagt. Spill på dagtid, festing på kveldene <3

    Stemmer: 1 7,1%
  • Nei, har barn/kjerring/gubbe som har ødelagt all moro for meg :(

    Stemmer: 3 21,4%
  • Nei, gidder ikke. Holder å lese om gaming nyheter i bar overkropp hjemme.

    Stemmer: 10 71,4%

  • Totalt antall stemmer
    14
  • Avstemningen er stengt .

Lodin

Der Waaaah
#61
Ikke mye fett sålangt, men jeg tror faktisk Day Z til PS4 er større enn Tomb Raider til Bone.
Tomorrow Children så ut som en kjølig mink.
 
#62
Ja, hvis han noen gang får DayZ ferdig da ;) Og hørte jeg han snakke om crossplatform støtte ? PC og PS4 spillere samlet i DayZ. Hadde vært fett hvis dette stemmer.
 

Lodin

Der Waaaah
#64
Naj, han viste og at Boss kan gjemme seg med bare en PS4-eske på huet.
Annet enn indiedillet har det bare vært dritt vi vet om så langt. Og der kræsja streamen til Sony. Bare svart skjerm.
 
#68
Wild var faktiskt spillet jeg ble mest nysgjerrig på av alt som ble vist.
Men Until Dawn og Hellblade så også veldig bra ut
 

Lodin

Der Waaaah
#69
Og Tomorrow Children så ut som sovjetisk Splatoon bare med japanske kjempemonstre man dreper og så grafser opp som i Minecraft så man kan bygge ting.

Uansett er ihvertfall min konklusjon at Sony vant igjen, selvom MS har Tomb Raider (sansynligvis midlertidig) eksklusivt.
 
#70
Info fra Playstation Blog angående game sharing etc (siden streamen fucka seg)
edit: Ok, Game sharing blir som å spille sammen i en sofa. Spill som Mortal Kombat, Fifa osv.
Kult konsept og en fin måte å drepe den siste biten av sosial omgang med venner der spill er involvert.

Your move Microsoft :p
 
Sist redigert:
#72
Trampeklapp. Dette ser bra ut.

Edit: Lydsporet. Det er fra gjengen hos Q-Games. Grave ut kjemper fra fortiden. Herrefred.
 
#73
Ble en anelse forvirret av hva The Tomorrow Children gikk ut på.
Er det kollektivt minecraft eller no ? (Har forsåvidt aldri testa Minecraft heller, har bare sett på det som virtuell lego :$)
 
#75
Virker for meg som kjernen er et massivt-flerspiller PvE med kreativ frihet rundt det å organisere ressurssankingen.

Men først og fremst har jeg lyst til å leke/leve i den verdenen der.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#76
Minecraft: Communist Edition. Jeg kan styre meg, merker jeg. Sammenlignet med inspirasjonen ser det der intenst grått og dødt ut.
 

Lodin

Der Waaaah
#77
For meg så det ut som no slags Minecraft som tower defence hvor man kun kan sanke dill man bygger med fra tinga man dreper. Erke storfan av tårnforsvar, men de versjonene som Orks Must Die hvor man selv får løpe rundt å slakte er ok.

E: Og her er han level designeren hos Crystal Dynamics tilbake. Han får nok sparken eller noen sure meldinger i morra.
 
Sist redigert:
#79
Forklaringa på den Kojimafiserte tittelen:
the extra ‘S’ at the end of Silent Hills apparently is supposed to stand for “Plural Scariness,”. One of the big goals for Silent Hills is to make it, “pants-shitting scary.” According to Kojima, there are a number of developers that will make a horror game less scary because players may get too scared to continue, never end up finishing, or even play the game again. For Silent Hills, this is more than okay with them and something they actually expect. The team are actively ignoring the ‘scary limit’ and want to make the game as scary as possible. They’re even considering including an extra pair of trousers to come along with the Limited Edition version of the game
Satser på at buksene matcher jakka til James som de solgte.

For øvrig så er det verdt å påpeke at det er noen Silent Hill-veteraner hos Kojima Productions
Kazuhide Nakazawa: Director of Silent Hill 3. He later joined Kojima Productions
Suguru Murakoshi: Drama director of Silent Hill 2, director and scenario writer of Silent Hill 4. He later joined Kojima Productions.
Drømmer om at Masahiro Ito blir med på det her. Hadde vært så jævlig bra. Faen jeg dør av spenning.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#80
Den interaktive teaseren ligger på PSN på PS4 under Demos, den heter P.T.

Jeg kom meg helt til siste puzzle som Kojima sa at han forventet folk ville bruke en uke på å klare. Det er selvfølgelig en masse folk som har klart demoen, og det er flere win videos som viser avsløringen på slutten, men det er ingen som skjønner hvordan de faktisk klarte puzzelet, ei heller klarer de eller andre å replikere det, selv ved å følge andre videoer steg for steg. Det virker iallfall helt tilfeldig. Etter over en time ga jeg opp og youtubet slutten.

Deler av demoen er ganske effektive til å være skumle og sære og litt Lynch-iske, men så er det deler som bare er utrolig irriterende hvor du bare vandrer fram og tilbake og prøver å fokusere på diverse ting for å se om det skjer noe, og det ødelegger stemninga MYE synes jeg.