Øhh .. Kaligula er du Vivi ?
Ellers .. så savner jeg gode gamle spillegal utrolig mye. Ikke det blå, men det etter det igjen. Alle de dragonball dudene finner man også sitt eget forum
www.paxline.com Jin_ var også på det blå forumet, det var da alle hatet han fordi han hadde fått T4 Arcade og INGEN trodde på han.
Og den posten til Raidar var jo fet da, dissa hele forumet så gone.
Jo, det stemmer nok det, og Aquila tenker vel på Netrom (som spammet ned hele forumet i romjulen '01, etter den FIFA-saken )
Når det gjelder det så var det meg, Netrom, Raider og Mortec som spammet ned hele forumet til det gikk ned. Tror jeg klarte å få 100-200 poster på et par timer.
Men alt er jo forandret, på det hvite spillegal så syntes jeg både trøls og gayway var noen homoer, men alt i alt ser ut til å være noen koselige karer.
Herregud jeg savner det hvite forumet, synd det er gone for alltid. (Damn you Iliuz) Sånn sett så drepte dette forumet noe av aktiviteten min, det er liksom ikke .. ja, good old spillegal lengre.
Edit: Når jeg tenker meg om så var det mange gode minner på spillegal. Gamle tekkenclub VS spillegal ledelsen. *haha* Da Trøls ga meg tittelen JINsama2 og endret en god del av postene mine, mange kule folk som jeg enda ikke vet hvem er på dette forumet takket være nye nicks.