Gamle Spillegal

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, tenker du på Bebi Vegeta og resten av den Dragonball gjengen, som drev på SG en stund, før dem ble bannet osv.. ?

Nabbe

Har fin hatt.
Violet? Bebi Vegeta? Begge?

Halky

Veteran bruker ;)
Vel det var de to og noen flere i samme gjengen som holdt på med det Dragonball tullet, og som kranglet eller lagde faenskap der, og vi husker vel enda det med SuperGiga virus greiene :p

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Haha, ja Bebi Vegeta og Violet.

Og en pinlig inroemmelse...

Jeg hadde aliaset sUPER gIGA vIRUZ, om jeg ikke allerede har sagt det. (Og hvis noen av dere husker det, long time ago)

D

Doctor Downs

Gjest
Opprinnelig skrevet av ak74u@04.08.2005, 02.50
hva faen var navnet på han som hadde jævlig peil på alt tekkninsk rundt spillekonsoller og fighting spill, han truet med å slutte på forumet og skulle ha en mod til å slette kontoen hans og det ble sikkelig drama
247916​
N/A kom vel ikke før etter blå SG. Det er ikke Raider du tenker på? Som gjorde et helvetes rabalder ut av at han skulle slutte på SG og starta en tråd hvor han skjelte ut hvert bidige medlem på forumet som han ikke kjente personlig? Noen så ut til å like ham, men jeg syntes alltid han var en real stråtakuk.

Nabbe

Har fin hatt.
Jin_ var da på det blå forumet... tror jeg.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jo, det stemmer nok det, og Aquila tenker vel på Netrom (som spammet ned hele forumet i romjulen '01, etter den FIFA-saken :) )

Dukie

nice girl
Øhh .. Kaligula er du Vivi ?

Ellers .. så savner jeg gode gamle spillegal utrolig mye. Ikke det blå, men det etter det igjen. Alle de dragonball dudene finner man også sitt eget forum www.paxline.com Jin_ var også på det blå forumet, det var da alle hatet han fordi han hadde fått T4 Arcade og INGEN trodde på han.

Og den posten til Raidar var jo fet da, dissa hele forumet så gone.
Jo, det stemmer nok det, og Aquila tenker vel på Netrom (som spammet ned hele forumet i romjulen '01, etter den FIFA-saken  )
Når det gjelder det så var det meg, Netrom, Raider og Mortec som spammet ned hele forumet til det gikk ned. Tror jeg klarte å få 100-200 poster på et par timer.

Men alt er jo forandret, på det hvite spillegal så syntes jeg både trøls og gayway var noen homoer, men alt i alt ser ut til å være noen koselige karer.

Herregud jeg savner det hvite forumet, synd det er gone for alltid. (Damn you Iliuz) Sånn sett så drepte dette forumet noe av aktiviteten min, det er liksom ikke .. ja, good old spillegal lengre.

Edit: Når jeg tenker meg om så var det mange gode minner på spillegal. Gamle tekkenclub VS spillegal ledelsen. *haha* Da Trøls ga meg tittelen JINsama2 og endret en god del av postene mine, mange kule folk som jeg enda ikke vet hvem er på dette forumet takket være nye nicks.

Opprinnelig skrevet av Aquila+05.08.2005, 01.35-->
<!--QuoteBegin-ak74u
@04.08.2005, 02.50
hva faen var navnet på han som hadde jævlig peil på alt tekkninsk rundt spillekonsoller og fighting spill, han truet med å slutte på forumet og skulle ha en mod til å slette kontoen hans og det ble sikkelig drama
247916​
N/A kom vel ikke før etter blå SG. Det er ikke Raider du tenker på? Som gjorde et helvetes rabalder ut av at han skulle slutte på SG og starta en tråd hvor han skjelte ut hvert bidige medlem på forumet som han ikke kjente personlig? Noen så ut til å like ham, men jeg syntes alltid han var en real stråtakuk.
248212​
[/b]
han hadde i hvertfall en kar fra tekken i avataren sin :svette:

Libresse

Ja jeg er Vivi ja (eller var).

Husker JINsama kom med en lang tyrade mot meg (for at jeg forviklet meg inn på hans territorie (slåssespill)), som blåste opp hele gamle tekkenclub vs. SG, hvis jeg ikke tar helt feil. Førte til at nesten samtlige av de gutta forlot forumet. Det er ikke det samme, men så gjør det vel heller ikke så mye, jeg hang der farlig mye.

Husker trøls genrellt var et rasshøl av en forumsjef, men alle digget han for det. Han forandret på poster, hengte ut enkeltmedlemer og var herlig barnslig. Gamle SG var vel more fun - less business.

Vi har likssom ikke lenger de bittre gamle krangelene (Om spill og noe helt annet).

Libresse

Han ga oss da i det minste en litt mer spennende tilværelse. Han visste mye, var halvvillig til å dele og halvgrei til å snakke for seg (greit mye herskerteknikk). Men han ga forumet i allefall noe andreledes.

Hvis noen skulle lure på hva de forskjellige brukerne fra gamle SG heter i dag så vil jeg anbefale å lese litt i dette emnet.

Opprinnelig skrevet av Kaligula@05.08.2005, 01.33
Jeg hadde aliaset sUPER gIGA vIRUZ, om jeg ikke allerede har sagt det. (Og hvis noen av dere husker det, long time ago)
248210​
Du har visst sagt det før. :p

Jeg registrerte meg vel på SG en gang i 2003 (da vi hadde det hvite forumet), men jeg var veldig lite aktiv på den tiden. Jeg husker jeg brydde meg minimalt om hva jeg skrev og hvordan jeg skrev det. :p Utrolig hvor mye mer voksen man kan bli på så kort tid. :p

Redigert: :p er kul. ^_^

Hawok tror jeg driver en narutard fansite for øyeblikket hvis jeg ikke tar helt feil

Kanskje legge av :+p dersom du vil bli oppfattet som seriøs, Shigsy. :rulleøyne:
Jeg er enda ikke over stadiet der jeg bryr meg minimalt. Sier litt om hvor jeg er i livet. :(

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Hehe, steinennorge. :p

Opprinnelig skrevet av Kaligula@05.08.2005, 18.49
Husker trøls genrellt var et rasshøl av en forumsjef, men alle digget han for det. Han forandret på poster, hengte ut enkeltmedlemer og var herlig barnslig. Gamle SG var vel more fun - less business.
248361​
Hva annet kan man forvente av en som spiller CS og har Gayway på MSN?

Noe jeg husker godt av denne barnsligheten er da Havok spurte meg via MSN om vi skulle sette ned innleggstelleren din. «Haha, ja!», tror jeg at jeg svarte. ;)